برای اولین بار نماز عید بدون چهره های اثر گذار در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۹    ۱۳۹۸/۳/۱۵ کد خبر: 158986 منبع: پرینت

برگزاری نماز عید در غیاب سیاست مداران مطرح ، رهبران جهادی ، متنفذین قومی و کاندیدا های ریاست جمهوری در درون ارگ ، نمایانگری تنهای اشرف غنی احمدزی و تیم سکس ساز است!

برای اولین بار در تاریخ ارگ نشینان نماز عید بدون چهره های اثر گذار ادا می گردد ، عبدالله در درون صدارت ، حامد کرزی در وزیر اکبرخان و دگر کاندیدا های ریاست جمهوری و رهبران جهادی هرکدام به مساجد دلخواهی خود جهت ادای نماز عید رفته اند ، وقت که اشرف غنی احمدزی نتواند با عبدالله عبدالله ، حامد کرزی ، سران جهادی و کاندیدا های ریاست جمهوری بالای ادای نماز عید به توافق برسند پس چگونه می تواند پروسه جنگ وصلح را با طالبان به پیش برد؟

رد دعوت تمام سیاست مداران جهت اشتراک در مراسم ارگ و ادای نماز عید نشان می دهد که رسوایی سکس در بدل چوکی باعث شده است که هرکه بیرون از دایره سکس پارتی است راه خود را از راه تیم سکس ساز جدا نمایند ، اکنون اشرف غنی احمدزی پایگاه و جایگاه خود را در میان اکثریت پشتونها ، امرالله صالح در میان تاجیک ها ، سرور دانش در میان هزاره ها و سید انور سادات در میان اوزبیک ها و ترکمن ها از دست داده اند و روابط آنها فقط بر اساس داد و ستد پول ، سکس , فساد و تطمیع است.

اشرف غنی احمدزی با یک جا شدن با مسلیم یار و رهای ۹۰۰ تروریست از زندان ها بیشتر بقای قدرت خود را در همکاری با جریان داعش و طالب جستجو می کند اما شرایط بگونه‌ای در افغانستان انکشاف می یابد که مشکل است گروه های تروریستی و باند های آلوده به تجارت سکس ، فحشا ، فساد و تطمیع بتواند اشرف غنی احمدزی را در قدرت نگهدارد ، رهای ۹۰۰ تروریست اگر از یک جانب به خاطر تضعیف قوای مسلح ، کشتار بیشتر مردم ، ترساندن رقیبان و مخالفان توسط تروریسم باشد از جانب دگر موجب فروپاشی و اضمحلال تیم سکس ساز نیز خواهد شد ، چاکن بالاخره جایش در چا است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماز عید
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   حسن! الهی شکر! چهره های اثر گزار یا دزدان قرن ۲۱

>>>   اشرف غنی و دار و دسته فساد پیشه ان نظر به عملکرد نادرست شاندربین ملت منزوی شده اند مدم دیگر نه به سخنان فریبنده ان و نه به وعده های عهد شکن ان و نه به تیم غنی احمدزی به هیچ یک ان باور مند نیستند و ملت انها را از خود رانده اند خلیفه ریگشا چلان و در زمان اشغال کشور توسط نظامیان کشور پاکستان بنام امارت اسلامی طالبانی تحت اشغال شان در امده بودهمین خلیفه ریشا چلان بحیث دریور در شهر جلال اباد بحیث دریور ریس امر به بمعروف و نهی از منکر باند سفاک طالبان
بوداز مدت چندین سال است با زور و تهدید تفنگ بحیث ریس مجلس سنا تکیه بر چوکی زده و انتحاری ها و مواد انفجاری ترورستان طالب و داعش را توسط واسطه شیشه سیاه اش بجای مطلوبه میرساند بر علاوه از مشاور قبلی ان که با اسناد جعلی و نمبر پلیت های جعلی و سلاح ها و مواد منفجر دستیر و شرکای جرمی انچند تن از پاکستانی ها اعضای ای اس ای توسط نیرو های پولیس ملی گرفتار و باز داشت گردیده اندو در جریان تحقیقات شان گفته اند که همکار و رهنمای شان همین مسلمیار ریگشا چلان دریور ریس امر بمعروف ونهی از منکر طالبان زمان اشغال شان در شهر ننگر هار است اما اشرف غنی احمدزی در حمایت مسلمیار نگذاشته که انرا دستگیر و زندانی شود و حال با مشوره همین مسلمیار خاین اشرف غنی احمدزی تعداد حدود ۹۰۰ نفر ترورستان طالبان را از زندانهای دولتی صادر کرده در حالیکهخودش غیر قانونی و زور گویانه چوکی ریاست جمهوری را انحصار کرده است .

>>>   چي مطلب عالي واقعأ غني ريس هيرا مندوي بوده و حاميانش غريبكاران آنجا

>>>   جناب صالح هنوز وقت داری خودرا از حلقه سکس بیرون کن و از اشتباهت پند بیگیر و را مسعود را ادامه بده یک روز ازاد زندگی کردن بهتر از صدسال غلامی است .
بی غم

>>>   کوتاه سخن!‌
اگر کسی خدای ناخواسته عزیزان شما را کشته باشد و هنوز خون‌شان خشک نشده باشد و کسی بیاید قاتلین آنها را در بغل بگیرد و از زندان رها کندـ واکنش شما چیست؟ ایا این نمک بر زخم پاشیدن برای تان گوارا خواهد بود یا نفرت‌وکینه‌فرین؟ آیا شما این رهایی کتلوی گله‌یی ....درنده طالب به دست غنی را توجیهی دارید جز نمک پاشی بر زخم مردم و دشمن نشینی با مردم؟ غنی غدار است. او باید در کنار مردم باشد نه همنوای قاتلین مردم.
من از غنی و مویدین و اعوان و انصار و چکی چکی و پیروان و توجیه‌گرانش متنفرم و نفرتی دارم به گستردگی کاینات!

