اختلاس غنی اگر خیانت ملی نیست پس چیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۸    ۱۳۹۸/۹/۱۴ کد خبر: 161204 منبع: پرینت

متقلب اعظم متهم به‌ خیانت ملی شد. او با صدور فرامین سربالا، تصامیم «دقیانوسی» و خلاف قانون و منافع کشور میلیاردها افغانی را حیف و میل کرده که اسناد و مرجع مصرف آن معلوم نیست و اگر معلوم هم باشد دزدی در محضر آفتاب محسوب می‌ شود.

کسانیکه مرتکب خیانت ملی و متهم به‌ ارتکاب آن می‌ شوند چنان است که گناهی به‌ وسعت یک ملت و ارزش‌ های اجتماعی آن انجام داده باشند. خاین ملی افتخار و اعتبار یک ملت را فدای علایق و منافع شخصی‌ اش می‌ کند.

ماده 69 قانون اساسی صراحت دارد که اگر رییس جمهور مرتکب خیانت‌ ملی شود در یک محکمه‌ ای خاص باید محاکمه شود. جدا از اختلاس و حیف و میل میلیاردها افغانی؛ مگر نقض قانون اساسی خیانت ملی نیست؟ آیا زیرپا کردن اراده‌ی مردم و توسل به‌ تقلب خیانت ملی نیست؟ کشته شدن چهل‌ هزار انسان بیگناه در حکومت این آقا که خود نیز اعتراف کرد، خیانت ملی نیست؟

آیا آزادسازی شناخته‌شده‌ترین و خونریزترین قاتلان مردم افغانستان برای بقا و دوام حکومت تقلبی خیانت ملی نیست؟ خالی کردن بیت‌ المال در پیکارهای انتخاباتی و مقاصد شخصی خیانت ملی نیست؟ و آیا نفس صدور فرامین خلاف قانون و آن‌ هم برای عدم بازرسی وزارت مالیه و بانک‌ های دولتی خیانت ملی نیست؟ و این‌گونه عادی‌ ترین باشنده‌ی این وطن می‌تواند هزار و یک اما و اگر دیگر را لیست کند که جلوه‌ها و مصادیق خیانت ملی را نشان می‌دهد که اشرف غنی انجام داده است؟

پس به‌ راستی خیانت ملی چیست و پارلمان منتظر چه است که طرح محاکمه‌ی کسانی که لا محاله خاین به وطن و منافع مردم هستند را روی دست نمی‌گیرد؟

حفیظ الله مصداق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
خیانت ملی
اختلاس
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت افغانستان یک اداره ناکام وبد نام بنام ریاست عمومی امنیت ناملی دارد ، هزاران بچه دیسکو وبی ادب به اساس قوم سمت تنطیم ،صد ها آدم بی هنر بی اتنگیزه به اساس واسطه بازی وکلای کمیشن کار ، صد ها خادیست مجرم ومردم دشمن سابقه ، درین اداره که اصلا یک کمپنی خصوصی پنشیر وردک است جمع شده اند ، همه مصروفیت شان فریب کار یاختطاف دزدی ، روسپی خاتنه گشتن، دسیسه سازی ودروغ گوئی واصدارمکاتب با متن عمل چوپان دروغگو دیگر کاری ندارند،
اینرا یک آدم عادی میداند که هرخارجی به نفع مردم افغانستان کار کند دشمن پاکستان است ، دوسال پیش یک زن درغزنی ترور شد که دل های مردم غزنی را داغدار ساخت،
درننگرهار کسیکه مردم ننگرهار اورا کاکا مورا می گفتند از دریای کنر بند های ساخته بود قصد ساختن بند دیگر بر روی دریای کنر داشت آیا چنین فردی را پاکستانی ها زنده می گذارند؟؟؟ پس چرا اداره ناکام وبی کفایت بنام امنیت نا ملی که نیم بودجه را بنام پول اپراتیفی مصرف میکند تدابیر نسنجید؟؟
کی باید متوجه این موضوع میشد؟ شاروالی ؟ ریاست حج و اوقاف یا ریاست ناکام امنیت ناملی ننگرهار؟؟ چرا کار ینکرد چرا ندانست که این فرد درخطر آی اسآی است؟؟ دلیلش اینست که درین اداره پر مصرف وبی هنر افراد دلسوز وبا انگیزه وجود ندارد ، آ«ها بهترین اختطاف چیان صرافان تجار ملی وسایر خلاف کاری ها هستند،
ریاست جمهوری باید از این اداره مشفی بی ثمر پرسان کند چرا اینقدر فهم نداشتند که کسی می خواهد از اب دریای کنر برای مردم ننگرهار برق بدهد وزمین های زراعتی رازیر آب صسازد پاکستان اورا زنده نخواهد گذاشت ؟ چرا موترهای زره برایش ندادند؟؟
ر

