یکی را انتخاب کنید؛ «یا یار و یا اغیار...»!
به هر طرز دید و تفکری که هستید انتخاب به شما است، با درک عمیق و عاقلانه جهت و مرز خویش را معین و مشخص کنید تصمیم عقلانی بگیرید و اغیار را رها کنید، زمان منتظر من و شما نخواهد بود 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۴    ۱۳۹۸/۴/۱۵ کد خبر: 159332 منبع: پرینت

آزاده باش هرچه که هستی عزیز من
حتی اگر که بت بپرستی عزیز من
قبلا و بارها این را تذکر داداه ایم و حالا بار دیگر می خواهم به زبان ساده به ضرب المثل وطنی اتکا کنم: "ممکن نیست دو تربوز را همزمان در زیر یک بغل گرفت...." با اینکه زمان زیادی را ازدست داده ایم ولی هرچه است حالا تصمیم ات را بگیر.!

بنآ اگر شما مطمین هستید که در توطیه شهادت استاد برهان الدین ربانی، احمد شاه مسعود قهرمان ملی؛ جنرال داود داود، سید خیلی و یا حتی حذف فیزیکی فهیم قسیم و ده ها و صدها هموطن دیگر مان... دست بیرونی ها را البته باهمسویی افراد مطرح و با نفوذ در حاکمیت موجود و حتی با همکاری فروخته شده های خودی تان شریک میدانید.

اگر به این نتیجه رسیده اید که این قتل های زنجیره ای اهداف مشخصی خود را را دنبال میکند و به فجایع عصر تبدیل شده است و پروژه ای برای نابودی من و تو است،
اگر باورمند به این شده اید که خون این شهیدان و ده ها فرزندان با شرف این وطن که مرموز سر به نیست شده اند و هنوز هم انجامی ندارد و در حقیقت بخاطر عزت و شرف و حق طلبی این سرزمین ریختانده شده است و واقعآ برای تان محترم است و از دل وجان برای شان حرمت می گذارید...؛
و اگر ذهن و حافظه تان پا برجا است دیدید و می بینید که زیرنام شریک قدرت و یا هم به اصطلاح مقاومت گران ریشه های تان را خشک می نمایند و هنوز هم نعره تکبیر را نثار شان می کنیم...

در اینصورت فکر می کنم این نهایت شرم آور وحتی دور از شرافت انسانی خواهد بود که با قاتلین معلوم الحال و دشمن قسم خورده و توطیه گران تاریخی سرزمین خویش در دور یک سفره نشست سر جنبانید و غذا خورد و آنهم برای هیچ. اما حافظه تاریخ پابرجا است و از شلاق زمان هیچ کس پنهان نخواهد شد، خود را به اصطلاح به کوچه حسن چپ زدن و دیگران را هم دعوت کردن به این حلقه خبیثه خونین خود جنایتی است نابخشودنی که تاریخ این سرزمین آنرا فراموش نخواهد نمود.

هموطن عزیز تورا خطاب میکنم!
اگر دیروز در انتخاب خویش بخاطر بسیاری مسایل... مشکلی داشتید و یا بقول معروف دو دله بودید ولی امروز عملا خود با چشمان باز وضعیت خونین؛ نابودی تاریخ و فرهنگت را می نگرید....
بالاخره وقتی شما در مقابل یک رژیم متعصب پوشالی قرار دارید که حامیان اش راهزنان بین المللی و غارتگران تاریخی بوده باشد؛ پس شما چه توقعی اضافی برای آرامش انسانی دارید؟

حالا به هر طرز دید و تفکری که هستید انتخاب به شما است، با درک عمیق و عاقلانه جهت و مرز خویش را معین و مشخص کنید تصمیم عقلانی بگیرید و اغیار را رها کنید، زمان منتظر من و شما نخواهد بود. اگر به این فکر هستید که همیار باشد و هم اغیار این خود "راهی است به ترکستان..." و یک فریب محض است و بس.
تا کی‌ برای لقمه نان بندگی کنید
تا کی‌ به زیر منت شان زندگی‌ کنید./ بیداد

