همایون: توطیه بر تجزیه افغانستان روان است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۸/۸/۲۸ کد خبر: 160945 منبع: پرینت

شماری از هوداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله در نشستی در کابل اعلام کردند که در برابر آرای تقلبی ایستادگی خواهند کرد.
همایون همایون، عضو دستۀ انتخاباتی ثبات و همگرایی در اینباره گفت: «به این باور کنید که توطیه بر تجزیه افغانستان روان است.»
حاجی دین محمد، یک عضو این دستۀ انتخاباتی گفت: «متاسفانه برخی ها که حرف از تقلب زده می شود رنگ شان زرد می گردد.»

همچنین دستۀ انتخاباتی دولت ساز به رهبری اشرف غنی از کمیسیون می خواهد تا هرچه زودتر نتایج نخستین انتخابات را، اعلام کند.
عبدالله همدرد، رییس کمیتۀ سیاسی حزب عدالت در اینباره گفت: « کمیشنران کمیسیون های انتخاباتی هیچ گاه اجازه ندارند که به آرای مردم به نفع یک کاندید اعتماد مردم را آسیب برسانند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
تجزیه
نظرات بینندگان:

>>>   حاجی دین محمد بعد از لاف ّتاق برادرزاده اش ظاهر قدیر در تجاوز پاکستان بر گوشته ننگرهار نزد ظاهر قدیر رفت و برایش گفت: واو بچه ضد پاکستان حرکت نکن< اگر فردا روزت بد شود دوباره به پاکستان خواهی رفت!!!!!!! تجزیه! خواب وخیال است! و در مقعد او که اینرا می خواهد چوب زده خواهد شد و نامش را خراسانی خواهیم ماند!

>>>   طوریکه دیده میشود به مجردی که دیگر تیم های انتخاباتی نام از تقلب انتخاباتی ببرند هوا داران ستاد انتخاباتی تیم غنی احمدزی فورا علیه ان شخص حمله میکند و حرف انرا قطع میکند این خود میرساند که ریگ در کفش تیم غنی است و ننگ و اورنگ زیب این دو تن از مسولین انتخاباتی در ستاد انتخاباتی بطور مستقیم و چند تن دیگر بشمول ریس کمیسون انتخابات بطور مخفی در پی پیروز ساختن غنی احمدزی از طریق رای های جعلی و تقلبی هستند و تیم غنی در تبانی با این ها میکوشند تا باز هم غنی را با نشان دادن بیشترن رای که اکثریت اش جعلی و تقلبی است پیروزانتخابات نشان دهند و یا حد اقل با همین رای های جعلی و تقلبی بنفع اشرف غنی انتخابات رابدور دوم بکشانند و بازهم در دور بعدیبا اماده گی بیشتر در امر رای های جعلی و تقلبی به نفع غنی انرا بر ملت حاکم سازند در تیم انتخاباتی اشخاص بد نام چون سلطانزوی اختطافچی طیاره مسافر بری اریانا الماس زاهد دزدراه گیر و قاتل ملت و امثالهم است خود شان خو بد نام تاریخ بودند تعدادی از مسولین درجه اول کمیسون انتخابات را با خود همراه و بد نام تاریخ میسازند اگر مسولین کمیسون انتخابت بیشتر با انها هم نظری کنند .

>>>   لطفا توطیه علیه تجزيه کشور ساختگی با تقلبات متواتر نکیند. لطفا این خیانت را در حق حقوق حقه حقیقت مردمان حقیقی سرزمین خورشید نکنید. واقعیت نور خورشید است و نور خورشید را با دو انگشتک بردگان انگلیسی پنهان نمی شود.
تجزیه این کشور تقلبی با معیارهای صنعتی شان بک امر ضروری تاریخی است.
آن روز جشن تولدی نو را گرفتتی ایم و خرسند ایم
خرسند از خورشید مشتق شده است. آن روز از دست یهودیت اسرائیل و امریکا جنگخواه و پشتونیست های تروریستی آزاد می شویم.
تجزیه افغانستان یک نیاز و یک گزینه خوبی برای سرز مین افتاب است.
کلمه افغان به معنی پشتون نتوانست و نمی تواند و نخواهد عزت و اقتدار و کرامت و حثییت ملی و ملیتی را به خود اختصاص دهد.
پایان وحشتناک و ظلم حاکمان پشتون بهتر است از وحشت بی پایان شان .
تجزیه افغانستان یگانه گزینه رفاه اجتماعی و آزادی و عدالت و استقلال مردمان این سرزمین است. حاکمان افغان تبار و افغان شده هر دوشان مفسد و گنده و پلید اند. آنها پندار و گفتار و کردار شان پلید است ضدبشری اند. ضد انسانیت اند و یکی از
پلید ترین کینه توزان اند. انها ماکوالیستای سیاسی اند که به غیر جنایت و خیانت چیزی خوب ندارد.
اشرف غنی احمدزی و کرزی اصلی و عبدالله فیشنی دبل فرعی و امرالله افغان شدهگی هرچارشان از یک آخور آب می خورند.
به رب کعبه قسم است که این کشور را حاکمان پشتون از یک پرتگاه به پرتگاه دیگر می برند. نجات این کشور از سوی رستم و سیمرغ اش امکان پذیر است.

>>>   رنگ شان زرد میگردد ؟ حتما مقصدش همان مورچه زرد امریکائی ترامپ را می گوید،
اگر می گفت : وقتی نام تقلب گرفته میشود بینی شان سرخ میگردد من میدانستم مقصدش کیست ،
ر

>>>   هر چه کنید غنی یهودی را امریکا ریس. جمهور می سازد زیرا این شخص غلام حلقه به گوش کفر است

>>>   تاجكستان از اوغانستان هزارستان و بلوچ ستان ، و و و و ، بسيار فاصله ندارد ، صرف آن طرف درياي آموست ، اگر بسيار درد داريد ، متاسفم دارو ندارد ، بهتر است از بخت بد خود به كرانه هاي دنيا فرار كنيد .
كابلي از نيوزيلند

>>>   بی بی گل رفته آمریکا تا با خدمت های آنچنانی غنی را ابقا کند مگر فکر میکنم کمی سن اش بالا رفته و طرف ها شاید به مشکل همکاری کنند.

>>>   آرمان تجزيه افغانستان را به جهنم با خويش خواهي برد ، ولي همه يي حكومت هاي فعلي و قبلي ارزش پشتونولي چي كه حتي ارزش انساني نداشتند ، و جهادي هاي خبيث و بز پنشير نيز خيلي بي رحم و تاريخ كثيفي از خود گذاشتند .
كابلي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است