حقوق بشر در افغانستان یک شوخی انجویی است
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۶    ۱۳۹۸/۴/۲۷ کد خبر: 159470 منبع: پرینت

بشر و حقوق بشر ، آن هم در افغانستان یک شوخی انجویی است‌ که‌ کمتر کاربرد عملی دارد!
رفتن سیما سمر و آمدن شهزاد اکبر در کمیسیون به نام مستقل حقوق بشر برای بشر و حقوق بشر در افغانستان کدام پی آمد خاص ندارد.

سازمان های حقوق بشری در کشور های که نظام عدلی و قضایی مستقل نداشته باشد نمی تواند موثر واقع شود و تمام این ارگانها به شکل از اشکال در خدمت ارگ و توجیه گری اعمال ارگ می باشند ، چون به فرمان ارگ گماشته می شوند و به فرمان ارگ بودجه می گیرند.

تغییر و تبدیل در کمیسیون مستقل حقوق بشر بیشتر رنگ و بوی تبلیغاتی دارد که جهت انحراف اذهان عامه از رسوایی سریال های سکس در بدل چوکی و وابسته به صف آرایی های جدید و اختلالات درونی در تیم ارگ است ، چون خانم سمر از جانب نادر نادری و حمیدی حمایه می گردید و در جناح سلام رحیمی قرار داشت و اکنون تیم دادوزی در صدد جابجایی افراد وابسته به خود است ، هنگام که دوسال قبل دوران سیما سمر در کمیسیون حقوق بشر تکمیل گردیده بود و قرار بود که جای ایشان را شاگل رضایی و یا حبیبه سرابی گیرد با پادرمیانی نادر نادری و تفاهم اشرف غنی احمدزی و سیما سمر نام برده بدون اینکه فرمان ابقا داشته باشد به صورت تقریباً غیر رسمی و شفاهی تا روز گذشته در وظیفه خود ادامه داد.

البته تمام نام نیک و دست آورد های غیر قابل انکار سیما سمر در ساحه معارف و ترویج فرهنگ معارف است که شاید در این زمینه نظیر نداشته باشد ، اما در دنیای لعنتی سیاست سیما سمر چه در حزب حق و عدالت اتمر ، چه در مقام وزارت زنان و یا متصدی کمیسیون مستقل حقوق بشر نمی توانست درخشش دلخواه خود را داشته باشد و گماشتن فعلی ایشان را در وزارت که اصلاً وجود ندارد شما خود حدس بزنید.

البته در بسا موارد شخصیت های انجوی بشر و حقوق بشر را در مقیاس خود در نظر می‌گیرند و جابجایی خود را در یک پست بلندتر به معنای رسیدن مردم به حقوق شان تلقی می کنند ، مگر سهمیه بندی امتحانات کانکور و سریال سکس در بدل چوکی ، تجاوز بالای بازماندگان‌ بیوه های سربازان و افسران و ده ها موارد دیگر نمونه بارز از جنایت علیه بشریت نیست و کجا است صدای اعتراض این همه مدعیان حقوق بشر در افغانستان ، و چرا سکوت اختیار کرده اند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حقوق بشر
انجو
نظرات بینندگان:

>>>   کدام حقوق
سیما ثمر با خجالت تمام باز نشسته شد

>>>   سلام علیک من دختر پشتون هستم نمیزارم کسی به پشتون توهین کنه افغانستان کشور ماهست ماازکشورخود مثل جان دفاع میکنیم به هیچ کس حق نمیدیم دخالت کنه
ترانه ازایران

>>>   حقوق بشر یعنی چه ؟ چه میکند در همین قدر سال ها حقوق کی ها را گرفت جز معاش مفت سفر های حفت و عیاشی های مفت دیگر چه کردند جه دست آورد دارند ؟ اینها را باید خانه نشین میکرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است