محاسبه مردم همیشه با شما خواهد بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۱    ۱۳۹۸/۴/۳۰ کد خبر: 159500 منبع: پرینت

کشور اسیر و همیشه در بند ما که متاسفانه همه ما برایش سرود ازادی خوانده ایم، در تاریخ معاصرش شاهد بی عدالتی های فراوانی بوده است، چه بسی این بیدادگری ها از جانب مدعیان برابری حقوق و دموکراسی و دستگاه های مدعی عدالت و مبارزه برای اصلاحات اعمال شده است.

محکمه قلابی، مسلکی ترین و سالم ترین وزیر حکومت افسار گسیخته وحدت ملی محترم عبدالرزاق وحیدی که چندین بار دایر و بیگناه شناخته شد، اما ارباب ریاکار برای عطش نا سیراب فاشیستی اش با محکمه فرمایشی او را به زندان انداخت و مایه نگرانی هموطنان عدالت خواه از سرنوشت ایشان در زندان بودند.

اکنون که از چگونگی برگزاری و فیصله مبنی بر بی گناهی وحیدی از محکمه استیناف دوستان اگاه شدن، بار دیگر حقیقت اشکار شد و امید واریم جناب وحیدی سلامت به خانه برگردند، از ان عده. روشنفکرکان، دلقکان و گویا چیز فهمان تیم تابوت ساز که با بی شرمی و پر روی گاهی لب به سخن می گشایند، مطالبه داریم که اگر شما و ارباب قاتل تان اندکی حیا و ابروی دارید از وحیدی پوزش خواسته او را برای یک روز هم اگر باشد به کرسی اش معرفی کنید، میدانم این از شما بعید است اما فراموش نکنید انانیکه تاریخ را به مسخره گرفته اند باری بدون گور و یا سالها زیر فشار وجدان دست و پا زده اند، رژیم های سفاک گذشته چه عقابان بلند پروازی را به تیر زدند و یا پشت میله ها انداختند، حالا کجا هستند، حتی فرزندان شان از شرم جنایت خموش اند. محاسبه مردم همیشه با شما خواهد بود.

جاوید کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مردم
وحیدی
نظرات بینندگان:

>>>   حرف بسیار درست گفتی آقای کوهستانی و حرف دل ما بلکه هزاران آدمی که در این مملکت زندگی می کنند را گفتی ولی از ارگ نشینان فاسد چنین درخواستی نمی کردید، با اینکه آنان شرم ندارند بیستر از این آنان را شرمنده نمی کردی!!!!!!

>>>   باید عذر خواهی کند والا ثابت خواهد شد که افکار فاشیستی برای محکمه قلابی به کار رفته است الا لعنت الله علی القوم الظالمین

>>>   بلی یکی از دلقکان شرف باخته آقای نا صالح میباشد که با پررویی و بی وجدانی حتی از پشتونیزه کردن کشور ، بخاطر خوشنودی ارباب سفاک و مستبدش گاه گاهی با شبکه های خبری بادرانش بیان میدارد.
کوه کن

>>>   مداح بی ننگ
آیاوزیر یک رژیم مزدور مستعمره میتواند سالم باشد ؟
در سبدسیب های فاسد سیب سالم وجودندارد
با درود

>>>   من فکر میکنم که وحیدی برای قاضی ها به یک منبع پیداگری تبدیل شده است.
یک مرتبه دیگر نیز او برائت گرفت،بعداً قاضی دیگر دوباره او را محکوم به مجازات کرد.
حالا ببینیم که باز چه وقت از طرف قاضی دیگر به مجازات محکوم میشود.
او باید به رییس محبس پلچرخی بگوید که یک اطاق را برایش ریزروی نگاه کند که هر لحظه امکان دارد باز محکوم به زندان شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است