صبر تلخ است ولی بهره شرین دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۰    ۱۳۹۸/۹/۷ کد خبر: 161110 منبع: پرینت

تحمل و خاموشی موقتی زمینه ساز پیروز ی است نه نامیدی وپزیرفتن شکست و ناکامی مبارز ه تلاش و شجاعت ما روح ما بخاطر پیروزی ما است ما بدبختانه فعلا جسد بدون روح هستم. روح ما در حقیقت مبارزه آزادی خواهی ترقی و اندیشه ملی ما است. اما جسد ندارم که در حقیقت رهبران واقعی وطن دوست ملت پرور است باید در جستجوی رهبری شوم که بتواند روح یعنی وطن دوستی ما را ادامه و زنده و سلامت نگهدارد به هر قیمت که باشد دریافت کنم تا زندگی ما جاویدانه و مطمین بماند.

ما به رهبری مثل کاسترو کیوبا و گاندی هند وغیر ه سیاست مدار ماهر زرنگ که با دانش سیاسی و افتصادی و علم دیپلوماسی مدرن روز باشد نیاز دارم تا اوضاع و استراتژی سیاسی حکومت و دولت را مطابق منافع علیای کشور طرح و برنامه ریزی و موقعیت جغرافیای روابط و مناسبات بی طرفانه غیر وابسته مستقل را با کشور ها همسایه و جهان با معیار ها مثاق ها بین المللی و جامعه جهانی عیار سازد اعترازت و تطاهرات در چین شرایط به نفع ملت نیست در غیر ان خود و ملت را به دهن دشمن یعنی گرگ صفت پلنگ صفت و گوشت خوار انداختن است.

ما مجبورم چند قدم عقب برگردم شکست و نامیدی را در مبارزه سیاسی که مردم قربانی میشوند بپذیزیم برای آینده مطمین شکست ناپزیر از این تجربه تلخ و درد ناک اسب دیده انتخابات تقلبی زورگویان سازمان یافته از جانب رهبران خاین استفاده اعظمی بخاطر پیروزی دایمی کنم
وحدت و یکپارچگی و اتحاد خود را بخاطر مبارزه متحدانه جهت به پیروزی رسانیدن اهداف و مرام خویش که بدون ان پیروز در برابر این رهبران خاین وطن نامکن است حفظ کنم.

امینه وهابزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صبر
رهبر
نظرات بینندگان:

>>>   رهبران سیاسی ما هم هرکدام در رشته خود ماهر هستند:
غ : درتقلب کاری و وعده خلافی
ع : درتقسیم چوکی ها ، اول به فکر خود دوم به فکر مستور بعد دیگران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است