ایستادگی علیه تمامیت خواهی در انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۹    ۱۳۹۸/۵/۷ کد خبر: 159608 منبع: پرینت

تیم ثبات و همگرایی تنها تیم قدرت مند است که توانایی رقابت با تیم اشرف غنی را از جمیع جهات دارد از این لحاظ من از تیم( ثبات و همگرایی) حمایت می کنم. تیم اشرف غنی یا بقول خوشان تیم دولت ساز که از طرف کاربران شبکه اجتماعی (تیم تابوت ساز) لقب گرفته است، یک تیم نامتجانس و متناقض و انحصار طلب است که به هیچ وجه شایستگی رهبری یک کشور کثیر الملیت و دارای تعدد قومی و فرهنگی را ندارد. اشرف غنی مدام و مستدام تعدد و تکثر را رد کرده و به انحصار و تمامیت خواهی میدان داده است و خود پیشتاز این کار بوده است. خلع قدرت اشرف غنی واجب و سپردن قدرت به یک شخص و تیم دیگری از ضروریات سیاسی کشور ما است.

تیم ثبات و همگرایی تیم مخالف انحصار و سلطه خواهی تاریخی یک جمع یا یک قوم بر جمع و اقوام دیگر است و این از لحاظ تاریخی برای من بیش از هرچیز دیگر اهمیت دارد. تیم ثبات و همگرایی از نمایندگان سه قوم محروم تشکیل شده است و این تیم از این روی شایسته حمایت و پشتیبانی اقوام محروم و شهروندان عدالت خواه و انسان های باورمند به ارزش های مدنی و سیاسی است.

من یقین دارم که نیروهای خط شکن جامعه هزاره و جامعه های تاجیک و ازبک با این تیم هستند و تا آخرین رمق سیاسی و اجتماعی علیه تیم اشرف غنی درمیدان رقابت حضورخواهند داشت و تا آخرین تصفیه حساب سیاسی ایستادگی و مردانگی خواهند کرد.
منطق تمامیت خواهی و سلطه طلبی در عالم نظر شکست خورده است و باید درعمل این منطق را شکست داد و بر ویرانه اش نظام دیگری برپاکرد.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   تو که به این تیم رای میدهی من هم به همین تیم رای میدهم

>>>   اکثریت ملت به مقابل تمامیت خواهی و تگ قومی قدرت در دولت اشرف غنی هستند و به تیم رای پاک شانرا میدهند که مانند تیم تابوت ساز غنی قومگرا و نفاق افگن قومی نباشد اکثریت ملت بشمول اقوام تاجک و ازبیک و هزاره و پشتون و سایر اقوام دیگر مخالف به عملکرد اشرف غنی در طول بیشتر از پینجسال حکومتش بزیر نام وحدت ملی در حالیکه وحدت ملی تخریب کرده و نفاق قومی را چاق کرده و خواهان یک حکومت فرا گیر متشکل از تمام اقوام نبوده و نه اراده انرا داشت و ونه هم دارد بنابر عملکرد خلاف قانون و نادرست غنی در دوران بیشتر از پنجساله اش ناکامی ان در صورت دایر شدن انتخابات ریاست جمهوری حتمیست .

>>>   بايد جناب استاد عطا و جناب محقق هم با تيم داكتر عبدالله دو رگه يكجا شوند ورنه محقق و عطا هم مثل صالح منفور قوم خود ميشوند.

>>>   تیم ثبات و همجنسگرائی به هیچ صورت برنده میدان انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه تیم دولت ساز به رهبری جناب اشرف غنی برنده مطلق انتخابات ریاست جمهوری است و برای 5 سال اینده داکتر اشرف غنی زمام امور کشور را به عهده خواهد داشت
بت شکن از ناروی

>>>   صفرمحمد جان این کارت که یکی راتخریب کنی ویکی را توصیف نه مبارزه است ، نه کمپاین است ونه آزادی بیان
ثبات وهمگرائی اگرخوب است یا بد به تو مبارک باشه وهیچکس مجبور نیست که زیریوغ خودت حرکت کند
برادر تمام اینها درطی سالهای گذشته به مردم امتحان شانرا داده وفعلا ضرورت به مدح سرائی درباریان نیست

>>>   من از رهبری تاجکان، هزاره ها وازبک پرسان میکنم که آیا ناف شما را به معاونت احزاب ورئیس جمهوری بریده اند؟ ایا شما لیاقت وشایستگی رهبریت وریاست جمهوری را ندارید؟ ایا شما ها انقدر ضعیف وناتوان استید که دمباله رو هر کس وناکس باشید. انتخابات چند دوره رئیس جمهور کرزیویا اشرف غنی بوده ومعاونینش ازبک وتاجک. کار وفعالیت را ازبک ها وتاجک وهزاره انجام میدهد وریاست را دیگر افراد واشخاص معامله گر.بس است دمباله روی بس است معاونت. اگرلیاقت وشایستگی دارد مثل مرد پادشاهی کنید ودر غیر ان بی ادبی معاف خایه راست وچپ نشوید. لطفن.

>>>   هموطنان عزیز بهتر است برای یاوه گویی های تکراری چهره‌های خسته کن ۱۹ ساله جان خود را از دست نه دهند.
نه برای نیکتای عبدالله عبدالله قربانی شوید و نه هم برای حفظ عصای اتمر عصا شوید

>>>   این یک نظر بسیار بجا و بسیار مهم است چون جلو خودکامگی، انحصارگری، و استبداد قبیلوی اوغان باید گرفته شود و تنها اتحاد اقوام غیر اوغان در سیاست و قدرت موفق به اجرای این کار خواهد شد نه متفرق بودن و منفردانه عملکرد کردن آنها.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است