اتمر کجا است که به اتهامات خود جواب بدهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۳    ۱۳۹۸/۱/۲۲ کد خبر: 158167 منبع: پرینت

سخنگوی غنی، رسما از بعضی توطیه های دولت علیه جنبش روشنایی پرده برداشت.
مرتضوی حنیف اتمر را متهم کرده است که برای ساکت کردن سفارت خانه های خارجی، جنبش روشنایی را تمویل شده خارجی ها نامید. مشخصا از اتمر نقل کرده است که به سفارت خانه های خارجی در کابل گفته است که "پشت سر این جنبش ایران است".

مرتضوی نتیجه گرفته است که دلیل به بحران کشیده شدن اعتراضات جنبش روشنایی از سوی حکومت، موضع گیریهای حنیف اتمر بوده است. از جمله در کامنت دیگری ذیل همین پست فیسبوکی اش گفته است که مسول گذاشتن کانتینر در مقابل تظاهرات های جنبش روشنایی در کابل نیز حنیف اتمر بوده است.
در نوشته های تعدادی دیگر از افراد رده پایین تر حکومتی نیز ارتباط حملات بر هزاره ها توسط داعش، حنیف اتمر ملامت میگردد.

حالا همزمان با پیگیری قضیه وحیدی_کجاست از اتمر که خود کاندید ریاست جمهوری آینده است و خواهان رای از مردم است نیز بپرسیم که جواب شما چیست؟ آیا سکوت شما یعنی رضایت شما و شما این اتهام ها را قبول می کنید؟

من در اینجا یکی از دوستانم را که فعلا در تیم انتخاباتی اتمر فعالیت دارد و تا مواضع این تیم را از صفحه فیسبوک خود نشر میکند، تگ می کنم. انتظار دارم ایشان و همین تمام کسانی که برای این تیم کمپاین می کنند، جواب سخنگوی حکومت را بدهند. از جمه این افراد البته کسانی نیز هست که فعلا به حیث معاون در این تیم حضور دارند.

علی مراد آذر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
مرتضوی
نظرات بینندگان:

>>>   این حرف را اگر مرتضوی در فیسبوکش نوشته کرده باشد که موضع گیری ها در مقابل جنبش روشنایی و موانع کانتینری از طرف اتمر بوده این خود دروغ محض است بناٌ اگر حرف اتمر جنبه اجرایی داشته باشد یا حرف غنی ؟ پس غنی منحیث ریس جمهور چه مسولیت دارد که با حرف هر کسی که در پهلویش قراردارد گوش داده و تصمیم بگیرد به جایی آنکه خود جنبه های هر قضیه را منحیث شخص اول و تصمیم گیرنده مورد ارزیابی قرارداده و باز کانتینر بگذارد. فردا خودت هم شاید مشوره نا سالم و گزارش دروغ را برای غنی بدهی اما این غنی است که دروغ شاه حسین مرتضوی را قبول می کند و یا در باره صحت و نا درستی آن فکر می کند.

>>>   به این سید مرتضوی بگویید آمدی جانم ولی حالا چرا؟ اگر راست می گویید چرا در زمان حادثه سکوت مرگ بار اختیار کردید؟ ننگ بر این سیاست یزیدی

>>>   وحیدی را هم اتمر به زندان انداخت ؟؟محقق را اتمر خلع صلاحیت کرد ؟

>>>   اگر آدرس اتمر را نميداني ، آدرس قانوني يا محقق را پيدا كن ، نيم روز يكي خدمت اتمر را ميكند و نيم روز ديگرش، اما مرتضوي در باره وي حقيقت را گفته است، چون اصل و نسب اتمر خاديست معلوم است ، هيچ وقت با پنجشيري و هزاره دوست نميشود، تنها بخاطر انتقام از دست دادن آله تناسلي اش در جنگ با مجاهدين اين چوكي پرستان را مانند رمه پيش انداخته و در اخير نام بد خاص و عام ساخته و چندين دوسيه هاي خيانت ملي را عليه شان ثبت ميكند.

>>>   در اینکی به خاک خون کشیدن جنبش روشنای هردویشان ( غنی واتمر ) شریک هستند شک در یش نیست واین واضح ورو شن است غنی دستور داده واتمر جنایت را انجام داده ولی حرف این است که مرتضوی (مجاهد ...) چرا حا لا ( امدی جانم ولی حالاچرا ؟ ) باز گو کردی این مو ضوع را شاید یکی از دلیلهایش این باشد که محقق با اتمر (روسی وانگلیشی وامریکای )همرا شده نه با غنی (ملا عمر )(پاکستان)( اسرایل)اگر با غنی همرا می شد جرم محقق بیشتر از همرای بااتمر می بود ایا خودت ( مرتضوی )(مجاهد )دراین جنایت شریک نیستی ؟ توجیگری جنایت خودی جنایت است دفاع از یزید همان انجام عمل یزید است بنا ساکت باش کاسهای داغتر از اش نباش بالاخره پیاده شو اهسته اهسته حرکت کون وبا مردم خو د همرا باش وهرکی بامردم خود بود ه سر افراز شده است در عین حال من از محقق دفاع نمی کنم ولی در افغانستان انتخاب بین بد وبدتر است به احتمال قوی محقق بد را انتخاب کرده است....
میر ویس کابل

>>>   بلی، اگر محقق بوت پاکی را پیشه نمیکرد، واگر رای دهنده های خود را برچسب اوباشی نمیزد، واضح است که غنی و اتمر شیرجه نمی یافتند وخیلی از جنایات بعدی اتفاق نمی افتاد.
معلم شفیق

>>>   اقای اتمر مرهضوی را یک شخص فرمانبداران کوش بان و کوش بردار و شخص چاپلوس بی خاصیت میشناسد سخنان انرا مانند کاز شکم خر میپندارد به این اساس با وزنه بزرگی که خودش دارد به چنین اشخاص اصلا توجه ندارد چه رسد که به چلندیات و دروغ بافی های ان پاسخ دهد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است