چه رابطه ای بین 9 سپتامبر و 11 سپتامبر وجود دارد؟
برای از سر راه برداشتن مردان بزرگ تاریخ یقینآ دستان سیه کاران بزرگ را می طلبد و حتی برای سال ها افشآ نمی گردد؛ به تاریخ ارنست و چیکوارا نظری بیندازید که چندین سال بعد زمان و محل ترورش افشآ گردید 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۱    ۱۳۹۸/۶/۱۶ کد خبر: 160089 منبع: پرینت

سرنخ حادثه 9 سپتامبر(18 سنبله) در کجا است؟
چرا این گره کور تاهنوز باز نمیشود؟
چه رابطه ای بین 9 سپتامبر و 11 سپتامبر وجود دارد؟

اگر روس ها دو روز پیش از حادثه 11 سپتامبر امریکا را هشدار داده بودند که اکنون امریکا بعد از قریب دو دهه با جزییات در مورد افشاگری می نمایند و اگر این سناریو 11 سپتامبر درست بوده باشد... در اینصورت مطمین هستم که استخبارات روسیه از احتمال حادثه 9 سپتامبرکه به شهادت قهرمان ملی انجامید، دقیقآ دستگاه امنیت ملی افغانستان و یا مسوولین زیربط این بخش را در آن زمان از یک وقوع حادثه خونین باید هشدار داده باشند.

«جورج بی‌بی» تحلیلگر ارشد سازمان استخبارات امریکا در امور روسیه در کتاب جدید خود نوشته است، پوتین دو روز قبل از وقوع حادثه 11 سپتامبر به جورج بوش رییس جمهور امریکا زنگ زده بود و از احتمال وقوع حملات تروریستی در خاک این کشور وی را هشدار داده بود و در متن چنین آمده است: «استخبارات روسیه اطلاعاتی در دست دارند که مدت ها قبل مقدمه چینی اینچنین اعمال تروریستی از افغانستان منشاء میگیرد» اما جالب از همه اینکه پوتین از عکس العمل جورج بوش و یا برخورد به مساله در مورد آگاهی شهادت مسعود چیزی نمی گوید...

سخنان پوتین را در مورد لحظات بعد از خبر دریافت شهادت مسعود به قصر سفید طی تماس یک تلفنی که با بوش داشتند، اینجانب (صاحب این قلم) سال های قبل آنرا به فارسی برگردان کرده بودم. بنآء هیچ آدم عاقلی به این باور نخواهد بود که گویا دو نفر اجیر عرب تروریست خودکفان به همین سادگی آمدند و چنین جنایت را انجام داده باشند؛ معلوم است ساحه این عملیات خونین حتی فراتر از منطقه و قاره ما است، پس اگر چنین است این هشدار برمی گردد دقیقا به تاریخ 9 سپتامبر لحظات بعد از (شهادت احمدشاه مسعود) و چه ضروری بود که پوتین این خبر را با رییس جمهور یک ابرقدرت جهان مثل امریکا مطرح می کند؟

برای از سر راه برداشتن مردان بزرگ تاریخ یقینآ دستان سیه کاران بزرگ و کار کشته ها را می طلبد و حتی برای سال های سال افشآ نمی گردد؛ به تاریخ ارنست و چیکوارا نظری بیندازید که چندین سال بعد زمان و محل ترورش افشآ گردید.

پرسشی بوجود می آید اگر استخبارات روسیه از حمله به نیویارک... مدت ها قبل از مقدمه چینی که منشآ اش در افغانستان بود اطلاعی داشتند، در اینصورت مطمین هستم که دولت روسیه البته تا جایی که من میدانم در آنزمان با اتحاد شمال روابط بدی هم نداشتند حتما هشداری تروریستی را به مسوولین امنیتی دولت اسلامی آن زمان داداه باشند.

حالا زمان آن فرا رسیده است که مسوولین امنیتی و به حساب کلان های آن زمان و یا رده های بالا که در آن وقت کسی بودند این جرات اخلاقی را باید داشته باشند که این گره کور را باز کنند و باید خود پاسخی را ارایه بدارند... ورنه روزی زمان این همه گره ها را باز خواهد نمود. اگر اینها در مورد چیزی به گفتن داشته باشند و یا انکاری قطعی در مورد که گویا در خلای معلوماتی قرار داشتند و به اصطلاح از هیچ چیز بی خبر اند؛ بهتر است برادران مسعود از طریقی با مقامات روسی و یا مرجع دیگری به شکل رسمی و یا غیر رسمی باید خود کاری در زمینه انجام بدهند و تماس بگیرند تا سرنخی بدست آید و ضمنآ این را ضرور میدانم بگویم که به مسوولین بلند پایه رده های بالای این اداره که بعد از سال 2001 ممکن است چیزهایی بدانند اعتماد به این افراد بیهوده خواهد بود به دلیل اینکه ممکن است جریان را به آدرس های غیر لازمی سوق بدهند تا رد پایی اصلی گم گردد.

