مجالس سنا و پارلمان مراکز اصلی تروریزم است
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۹    ۱۳۹۸/۳/۳ کد خبر: 158835 منبع: پرینت

مشاور ارشد مجلس سنا و بطور اخص مشاور فضل الهادی مسلمیار بنام دلاور توسط پولیس وزارت داخله که سرگرم فراهم سازی تسهیلات از جمله آماده سازی تجهیزات حملات انتحاری برای تروریستان در کابل بود، بالفعل دستگیر و از داخل موتر اش که دارای کارت VIP بود مقدار بزرگ مهمات و تجهیزات تروریستی و انتحاری را کشف نمودند.
گزارش ها مشعر است که در داخل حلقات دولت، دستان خونین بخاطر حفظ آبروی اشرف غنی و شرکا بشدت در تلاش اند تا این تروریست را که با اسناد و شناسنامه پاکستانی دستگیر شده است، رها نمایند.

طبق یک خبر جدید، اقای رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی فاش ساخته است که در زمان کارش اسناد موثقی را برای اشرف غنی احمدزی مبنی بر وابستگی مسلمیار نسبت به داعش ارایه داشته است که از طرف غنی احمدزی ناشنیده باقی ماند!
همچنان سالها قبل، ظاهر قدیر در داخل پارلمان از همدستی مسلمیار رییس مجلس سنا با گروه داعش بطور مستند فریاد کشید اما اشرف غنی احمدزی این رهبر اصلی تروریست ها و سرکرده داعش در افغانستان به آن وقعی نگذاشت، تا اینکه مشاور ارشد مسلمیار توسط پولیس دستگیر شد.

هر انسان باهوش میداند که داعش پروژه اصلی امریکا در افغانستان بوده و اشرف غنی احمدزی مجری اصلی این پروژه است!
قبلا گزارشات فراوانی وجود داشت که مسلمیار منزل شخصی خود را به پناهگاه گروه های انتحاری تخصیص داده است.
در این اواخر تحت سایه حمایت اشرف غنی احمدزی کمال ناصر اصولی در برابر قانون با شاخ جنگی پرداخته و با توجه به فیصله همه کمیته های مجلس نمایندگان از جمله کمیته ۲۷ نفری و آرای ۱۳۰ تن از نمایندگان مجلس مبنی بر پیروزی آقای رحمانی، مجلس را توسط چند خانم به گروگان گرفته و برای مشتعل ساختن جنگ بزرگ قومی در افغانستان هیزم جمع نموده، انبار نفت را فراهم ساخته و بی خیال به شارلاتانی ادامه داده، اما هیچ مرجعی در دولت وجود ندارد تا از قانون دفاع و او را سرجایش بنشاند و به این غایله تباه کن خاتمه دهد.

غنی احمدزی میخواهد تا هردو مجلس را به کانون منازعه و مرکز تروریستی تبدیل نماید‌‌.
بدون شک ادامه بازی اصولی این نژاد پرست مشهور و چهره ضد ملی، افغانستان را در دریای خون غرق خواهد نمود.
همه این جنایات بزرگ و قتل و کشتار تحت مدیریت اشرف غنی احمدزی این نوکر گوش بفرمان امریکا و مجری پروژه داعش در افغانستان صورت میگیرد و کلان ترین تروریست و حامی سرسخت آن غنی احمدزی است نه کسی دیگری!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس سنا
پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   مثل همین مسلمیار تروریست و قاتل ملت افغانستان تعداد دیگری از مقامات حکومت فاسد اشرف غنی سرقومندان تروریست ها هستند که مردم مان را به تدریج می کشند وهمه مرگ یکدیگر خود را تماشا میکنیم.
هارون
افغان

>>>   خداوند عادل است او که دست خود را به خون هزاران نفر الوده میسازد امید به الله پاک که در یک لحظه از جهان وداع و با روانه هفت طبقه دوزخ گردد تا داغ او و اصولی در دل های مشتاقان شان ابدی گردد.

>>>   کجایند کسانی که برای این مرد احمق و دومین مغز متفکر نه متنفر جهان سینه چاک می کردند؟ همه آنها در این فساد عمیق شریکند و سرانجام غرق خواهند شد. تمام این فسادها و فتنه ها با تبلیغات آنها شکل گرفته است.

>>>   این یکی از جمع جنایتکاران پچل است. پلیس و اداره امنیت چه وقت به داد مشاورین خون آشام هایی اصلی یعنی مشاورین "اشرف داعشی" و "حامد طالبی" میرسند.
آزاده

>>>   مشکل این است که همه گی تا اینکه بفکر کشور خود باشیم به نفع دشمنان کشور خود کار میکنیم خود را میفروشیم بکشور های دیگر تنها دولتی که افغانستان را بطرف شکو فای وپیشرفت در جهان میبرد حزب دیموکراتیک خلق افغانستان بود که همه گی گفتن بریم جهاد کنیم که دین رفت که دولت کافر است همان دولت وطن را درست میکرد نه این جهادی های دزد وجنایت کار

>>>   فکر کردید که آآمریکا عرب ها پاکستانی ها برای شما دلسوز هستن نه خیر نیامدن که برای مردم افغانستان اشک بریزن آمدن که اشک مردم افغانستان رادر بیارن

>>>   فکر کردید که آآمریکا عرب ها پاکستانی ها برای شما دلسوز هستن نه خیر نیامدن که برای مردم افغانستان اشک بریزن آمدن که اشک مردم افغانستان رادر بیارن

