اشرفغنی و حنیف اتمر برای ترامپ زمان می خرند!
احساس می شود که اکثر مهره های آمریکایی در افغانستان در تلاش اند تا یکبار دیگر ما را به عقب برگردانند و برای غارت بیشتر معادن و منابع ما توسط آمریکایی ها زمان بخرند! 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۱    ۱۳۹۸/۱/۳ کد خبر: 157917 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)دولت کنونی قصد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را ندارد و برای برگزاری انتخابات باید حکومت موقت تشکیل شود.حنیف اتمر مشاور سابق امنیت ملی و رقیب انتخاباتی اشرفغنی طی بیانیه ای اعلام کرد که تاخیر دوباره در تاریخ برگزاری انتخابات به دلیل مداخله دولت صورت گرفته است در حالی که دوره کنونی بزودی پایان خواهد یافت.
کمیسیون انتخابات برای بار دوم تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به تعویق انداخته که این موضوع اعتراض احزاب و تیم های انتخاباتی را برانگیخته است.
طبق قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری باید در ماه حمل سال جاری و پیش از پایان دوره کاری حکومت وحدت ملی برگزار شود.
چند ماه پیش بر اساس درخواست دولت، تاریخ برگزاری به ماه سرطان سال جاری به تعویق افتاد و با نزدیک شدن انتخابات، این کمیسیون بار دیگر تاریخ برگزاری انتخابات را به ماه سنبله به تعویق انداخته است.
اتمر با اشاره به این موضوع تاکید کرد که دولت کنونی توانایی و اراده برگزاری به موقع انتخابات ریاست جمهوری را ندارد، بنابر این باید دولت موقت تشکیل شود تا زمینه برگزاری انتخابات فراهم گردد و باید هرگونه تصمیم درباره تعویق تاریخ برگزاری انتخابات باید در هماهنگی با نامزدان انتخابات ریاست جمهوری و احزاب سیاسی کشور صورت بگیرد.

از جانب دیگر، ولیعهد ابوظبی در دیدار با وزیر امور خارجه امریکا پیشنهاد ترور رهبران گروه طالبان را مطرح کرده است.
«محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی این پیشنهاد را در دیدار ماه جنوری اش با «مایک پمپئو» وزیر امورخارجه امریکا مطرح کرده بود.

پیشنهاد او، طرحی مشابه عملیات مشترک آژانس مرکزی اطلاعاتی امریکا (سیا) و شرکت اکادمی (با نام پیشین بلک‌واتر) از سال‌های 2004 تا 2007 برای ترور رهبران القاعده بوده است.
بن زاید به پمپئو گفته بود، که صلح با طالبان می‌تواند موجب شود که افغانستان بار دیگر به شرایط مشابه دوران پیش از حمله امریکا بازگردد.

رسانه‌ها پیشتر از دستیابی طرف‌ها به پیش‌نویس توافقی خبر داده بودند که امریکا بر اساس آن متعهد می‌شد ظرف 18 ماه، خاک افغانستان را ترک کند.
دیگر بندهای پیش نویس این توافقنامه شامل تبادل زندانیان، لغو ممنوعیت سفر رهبران طالبان و تشکیل دولت موقت پس از برقراری صلح بود.
این در شرایطی است که طرح تشکیل دولت موقت، بارها مورد مخالفت «اشرف غنی واقع شده که دولتش در گفتگوهای با طالبان حضور ندارد.

در همین حال، وزیر خارجه روسیه اظهار داشت، طالبان می خواهند که روسیه ضامن توافق میان آنها با ایالات متحده شود.
طالبان در تلاش اند تا اطمینان حاصل کنند که روسیه و تعدادی از کشورهای دیگر توافقات احتمالی آنها با ایالات متحده را ضمانت کند.
این موضوع را ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در مورد افغانستان و مدیر دیپارتمنت دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه بیان داشت.
وی این مطلب را با روزنامه نگاران در ختم دیدار نمایندگان ویژه روسیه، امریکا و چین روی موضوعات افغانستان که واشنگتن برگزار شده است، گزارش داده است.
پیش از این، زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان گفت که پس از پایان گفتگوها با طالبان در قطر، دو طرف بر روی ایجاد پیش‌نویسی درباره تضمین طالبان برای مبارزه با تروریسم و خروج نیروهای خارجی از افغانستان توافق کردند.