مشکلی اصلی که ما اکنون به آن مواجهه هستیم این همان با دلایل معلومی اکثر این هموطنان بقول معروف "دریا را نادیده موزه کشیدند..." پل های عقبی خویش را با دستان خود انفجار دادند و از همکاری و روابط جانبین منطقوی خصوصآ با روسیه سر باز زده بودند و به اصطلاح دوستان بین المللی را تازه دریافت نموده بودند خواب های شیرین دموکراسی را به سر می پرورانیدند؛ ولی دیری نگذشت که ماه عسل تمام شد.
بنآء حالا لازم است برای درک حقیقت طوری سیاست نمود که هم ثواب و هم خرما را بدست آورد و بقول معروف نه یار برنجد و نه اغیاری همه وقت به فکر دشمنی با شما باشد.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سپتامبر
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   تبر را دسته از شاخ درخت است
وگر نه کار ، آسان نیست سخت است
کجا همت در آن نامرد باشد
که گوید
کی
قاتل آن مرد باشد

>>>   كتان از جملح توليدات داخلي بود كه تكه هاي بخمل بجاهيش جور شد و كسبكتان بافي خراب خراب شد كس در قصيش همنيس

>>>   بگذارید که کسی دیگری صفت تان را کند امروز هر کدو و کریله قلم به دست گرفته و هرزه گویی میکند پلان قتل مسعود را خود امریکا ترتیب داده بود وبه کمک دو نفر ناموس فروش فهیم خاین و سیاف خاین در افغانستان عملی شد پوتین وروسیه در این جا هیچ نقش نداشت و امریکا برای ربانی فهیم وسیاف بعد از هلاک شدن مسعود بسیار وعده های چرب وقباله افغانستان را داده بود ولی در ختم کار صرف هفتاد میلیون دالر برایشان داد این را همه میداند که کار ماه سپتامبر از طرف اسرائیل طرحه ریزی شده بود و کشتن مسعود از طرف امریکا به واسطه جاسوسان افغانی امریکا یعنی فهیم و سیاف ولی شما عارق مرده مردم خوابیده فکر میکنید و هر چیزی که در این ذهن کهنه وچتل تان آمد مینویسید

>>>   اقای صفوی!
درعدم موجودیت شعور وتعقل مگر میتوان چنان سیاست کردکه هم خرما وهم ثواب بدست اید؟
مگراز جامعه که دران زندگی دارید اگهی ندارید
دراخرین بررسی ارزیابی ذکاوت موجودات روی زمین ما دوپله نزول داریم.
۲۰۱۵انسان-افغان- شادی- دولفین-...
۲۰۱۹ انسان-شادی-دولفین-افغان-...
عاقل

>>>   نمایشات کابل به رسم عزاداری، قبل از اینکه تجلیل از شخصیت و کارنامه ی شهدا باشد، به یک رسم اظهار موجودیت و تقابل تبدیل شده است.
اشتراک کنندگان این رسم،
اشتراک کننده گان مراسم عزادار خود را پیروی مکتب مسعود می نامند و از مانور های را اجرا می‌کند که تا ثابت بسازد که مسعود یک آدم اوباش و‌لوچک بود.
دیروز کاروان های عزاداری مسعود یک سرباز اردوی ملی کشور را توسط فیر های هوایی به شهادت و ۳ سرباز دیگر را زخمی ساخت از گشتن و زخمی نمودن چهار سرباز چندان لذت نگرفتند و به طرف سرک میدان هوایی کابل باز هم با فیر های هوایی یک هموطن من تو را شهید و یک طفل معصوم را زخمی ساختن، در جریان روز همه زور نمایی خود را انجام داد و بالاخره نمایان ساختن که همصنفیان مسعود و شاگردان مسعود کی ها هستند و مردم بخوبی می‌توان قیاس کرد که احمد شاه مسعود یعنی کی و همصنفیان و شاگردان آش یعنی چی....
به امید یک افغانستان سربلند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است