>>>   در انفجار میدان زنبق شهرنو در کابل قرینه بزرگ و حتی دلیل قاطع
از دست داشتن میر ویس یاسینی عضو مجلس نمایندگان کشف گردید
ولی سرپوش گزاشته شد . موتر کلان کثافات کش تشناب ها بانمبر پلیت شرکت
خدماتی مربوط آقای یاسینی حامل مواد قوی انفجاری بود . ولی آقای یاسینی
ازان انکار آورده و گفت چنین شرکتی ازو نیست . بلی کسانیکه چنین واقعاتی
را به نفع تروریزم انجام میدهد راه گریز آنرا هم در طرح دارد . جواز شرکت به نامی
و تذکره ای شده میتواند . ولی تحقیقات جرم شناسانه ای ازین نماینده محترم ننگرهار
در مجلس نمایندگان که فکر میشود معین هم بود و درین دور هفدهم هم وکیل ننگرهار است
و مصوونیت را مالک است صورت نگرفت
این چنین شبکه های داعشی و دیگر گروه های تروریستی و طالبانی کم نیست
چرا حکومت که نه تنها اقدام موثر نکرده و نمیکند بلکه در کتمان آنهم سخت
همکاری میکند . این چه بلایی است که به سر مردم مسلمان افغانستان آمده .
غلام حسین از ماتم داران این وافعات و جنایات دولتی

>>>   به پيشواز اين شب خجسته:
مردمان سرفراز عبادت شرعيت مى کنند
غنى نامشروع(1) قدرت و حکومت مى کند
طالبان و همقاشان هلاکت و جنايت مى کنند
کرزيان و همقماشان چشمک نارضايت مى کنند
غير پشتونان بازى شکايت مى کنند
من بى غيرت و ناموس فراموش شده که 39 کشورهاى ناتو+ يک کشور ناتو ميهن ام اشغال کرده فقط از جدايى ها حکايت مى کنم.
بشرم لويه ها - که هستيد زره و کوچک ناتوان
لويه جرگه- لويه سارنوال و لويه پاسوال و لو يه قانون وال ستره محاکمه پوقانوى که با يک دکه مى ترقند.
غنى هيتلر دوران است. نامسلمان وبى ايمان بدون راى مردم خود را سرور ستان کرده است
نابود باد دولت غنى اين شاه شجاع زمان
(1)غير قانونى و با ابطال زمانى آراى مردمان با زور شيطان بزرگ و کوچک )

>>>   اوغان كه متعصب و تروريست پرور نبود اوغان نيست.

>>>   مجالس سنا و پارلمان مراکز اصلی تروریزم است ارگان های کشفی مراکز اختطاف وترورس و انتحار اگر میگوئید نیست پس : عبدالصبور قانع وجنرال شفیع چرا تبعه فرانسه را اختطاف وپس از اخذ سه ملیون دالر آنرا آزاد کردند همینطور الماس چرا تبعه ترکیه را اختطاف کرده بود،
کمپنی خصوصی پنشیر وردک افر اد بی غرض وطرفدار حکومت را دوسیه ترورست وطالب میسازد لک ها افغانی پگول کمپنی را مصرف میکند پرسونل را مصروف میسازد تا برای کسی دوسیه بسازد که گویا این فرد طالب است
روزی همراه این جنایتکاران مفسد حساب خواهد سد
ر

>>>   اقای توریالی خاوری صد افرین برایت که تمام واقعیت و حقیقت را بیان کرده اید باید جلوگیری از عملکرد ضد انسانی و کشوری اشرف غنی احمدزی گرفته شود ورنه کشور و مردم را به نابودی قطعی خواهد رساند .

>>>   قلب فساد و فحشا و انفجار و انتحار ارگ ریاست جمهوری است.
دفتر بی بی گل مروج عیسویت و فحشا است.
مجری اصلی اش زهره یوسف

>>>   ارگان های مفسد کشفی که نمیتوانند انتحاری ها وترورست های واقعی را دستگیر کنند حالا برای اینکه گویا معاش را خلال ساختند به غرض کسب پول یک فرد بیگناه را داغش معرفی کرده نمایش میدهند، درحالیکه موصوف تاجر بوده وسلاح را ریاست تروریزم ترورست وزارت داخله رسما دراختیارش گذاشته اند قبلا به گفته مسلمیار برادر زاده همین فرد قتل ویک ملیون دالرش رابرده اند همه اینها کار های دزدان اختطاف گران ودسیسه بازان پرسونل کشفی مرکز فساد یعنی وزارت داخله است
رئیس تحقیقات جنلائی اش تبعه ترکی را اختطاف میکند رئیس امنیتش تبعه فرانسوی اختطاف میکند ودرمقابل سه ملیون دالر رهلا میکند
براستی که مرکز فـسـاد است

>>>   اشرف غنی به حمایت های امریکا پلان های یهودی خویش یعنی جابجای داعیش را در افغانستان ادامه می دهد.وروزی شما شاهد خواهد بود که تماما ولایات جنوب شرقی افانستان که صوبه سرحد پشاور را نیر در بر می گیرد خواهید بود.ونظر به گذارش وزیر امنیت قبلی عراق ابوبکر بغدادی در جنوب افغانستان زنده گی میکند اینکه چگونه به افغانستان منتقل گردیده خودشما بهتر می دانید اگر جلو همچو تحریکات امریکا گرفته نشود .مردم افغانستان به سر نوشت عراق وسوریه تبدیل خواهد شد

>>>   متعصبین مثل تو خاوری بدتر از طالب و داعش هستند، باید در محراق توجه باشد. در پهلوی طالب وداعش متصبین نیز باید کوبیده شوند.

>>>   مراکز فحشا مراکز قاچاق مواد مخدر مراکز سکس مراکز چور وچپاول مراکز مافیا وصد ها مراکز دیگر.
اریائی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است