در این گیر و دار، زلمی خلیلزاد پای حامد کرزی را نیز به میدان کشیده و قرار است یکبار دیگر او را در صدر برنامه های خود برای مدیریت آینده با ملایمت و ملاطفت بیشتر قرار دهد.
زمزمه هایی وجود دارد که حکومت موقت سه ساله به رهبری حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور و به همکاری زلمی خلیلزاد مشاور وزارت خارجه آمریکا تشکیل میشود!
اشرف غنی و همکاران اش در ارگ فاشیزم خانه نشین میشوند!
بر اساس گزارش ها، حکومت موقت سه سال فعالیت میکند، در این حکومت طالبان نیز اعضای کلیدی کابینه خواهند بود.

گزارش ها می افزایند: پارلمان و مجلس سنا لغو میگردد!
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ هجری خورشیدی برای سه سال دیگر به تعویق می افتد!
آیا شما موافق هستید با این طرح حکومت موقت سه ساله ایالات متحده آمریکا در افغانستان؟

احساس می شود که اکثر مهره های آمریکایی در افغانستان در تلاش اند تا یکبار دیگر ما را به عقب برگردانند و برای غارت بیشتر معادن و منابع ما توسط آمریکایی ها زمان بخرند!
سیاستمداران آمریکایی و بخصوص مشاوران ترامپ به این نتیجه رسیده اند که مشاجرات لفظی میان گماشتگان خود در افغانستان بوجود آورند تا اذهان عامه و "به اصطلاح" سیاستمداران کشور، درگیر موضوع جنجال های رسانه ای شده و از موضوع اصلی غارت آمریکایی ها بدور بمانند تا در چند صبای دیگر معادن و منابع بکر و دست نخورده افغانستان توسط آمریکایی ها منتقل شود و سپس افغانستانی بماند مانند آفریقا با بدهی وام های بین المللی و هزاران مشکل و درگیری های پس از خروج خارجی ها که در کشور ما ایجاد کرده و رشد داده اند و مردم بیچاره ما با عواقب و عوارض آنها دست و پنجه نرم کنند.
افسوس که سیاستمداران کودن برحال ما از درک این دسیسه های عاجز اند!

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غارت آمریکا
معادن
نظرات بینندگان:

>>>   این حکومت مزدور و غلام حلقه به گوش آمریکا هرچه زودتر باید سر به نیست یا بر کنار بشود چونکه معادن افغانستان در حال غارت است این حکومت مزدور آمریکا است برای منافع آمریکای کثیف گماشته شده است نه برای منافع ملی افغانستان خدا شاهده طالبان ازین دولت که هیچ حکومت که هیچ از هر حکومت دیگری بهتر است چون دشمن آمریکای کثیف و گستاخ و دشمن دیگر کفار است مجاهدان طالب مدافعان واقعی اسلام و افغانستان هستند بهتر است ملت مسلمان و مجاهد افغانستان اشتباه نکنند آیا در طول این هجده سال ازین حکومت مزدور و دست نشانده چه چیزی دیدند جز قتل عام ملت مظلوم مسلمان و مجاهد افغانستان همه ی معادن افغانستان را غارت کردند آمریکای کثیف و انگلیس کثیف باید یک حکومت اسلامی که در راسش یک فرزند واقعی ی وطن باشد ایجاد شود این مزدوران و غلامان حلقه به گوش و دزد بروند به جهنم ...
حمید هراتی

>>>   ادفر اویانی
احمدزی در رقص «استقلال از انگلیس» در آغوش انگلیس،؛ به هرات باستان؛ به جایگاه و کانون فرهنگ سرزمین ما، هشدار داد که شور نخورید (در حالیکه در شمال و غور و ...کشتار دارد):
«امروز زمان تکمیل فصل تاریخی شاه امان الله است.»
آری؛ میدانم من که «نظامنامه ناقلین» تاریخی ی آن افغان «مترقی» ما را تکمیل خواهد این افغان «متفکر» ما و این کشتار نیز و تنها برای پیاده سازیی برنامه همان «شاه»است که سالهای آزگار ادامه ویرانی و کشتار دارد و سوزاندن و کوچاندن و برباد سازی و ...

اما؛ توده گمراه شده و همه پندار پذیر های مان به این اندیشه خواهند بود که «تکمیل فصل تاریخی امان الله»، یعنی اینک گروه های دختر به ترکیه و لندن و واشنگتن خواهند رفت برای آموزش دانش و همین امروز خط آهن را از لندن به کابل خواهند کشاند و مدارس طالب سازی و خودکفان پروری بسته خواهد شد و ...

