آخرین کاریکاتورهای سال 1397
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۵    ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ کد خبر: 157897 منبع: پرینت


آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397

آخرین کاریکاتورهای سال 1397



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
سال 1397
نظرات بینندگان:

>>>   خوبش وجالب

>>>   Haidari
نوروز و سال نو، بر همه شما و خانواده هایتان خجسته باد! امیدوارم که سال نو خورشیدی، برای شما صلح و آرامش و ثبات و انکشاف و صحت و سلامتی و شادی بیاورد و برای دشمن تان، یک شکست خارق العاده و دایمی...امیدوارم که شاد باشید و روز های اول سال را در ارامش کامل در کنار خانواده هایتان سپری کنید....نوروز تان، پیروز و پر میمنت باد!
نوت: امیدوارم که ان ملا و نیمچه ملا های که بعد از تخریب بودا حال فرهنگ کهن این سرزمین را که بزرگداشت و تجلیل از نوروز کهن است حرام میخوانند، به محل اقامت دایمی خود که دوزخ است واصل شوند و این ملت از شر مغز های گندیده و پوشالی شان برای همیشه رها و ازاد گردد.

>>>   لعنت بر ملا های افراطی شاگردان مفتی های زنکه باز پاکستانی که از روی نادانی خوشی مردم را در روز اول سال حرام میپندارند اینرا هم باید گفت که کسی بحرف های این ملا شیطان ها گوش هم نمیکنند و همچنان لعنت خدا بر کسانی که ازین روز اول سال خوشی بنام روز عید یاد و بود میکنند و همین کار انها سبب گردید تا ملا های نادان و نا فهم بر ضد این روز اول سال طبیعت فتوای حرام بودن را صادر کنند اگر ملا های افراطی شاگردان مدرسه های پاکستانی است و یا کسانی که میله چشن اول سال طبیعت را عید گونه بیان و تجلیل میکنند هردو انها دشمنان مردم و کشور ما هستند میخواهند با اینکار شان مردم را علیه یکدیگر استعمال کنند همین ها جاسوسان کشور های بیگانه و غلامان اجنبی اند بدستور باداران خارجی شان و بنفع انکشور ها کار میکنند لعنت بر خاینین و منافقین.

>>>   سلام و درود بر مردمان شریف افغانستان
نوروز، این عید باستانی و جلوه گر و یادآور برادری و یکپارچگی و اتحاد مردمان پارس را به همه شما تبریک میگویم.
من ایرانی هستم اما هرگز جدا بودن ایران و افغانستان را قبول نداشتم. ایران و افغانستان تنها دو نام است که بر سرزمینی نهاده اند. جدایی ما را نیز انگلیسی ها با خطی روی نقشه سبب شده اند اما آنچه غیر قابل جدا کردن است تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم و هزاران وجه مشترک دیگر است که در دل ها و وجود ما نقش بسته و هیچ کس نمیتواند آن را تغییر دهد.
بین قلبهای ما مرزی نیست و نخواهد بود اگر تمام ثروت استکبار جهانی صرف تبلیغات اختلاف افکن بین ما شود باز هم نمیتواند پیروز شود.
امیدوارم امسال شاهد اتحاد و یکپارچگی مجدد مسلمانان باشیم و نوروز سال بعد را همه با هم جشن بگیریم در کمال شادی و آزادی و امنیت.
برای رفع تحریم های ظالمانه دنیا علیه ایران هم دعا کنید.
نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز

>>>   نوروز حرام است ولی انتحاری حلال است.
اگر نوروز حرام است پس مطوعین کثیف وهابی را بگوید که با خدا جنگ کند که زیبای های طبیعت را نیافریند‌.
بجای میله نوروز بروید سوسمار و موش وملخ شکار کنید تا که پیروی از آداب و سنت های وهابی شود.
حق گوی جلال اباد

>>>   نرو کی مره موکشن خخخخخخ
دقیقا لهجه روستای زادگاه من در خراسان ایران است.

>>>   کسیکه بالای کاریکاتور نوشتی کردی(برای ملاهای افراطی نوروز حرام وانتحاری حلال است) کسانیکه انتحاری میکنند ترورست وامریکایی هستند نه مسلمان وملا هستند آیا منظورت ازملا عالم دین است؟ اگر عالم دین باشد پس از خدا بترس کسیکه با عالم دین تهمت و دشمنی کند مثل این است که رسول خدا دشمنی کرده که این کار موجب خشم پرودگار میشود.
هارون
افغان

>>>   نوروز حرام است و نتحار حلال!

>>>   آقای ایرانی شما که‌افغانستان و ایران را یک‌ میدانید پس چرا مهاجرین افغانی را در ایران تحقیر و توهین می‌کنید و زخم زبان وفحش نا سزا میگوید؟.‌ من یک شیعه مذهب هستم ولی وهابی هارا بر ایرانی هاترجیح میدم حتی اسرایل را از ایران بهتر میدانم البته بی استثنای آنهایی که آدم های خوب هستن منظورم آدم های بدی ایران هست.
علی از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است