معاون وزیر خارجه اندونیزیا به دیدار طالبان به قطر رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۸/۲/۱۱ کد خبر: 158440 منبع: پرینت

وزیر امور خارجه اندونیزیا با معاون سیاسی امارت اسلامی دیدار کرد.
ملا عبدالغنی برادر، معاون امور سیاسی و رییس دفتر سیاسی طالبان، وزیر امور خارجه اندونیزیا خانم ریتنو لیستاری و هیات همراهش را به حضور پذیرفت.

به گزارش سخنگوی طالبان، در این دیدار، ملا عبدالغنی برادر با وزیر امور خارجه اندونیزیا در مورد حل مسالمت آمیز معضل افغانستان و مذاکرات جاری با تیم امریکایی تبادل نظر نمود.
همچنان عواملی را واضح ساخت که سبب لغو کانفرانس بین الافغانی دوحه گردید.

هر دو طرف برای حل مساله افغانستان به دوام روابط و تماس های دو طرفه تاکید ورزیدند.
وزیر امور خارجه اندونیزیا در مورد همکاری و نقش مثبت کشور خود در صورت نیاز برای حل معضل افغانستان اطمینان داد و ابراز امیدواری نمود که مساله افغانستان هر چه زودتر به یک حل معقول برسد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
اندونیزیا
نظرات بینندگان:

>>>   حال نوبت ضمیر کابلوف و دیگر نمایندگان کشور های مختلف در امور صلح افغانستان است که به قطر بروند و جویای دلایل شکست مذاکرات بین الافغانی در قطر شوند.
در دیدار های بعدی راه های بیرون رفت را از عدم مذاکرات بین الافغانی در قطر جستجو کنند و هیاتی را درین زمینه موظف سازند تا راه های بیروت رفت را جستجو کنند.
این هیأت یافته های خویش را با شرکن کنندگان دور بعدی جلسه در میان بگذارند.
شرکت کنندگان دور بعدی جلسه درمورد این یافته ها رای گیری کنند و نقاط موحه آن را در نظر بگیرند و بصدرت عاجل در ازبین بردن این دلایل اقدام کنند تا راه برای مذاکرات بین الافغانی در قطر گشوده شود.
اگر احیاناً در راه از بین بردن این پروبلم ها به مشکلات مواجه میشوند،باید هیأتی را غرض راه های بیرون رفت از مشکلات در راه بیرون رفت از موجودیت پروبلم های مذاکرات بین الافعانی در قطر تشکیل کنند تا این پروبام ها حل شود.

>>>   قطر میخواهد در افغانستان سفارت باز کند...به چی مقصد...از دست کشور های اسلامی کم قطه قطه شدیم که اینبار قطر قطعه قطعه ما میکند و قر ما ره خاد کشید.
مهاجر بیبال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است