در حالیکه خیلی روشنست، با آنهم باورمندم که کمتر کسانی فهمیده باشند که هدف آقای احمدزی، برنامه «سقاوی دوم» و کشتار تباری و کوچی سازیی کشور است.
درست به مانند اینکه او در گردهم آیی افغان ملتی ها برای یاد بود سالروز ورود طالبان و ارتش پاکستان (در پوشاک طالب) به کابل و کوچاندن دولت ربانی، غرید:
«دگر بخانه شیر نبیایید که میخوریم تان».
آری که او به نشانه شمالی و به نا پشتون ها گفت؛ مگر همه پنداشتند که او (همیشه شیر زمینگیر و زیر پای انگلیس پیر)، برادران طالب را میخورد و یا امریکا را با پیمان امنیتی اش.
هشدار داده بود که «میخوریم تان» و اینک هشدار دارد که «زمان تکمیل فصل تاریخی شاه امان الله فرا رسیده».
باز هم بشنوید و بفرمایید، روشنی اندازید که کی را میخورد در دوره سلطنت خود این فاشیست فرمانروا:
طالب را؟
امریکا را؟
ناتو را؟
سر های ما و دودمان ما و ریشه های ما را!!!

>>>   Pedram
این آقای غنی است که اختلافات را دامن می زند. به چه حقی یک فرمان غیر قانونی را صادر کرده اند؟ چرا از آقای غنی نمی پرسید که سیاست های تان فاشیستی، شوونیستی و پشتونوالی و بر خلاف منافع مردم افغانستان است؟
قانون مصوب مجلس را قبول ندارد و فرمان صادر کرده و هنوز هم ما متعصب هستیم؟!
ما اهمیت قانون را می دانیم و به خاطر همین پافشاری میکنیم.
ما در رابطه به نام افغانستان بحث داریم. خود این نام قابل بحث است. ما گفتیم که بحث ملیت ها اگر است افغانستانی بنویسید. به هیچ عنوانی این عمل غنی قابل قبول نیست، ستم گرانه است، ظالمانه و فاشیستی است.
سخنان دکتر لطیف پدرام در شورای ملی دو ماه قبل از امروز.

>>>   دادفر اویانی
ای باورمند به خرد؛ هرگاه یک سادیست؛ دزد-تروریست افغانی، دست نشانده دزدان-تروریستان جهانی را از ته ترین ته دلت، «جلالتمآب رییس محترم جمهوری اسلامی ...» میخوانی، از برای خدا (به لحاظ الله)،نخست بیندیش کمی؛ ترا بخدا، نخست بیندیش کمی!
نخست از خود بپرس که «رییس جمهور» چی معنا دارد؟
«جمهوری» چگونه معنایی دارد و کدام گونه ساختار دولتداری باشد؟
«جمهوری اسلامی» چگونه ساختاری فرمانروایی باشد؟

«جمهوری» نیست، این ساختار ستمکار که بر ماست!
آنکسی را که آوردنش (پاراشوت) کردندش دزدان (اشغالگران) جهانی؛ آنکه بر چوکی ی تبهکاری نشست و پیش چشمان باز ما، آن نیمه داشته های کماکان، گونه «دولتی» را از ریشه بر کند و سوختاند و در چند سال ستمبار فرمانداریی خونین ملا سازیی خود و تا همین اکنون، نه پارلمان دارد؛ نه کابینه وزیر ها و نه وزیر و نه ...؛ تنها خودش فرمان راند و با فرمان های «تقنینی» ی خود، بر قوانین کشور فرمان راند و هر چه دلش است، انجام دهد و هتا با «فرمان تقنینی»، قهقه خنده زنان، قوم می سازد.
پارلمان را سال ها با فرمان «تقنینی» ی خود عمر بخشد (بی انتخاب مردم)، تمدید کند و ابزار فرمانداریی خود دارد؛ وزیر هایش همیشه سرپرست اند.
هممیهن انگار پسند و بت پرست!
چرا نخواهی ببینی با دید سر؛ نه از راه گوش کر، که این دزد فرمانروا، دیکتاتور یکه تاز و نمونه یی بی مانند (در سده بیست و یک ما) از سده های آغازین پیدایش ساختار های دولتداری، قوانین را زیر فرمان های خود دارد؛ نه قوانین را دستور کار؛ او هر روز و چند سال است که کشتار دارد با فرمان و از نام کدامی- افغان دیگری بنام طالبی که خودش مغز و رهبر اوست و هر روز و شب «امتحان الهی» گیرد از بومی های سرزمین اشغال شده و در بند پیمان دزدان افغان و جهانی..
هممیهن گرامی!
«دولت» و «جمهوری» زمانی و در جایی باشد که پیش از کرد وگپ دیگر، کم از کم، شمار شهروندان خود را می داند؛ یعنی نفوس شماری دارد.
در سرزمین اشغال شده ما، از همان پیدایش ساختار قبیله سالاریی افغانی، تا همیندم تاریکترین، «دولت» نداشته ایم و نداریم، چه رسد به «جمهوری» که به چم آزادی-انتخاب شهروندی و مردم سالاری باشد!

