رسوایی خاندان آل سعود به پاریس رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۹    ۱۳۹۸/۴/۲۱ کد خبر: 159402 منبع: پرینت

حکم زندان برای خواهر بن‌سلمان پادشاه سعودی به خاطر بدرفتاری با یک کاگرلوله‌کش!
خواهر شاهزاده عربستان سعودی حسنیه بن سلمان یک کارگر لوله کش یا (نلدوان) بنام اشرف (مصری فرانسوی) را، به خانه اش در پاریس فراخوانده بود تا دستشوی حمام اش را ترمیم کند، سپس مورد اهانت و توسط محافظ شاهزاده مورد ضرب و شتم فرار گرفت.

دادگاه پاریس خواستار شش ماه حبس تعلیقی و ۵ هزار یورو جریمه نقدی برای شاهزاده شد و برای رانی سعیدی، محافظ شخصی شاهزاده، دادگاه خواستار هشت ماه زندان و همچنین ۵ یورو جریمه نقدی شده است.

اصل این ماجرا، گرفتن یک عکس عنوان شده است، که اشرف (نلدوال) مدعی است که در ماه سپتمبر به منظور ترمیم دستشوی در حمام شاهزاده به آپارتمان مجلل شاهزاده حسنیه در غرب پاریس رفته بود، بر اساس اظهارات اشرف، او تصویری از حمام گرفت، جایی که او باید دستشویی را ترمیم میکرد.
شاهزاده حسنیه که در همین لحظه وارد حمام شده بود، او را متهم کرده است که می خواست از آیینه عکس او را بگیرد تا بعداَ در مطبوعات بفروشد.
به همین علت فرد نلدوان مدعی است که سپس حسنیه به محافظ اش دستور داد تا او را لت و کوب کند، به گفته اشرف، حسنیه بنت سلمان در همین حال گفته است (این سگ باید از بین برود او سزاوار زندگی نیست).

اشرف کارگر نلدوان از خانم شاهزاده خواهر بین سلطان شاهزاده عربیسان سعودی به محکمه شکایت کرده است، شاهزاده متهم می باشد به کار گر (لوله کش) توهین نموده، علاوه بر این، اشرف مجبور شده بود با دست های بسته زانو بزند و پاهای شاهزاده حسنیه را ببوسد، اشرف گفته است که پس از چندین ساعت اجازه یافت آپارتمان را ترک کند. حکم محکمه علیه شاهزاده، قرار است به تاریخ ۱۲ سپتامبر اعلام شود.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آل سعود
پاریس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است