جنگ بهسود را ابزار خود زنی نسازید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۸/۲/۲۳ کد خبر: 158645 منبع: پرینت

از صبح تا حالا شعارهای زیر کمپلی به اصطلاح به حمایت جبهه مقاومت از جانب همان قماش کابلیان مدنی گک و خارج نشینان از استرالیا تا کانادا از ترکیه تا آلمان ادامه دارد!
جنگ بهسود با کوچی نماهای طالب خیلی متفاوت هست با تظاهرات جنبش روشنایی و تبسم، جنگ با شعار های فیسبوکی و فحاشی نتیجه نمیدهد جنگ قربانی میخواهند جنگ هزینه های مالی میخواهند با شعر سرایی، فحاشی و هتاکی مملو از نفاق افگنی به رهبران و بنیان گذاران جهاد و مقاومت کار بجایی نمیرسد، این شعر و فحاشی تان را ذخیره ای مدنی گرایی و دموکراسی خواهی کنید یا بروید هفته یکبار در گلزار شهدای روشنایی عکس یادگاری و سلفی های رنگارنگ بگیرید و فیسبوکی کنید ،نه اینکه عکس های قمندان و سربازان جبهه را با تمام ابزارها و موقعیت هایش فیسبوکی کنید.

بگذارید فرزندان جبهه مقاومت کارش را مثل سالهای گذشته انجام دهند، شما فیسبوکی ها نه مرد جنگ هستید و نه هم جرات مصرف پول یکدانه نان خشک و یا یک دانه گلوله و نه هم تا حالا یک افغانی کمک به جبهه کردید.
و نه هم شما شعر سرایان بی شعور و نفاق اندازان هتاک، فهم و شعور منابع و مصارف جبهه را تشخیص میتوانید.

شما اگر کمی هم شعور دارید لطفا لطفا در مورد جبهه مقاومت ننویسید و سکوت مرگ کنید.
همان قلم و شعر تان را بجا های گذشته اش مانند سلفی در گلذارجنبش روشنایی، مدنی گرایی، آزادی خواهی، ترویج چتل خوری و لندغری در کافه های پل سرخ، ترویج بی فرهنگی، بودا پرستی و توهین به دین و مذهب اجداد تان بکار ببرید.

نصیبه حسنی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ بهسود
کوچی
نظرات بینندگان:

>>>   این جبهه ی مقاومت را گسترش دهید با مقا ومت ومقابله حق خود را به دست اورید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است