تا خود را و پندار و دیدگاه و شیوه کردار ما را در باره و در برابر رژیم سد در سد فاشیستی و تبهکار تاریخی، دیگر نسازیم، سونامی خون تبار و مردم ما روان باشد تا فرجام نا پدید، «فصل نا تمام» افغانسازی!
«پاراشوت»یست های امریکایی- ولسمشران که از نام ولس، ولس را سواری دارند و خودکفان و همواره از قانون اساسی گپ زنند:

>>>   هیچ گزینه به جز از تشکیل حکومت موقت و بر گذاری انتخابات شفاف و همه شمول و اعلان مصالحه ملی از جانب حکومت موقت وجود ندارد. کرزی توانایی رهبری این حکومت را دارد و همه به وی اعتماد می کنند. ازین طرح هم مردم و هم کشور های در گیر در قضیه افغانستان استقبال می کنند اما خروج قوای امریکاالی شروع کار دولت جدید و انتخابی همه شمول باید معطل گردد و طالبان هم باید درین مورد محتاط بوده پافشاری نکند زیرا خروج قبل از وقت امریکا از افغانستان امکان هرج و مرج و خانه جنگی دوباره در پی خواهد داشت زیرا حکومت اشرف غنی بستر این مخاصمات را در میان مردم گسترده است با نبود امریکایی ها این آتش به زودی زبانه می کشد.

>>>   سالی که نکوست از بهارش پیداست .کاکا غنی در شهر مولا وعده ای آرامی وصلح داد ولی در دو روز با چندین انتحار و انفجار در چهار گوشه ای از وطن و دادن چندین کشته و زخمی. واقعا که از بهار وطن پیداست که امسال مزدوران ارگ نشین ودار و دسته های شان سال نکو برای هم وطنان عزیز ما خواهند داد .
اما دیده شود که غنی راه را برای چه کسی صاف میکند و این بار انتخاب بادار کی است .

>>>   هـراتی !
گدام معدن هرات راکندنکاری واسشخراج کرده اند ؟؟؟

>>>   غنی کوچی یک بی ریشه است و با مخکش هایش از زور امکانات امریکا مثل توله یک چند روز دیگر هم اینسو آنسو خواهند دوید و چند جفی دیگر هم خواهند زد، ولی روز های خود را باید حساب کنند۰
این امکانات باد امریکائی آورده برای همیشه نمی ماند، و غنی کوچی با بی بی گلش به همان جائی خواهند برگشت که از آنجا ارسال شده بودند۰ مصرف شان پوره شده۰

>>>   Salim
خدمت غنی به معارف ما؛
در چهار سال حکومت غنی/عبدالله بالاتر از چهارصد( ۴٠٠) دربند مکتب تنها در مناطق سردسیر کشور ما بسته شده است😱😱😱
خیانتی که حکومت وحشت ملی به وطن و مردم ما کرده اند تا چند نسل دیگر ما از آن متأثر خواهند بود...

>>>   Naim Rahimi·
هم میهنان عزیز!
باز هم سال پرخونی گذشت و سال بی نور و بی رمق دیگر فرا رسید، سال 1398 زمانی آغاز شد که اشغال هنوز هم ادامه دارد، ارگ در دست وطن فروشان مزدور است. سالیکه آغازش با انتحار و انفجار همراه بود، سالیکه در زادگاه نوروز در طول تاریخ حد اقل دو صد سال اخیرخیلی سرد، کم رنگ وبی نور و نمک برگزار گردید. افتتاح جشن نوروز باستانی توسط غنی ضربه کشنده دیگری بر پیکر نوروز و سال نو بود، زیرا در طول سال پار این کشور برباد رفته بیش 150 هزار فرزند ملکی و نظامی خود را در زیر چتر این فرماندار تعین شده توسط جانکیری از دست داده است. نوروز امسال عزادار تر از هرنوروز دیگر است. افتتاح نوروز توسط یک جلاد خون آشام توهین بزرگ به نو روز است...