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آزاده
اغیار
نظرات بینندگان:

>>>   عارق مرده هر چی را انتخاب میکنی انتخاب کن ولی اینرا بدان که افغانستان سنگر مسلمانان است بت پرست و بی دین در این خاک جایی ندارد و انعده افراد منفور وقاتل را که تذکر کرده اید انها بخاطر دالر قاچاق مواد مخدر ‌قدرت نامشروع کشته شد نه بخاطر آزادی وطن و یا خدمت به ملت افغانستان این همه خاینین هوا و هوس خرسان را در سر داشتند ولی اینکه نمکحرام بودند خداوند جزایی ایشان را داد وشما جاری چی های بی حرمت هر قدر کار بزنید ملت اگاه است و هیچ سودی را حاصل نخواهید شد بدون ذلت

>>>   مایان که قدیمی ترین شهرنشینان هستیم از مزایای واقعی شهر چقدر استفاده کردیم؛ تحصیل و تجارت و سایر معیارهای با ثبات اجتماعی مان نسبت به سایر هموطنان اطرافی مان چقدر پیشرفت کرده؟ و ؟؟؟
آینده از آن جاسوسان و بی انگیزه ها نیست بلکه از آن اهل برنامه و تخصص و اعتبار است. در طول ۱۸ سال و حتی بیشتر از آن، سردمداران حرکتهای ما جز منفعت شخصی و بی اعتباری چه کردند و نظر به تحول نظام سیاسی ۱۸ سال اخیر، حامیان ما سردمداران مان را به کجا برده خواهد توانست و آیا لازم نیست بیشتر به وطنداری و خانه خودمان متوجه باشیم؟
سایرین حرکت مشخص تر و مطمئن تری نسبت به ما دارند و در حالیکه ما هم بآسانی و با درک آینده متفاوت، میتوانیم باز هسته اجتماعی و وطنداری شهرها و حتی روستاهایمان باشیم، چرا نسل امروز و فردای مان را بالای معیارهای با ثبات اجتماعی مورد نیاز آینده، منسجم تر نسازیم؟؟؟؟
کنشکا ورسجی

>>>   او مردم بیایید علیه این دیکتاتور فاسد قیام کنید اشرفغنی سرنوشتش یا همچون محمدرضا پهلوی فرار خواهد کرد یا سرنوشت همچون صدام و قذافی خواهد داشت تاریخ معاصر نشان داده است هروقت مردم بر علیه حکومت دیکتاتور های فاسد قیام کردند موفق شدند.
🇮🇷ایران_محمدرضا پهلوی:
سقوط بعد از ۲۷ سال 1357ش_فرار👣
🇮🇶عراق_صدام تکریتی:
سقوط بعد از ۲۵ سال 1385ش_ اعدام🕇
🇹🇳تونس_زین العابدین بن علی:
سقوط بعد از ۲۴ سال 1390 ش_فرار👣
🇪🇬مصر_حسنی مبارک:
سقوط بعد از ۳۲ سال 1390ش_فرار👣
🇱🇾لیبی_معمر قذافی:
سقوط بعد از ۳۳ سال 1390ش_اعدام🕇
🇾🇪یمن_عبدالله صالح:
سقوط بعد از ۳۴ سال 1396ش_اعدام🕇
🇵🇸سودان_عمر البشیر:
سقوط بعد از ۲۶ سال 1398ش_زندان♜
🇩🇿الجزایر_عبدالعزیز بوتلفقیه:
سقوط بعد از ۲۱ سال 1398ش_استفعا_منتظرمحاکمه⏺

🇦🇫 اشرفغنی متقلب هم اگر بخواهد حکومت غیرقانونی و فاسد خود را که همراه با اقسام جنایات بوده است ادامه دهد بدون هیچ شک سرنوشت این دیکتاتور ها را خواهد داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است