>>>   Lalzad
آفرین بر غنی !
==========
🔸 غنی ۸۸۷ «برادر بی گناه» خود را از زندان رها می کند؛
🔸 غنی «فرماندهان معترض و گل های سر سبد» ما را درو می کند؛
🔸 و ما هم دل خود را با «شهادتت مبارک» گفتن، تسکین می کنیم...
+ + +
🔸 غنی («دشمن اصلی») در ارگ نشسته و فرمان می راند؛
🔸 اما جوانان ما جان های خود را در کوهها، دشت ها و صخره ها بنام «دفاع از وطن» در «دفاع از غنی» از دست می دهند...

>>>   همه سیاست مدار ها خوب می داند که غنی یک شخص یهودی است و او نه عقیده اسلامی دارد و نه به خدا ایمان دارد اوفقط زاده کفار است

>>>   از این سه نوع، قمماش و سه دسته پشتونان - از کل شان کرده خطرناک تر غیر پشتون ها ی "افغان شده گان دلخواه" ( و نه تحميلى) اند، که مانند "ستون پنجم" زير چادرى حاکمان پشتون اتن وحشت و خيانت و جنايت در ساز مرده پشتون = طالبان =اوغان ،مى کنند.
عمر الله صالح و دانش هزاره در "گر" (خيمه مدور) چنگيزى و دوستم دبل عبدالله و احمد سعيدى و غيره.
*سرنگون باد دولت فاشيشتى اوغنى
* پايان آيد ستم اوغانى بالاى مليتهاى غير پشتون : "افغان پشتون است پشتون افغان"! کل طالبان و انتحارييان پشتون اند!
ستان از من !
اى پشتون بى زبان ستان واژه پارسى است
افغان از پشتون
زبان که صرف و نحو اش 1936 ساخته شد و خود حروف ساختگى سال 1936 پشتو تولنه دلايل ثبوت تقلبى و جعلى بودن پته خزانه شد.پشتون شهرى و مدينه اى تمدنى و مدنى و شهروندى را با ذره بين و ديده نتوانى !!!
مدينه٬ مدنى٬ مدنيت٬ تمدن و متمدن گردان يا صرف هاى شهروندى اند مانند آرين و ايران و اران وآريا و آريانا و آرياوج آريانم و آرياورتا ايرانشهر. همگى شان جاى مردمان هندوتورانى وهندوايرانى. نواسه چنگيز و امير تيمور و شاهرخ و گوهر شادبيگم و بابر و اکبر با فرهنگ پارسى با ادب و عادل و جلال شدند. زبان دربار شان زبان پارسى بود. زبان بشردوستى 750 شاعر پارسى زبان شمارش درسال 1700 ميلاد ى
اشعار گزينه 250 شاعران پارسى را اولريش شليگر٬ گوته و فريدريک رويکرد٬ گراف ....هويان فون همر پورگشتال در قرن هفده و هژده نوزده ترجمه نمودند
زبان پشتو: خشونت : به غير از ديوان رحمان مهمند. اشعار پشتو قابليت ترجمه را ندارد: در اشعار شا عران پشتو :

در مرکز زبان پشتون و ادبیات پشتون کلمات از سنت انسانی وجود ندارد ، بلکه جنگ علیه سایر مردم، سرقت طلا از هند، گرفتن خاک غیر پشتون، فتوحات مناطق غیر پشتون و کارکردهاى غير وضد بشر دوستى مبارک اند. عملکرد هاى ضد معنويت. بنابراین، به غیر از دیوان رحمان مومند پشاور ، هیچ شعری از شاعران پشتون به زبانهای خارجی ترجمه نشده است. افتخار و کدهای افتخار در زبان فارسی، انسانی و کرامت انسانی، دانش و عقل در مرکز ادبیات فارسی قرار دارند، در حالی که در ادبیات پشتون، قتل ها، قهرمانی و رفتار غیر انسانی به عنوان اعمال قهرمانانه جشن گرفته می شود.
هنرمند هاى پشتون زمانى مشهور در هندو ايران و توران واکنون درجهان مى شوند زمانيکه به پارسى مى نوازنند ويا بيت ها وسرودهاى مى خوانند که ماهيت ضد کرامت انسانى پشتو به خاکدان بشريت دور انداخته شده باشد.
پروردگار را سپاس که بسيارى نوازندگان پشتو دريافتند که با تفکر پشتونوالى خونى (واحد خود يک انگشت مثلا دو واحد خون "افغانيت" نوشته عبدالرحمان پژواک رييس پيشن مجمع عمومى سازمان ملل) . از دست اين قوم شريف است که عزت ضعيف است. چون درون عنيف است عقل سبک است و پيکرقوى است

>>>   چهره اثر گزار یعنی مسلمیار با مشاور داعشی خود که از خانه اش انبار سلاح غیر قانونی ، مواد منفجره در خریط های سمنت ، کارت هویت ای اس ای و بوشکه های شراب پاکستان یافت شده است ازین کرده چهره اثر گزار در پهلوی غنی در نماز عید کسی دیگری در شرایط فعلی و وضعیت نا به سامان کشور یافت می شود؟ هرگز نه و این برای غنی و کسانیکه با غنی همرا اند افتخار دینوی و اخروی شمرده می شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است