>>>   صلح دایمی وآشتی ملی خواست وآرزوهای های حد اکثر مطلق مومن وزجر کشیده افغانستان بوده وهستند.جنگ وخانه جنگی برای گرفتن قدرت سیاسی گروه ها واحزابهاکه متاسفانه درمدت چهل سال است که افغانستان رابه ویرانه تبدیل کرده است وهزارها عالم دینی، استادان پوهنتون ودانشگاه ها،محصلین،معلمین.کسبه کاران،تجاران، دهاقین وزمین داران به اشکال مختلف تحت نام های مختلف به شهادت رسیده اند،زیر بنای اقتصادی ،روابط اجتماعی وتعلیمی افغانستان درطول سال های جنگ داخلی به شدت صدمه دیده اند.خصومت های قومی ،مذهبی، منطقوی وزبانی درین مدت به اوج خودرسیده اند دراثر جنگ های خانمانسوز داخلی وشکستن مرزهای افغانستان افراد غیر مسئول وبیگانه تحت نام ها وشعارهای مختلف داخل افغانستان گردیدند وبه وحدت ملی وهمزیستی مسالمت آمیز طولانی المدت جامعه افغانستان به شدت صدمه زدند.خلاصه انواع عوامل ماجرا جویی ونفاق افگنی جامعه عقب مانده افغانستان را بازهم سال های سال های سال به طرف عقب ونابودی بردند.الحمدالله درچند سال آخر که با کومک جامعه جهانی زمینه رشد وترقی ،تعلیم وتربیه،آزادی بیان وجراید درافغانستان مساعد گردیده است وبرای مردم زجر کشیده افغانستان امید واری های زندگی بهتر وآرام ترپیدا شده اند اما بدبختانه بازهم یک عده گروپ های مسلح که تاحال افکار ماجرا جویی وتسلط گرایی درذهن رهبران شان هستند به جنگ داخلی وآدم کشی درافغانستان ادامه میدهند وباعث تشویش دوباره ملت مومن وزجر کشیده افغانستان گردیده اند این گروپ های ماجراجو دربعضی مناطق راهای عبور مسافرین را درداخل افغانستان میگیرند مسافرین را به شکلی از اشکال اذیت وآزار میدهند ودربعضی حالات مسافرین را میکشندوتحت نام های مختلف پول ازمسافرین میگیرند.این ماجراجویان ودشمن صلح وامنیت بدانند که انشالله روزی درافغانستان صلح وامنیت سرتا سری میاید واین اعمال شوم وماجراجویی خایینانه آنهاثبت تاریخ افغانستان میگردند.ازچند مدت به این طرف فعالیت هاوجلسات صلح ازطرف جامعه بین المللی،کشورهای همسایه وکشورهای دور ونزدیک واحزاب سیاسی افغانستان واشخاص دینی،ملی موثرو جامعه مدنی افغانستان درداخل وخارج به شدت ادامه دارد وانشالله به یاری خدای بزرگ به طرف موفقیت وصلح دایمی به پیش میروندواز مردم شریف ومومن واقشار مختلف افغانستان احترامانه تقاضا میگرددکه درپروسه وتشویق عملی صلح وآشتی ملی درافغانستان به شکلی ازاشکال سهم بیگیرند ونگذارند که ماجراجویان وآدم کشان درداخل وخارج افغانستان باعث نفاق افگنی وبدبختی بیشتر درافغانستان ویران شده شوند.به پیش به سوی صلح دایمی ،رشد،ترقی،وآشتی ملی وهمزیستی مسالمت آمیز درسرتاسر افغانستان، محو ونابودباد گروه های ماجراجو ،نفاق افگن ودشمنان صلح،آشتی ملی،ترقی وانکشاف افغانستان.
ومن الله التوفیق انجنیر عبدالرشید ناصری ازآسترالیا

>>>   احمدی
حکومت موقت نه به سود ملت است و نه نفع دولت . حکومت موقت زمان می‌تواند کا را باشد که طالبان یا مزدوران به پروسه صلح واقعی در دراز مدت به افغانستان عقیده داشته باشند . و حکومت ای در آینده شکل داده شود که مردم سالار باشد کسی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌گردد از طرف مردم انتخاب شود . در حالیکه طالبان اگر در انتخابات کاندیدا داشته باشند یک رای هم نخواهد آوردند .
به چند دلیل حکومت موقت امکان عملی شده اش نیست :
۱ - گفتگو های صبح با طالبان به نتیجه نخواهد رسید
۲ - دولت افغانستان از گفتگو ها به دور نهگداشته شده
۳- پیچیده بودن تشکیل کابینه موقت باز زمان بر است

>>>   حمید ناقل هرات
این مجاهدان طالبان ات هم کدام فرقی با غنی کوچی و اتمر لنگ ندارند. یکی سگ امریگا دیگری سگ پاکستان هستند. فرق در چه است؟ هرکدام نوکر و غلام حلقه بگوش یکی یا دیگری هستند.

>>>   سگ زرد برادر شغال است. اگر غنی مزدور آمریکاست طالبان مزدور پاکستان است. منابع افغانستان توسط آمریکا و پاکستان کثیف به غارت میرود.

>>>   در هنگام نهال شانی در ارگ ریاست جمهوری،اشرف غنی قصه یک دهقان پیر را کرد:
روزی انوشیروان عادل همراه یک تعداد نفر از راه تیر میشد که دید یک دهقان پیر نهالی غرص میکند.
انوشیروان به او گفت: ای دهقان پیر،آیا تو آنقدر زنده خواهی بود که ثمر این نهال خویش را بخوری؟
دهقان جواب داد: دیگران غرص کردند ما خوردیم،حالا ما غرص میکنیم تا دیگران بخورند.
انوشیروان را این حرف دهقان پیر خوشش آمد و برای او یک سکه طلا داد.
دهقان در جواب گفت: دیدی که نهال من همین آلان ثمر داد؟
انوشیروان یک سکه دیگر نیز به او داد و به همراهان خود گفت که زود برویم ورنه این دهقان بسیار چالاک است و تمام ثروت ما را خواهد گرفت.
حالا اشرف غنی برای دونالد ترامپ وعده داده است که در مصارف امریکا در افغانستان برایش دو ملیارد دالر سالانه پس انداز میکند و برایش شخصاً تحویل میکند.
اما دونالد ترامپ به این قناعت ندارد و گاهی مذاکرات با طالبان را پیش میبرد و گاهی انتخابات را به تعویق می اندازد و گاهی مشاور امنیت ملی اشرف غنی را اخطار میدهد و معلوم نیست که با اشرف غنی چی مداری بازی خواهد کرد؟
حالا اشرف غنی خود را انوشیروان عادل معرفی میکند و دونالد ترامپ را دهقان پیر.
رهبر کوریای شمالی که دونالد ترامپ را پیره کی گفته بود کم است که حالا اشرف غنی نیز او را پیره کی یاد میکند.
اگر او پیر هم باشد،اقلاً در سرش موی دارد.وا به حال تو که هم پیر هستی و هم در سرت یک تار موی نیست.

>>>   آقایون بی نام و نشان متعصب. شماها که به طالبان مجاهدان راه خدا و اسلام توهین میکنید و تحمت میزنید این نظرات تان از روی تعصب و کینه و عقده است از روی جهل نادانی و حقارت تان است همین طالبان است که امریکای کثیف را که ارباب بزرگ تان است دارد از سرزمین اسلامی افغانستان بیرونشان میکنند باید مثل سگ از سرزمین مجاهدین بیرون بروند با روی سیاه خجل بدبخت ذلیل بی آبرو و شکست خورده شرمسار خیلی برای شما و ابرباب بزرگتان متاسفم اینم بگویم که حتی اگر حضرت محمد هم بیاید بر افعانستان حکومت و رهبری کند شما متعصبین چرت و پرت میگویید....
حمید هراتی

>>>   Rozbih-Haidari
طالبان در چهل و هشت ساعت گذشته، شصت و پنج تن از نیرو های امنیتی افغان را در هلمند کشتند و حدود پنجاه تن دیگر را در فاریاب. ایا ایالات متحده باید در دور بعدی مذاکرات با طالبان، خواهان توجیه این کشتار و قتل عام نیرو های امنیتی افغانستان گردد

>>>   حمید ناقل هرات
آقای سلور پای. طالبان کجا انسان هستند که مجاهد و انسان های خوب باشند.
من تا حال هیچ انسان سالم و منطقی را ندیده ام که از این وحشی های آدم کش نوکر پاکستان پشتیبانی کند، بجز چند تا غول متعصب یا خر های پشت کوه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است