>>>   حکم جدید سردار متقلبین اشرف غنی احمدزی کوچی فاشیست به وزیر مالیه و شریک دزدی های ملیون دالری اش که مخارج تمام سفرهای دوامدار عالی جناب وزیر مالیه که شمشیر زده در .... فیل و دهن بوجی را با مغز متعفن قرن اشرفک روده قاق گرفته منبعد از خزانه مردم منظور نموده و به مالم مد عطا چور هم حکم 150 تن محافظین را با سلاح و تمام امکانات از خزانه رولا یهودی وعیسوی صادر نموده است ، این روده قاق دیوانه خاین ملی است مگرخیانت شاخ ودم دارد ، مالم مد عطا همینطور بوده که دراین اواخر یگان بانگ می کشید به طرفداری از حکومت فاشیستی وبه گفته خودش پنج نفر اقلیت فاسد ارگ نشین ، چی شد مالم عطا چور که این پنج نفر ارگ نشین حالا انسانهای خوب ووطن پرست شدند ، لعنت به تو انسان بی ایمان و معامله گر.

کوه کن

>>>   پارلمان همدست نشانده های غنی زیاد است واشخاص عدالت خواه رادرپارلمان اجازه نداد مداخله کرد عپولداران عقاچاقبران مافیایی وطرفداران شخصی غنی وفاشیست های تمامیت خواه درپارلمان راه یافتند ازین پارلمان هیچ توقعی نمیشود واشرف غنی همه اراده های خودرا تحمیل میکند.پارلمان این ابتکار را ندارد تا خاین را به هرسویه که باشدبه محاکمه بکشاند.بااحترام عبید.

>>>   خیانت های ملی این شخص دیوانه و خرف چون آفتاب روشن است. ولی سوال اساسی این است که چه مرد یا زنی در این کشور شهامت عزل او را دارد و چه کسانی آماده اند تا در راه نجات کشور از دستان گناه آلود و افکار شیطانی او قربانی دهند؟

داود

>>>   خائن ملی یعنی غنی احمدزی و تیم تابوت ساز هدفی جز دزدی ندارند.

>>>   غني خايين ملي است باييد محاكمه و زنداني شود

>>>   . اشرف غنی نوکر و پرتاب شده از طرف یهودان امریکا و انگیس بخاطر نفاق ملی بین جامعه مسلمان افغانستان بخاطر قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع ما شهود آن همین 48000 سرباز شهید ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشیست جهان بعد از هتیلر فاشیست است و این انسان پست و نوکر امریکا و متعصب وشخصیت روانی بی رحم و افکار درغلگر آن خیلی مایوس کننده است .
مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدالت خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری بی برنامه دروغین آن رفا و اقتصادی را در طی پنح سال حکومت آن خوب درک کرده اند زن غنی و زن داود سلطان زوی مشاور زن رولا غنی 280 میلون حق میلون کودک بی پدر و بی سر پنا را دذدیدن وامید وارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ این شحص مریض جسمی و روحی است توان کار و مدیریت کشور ندارد. افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است
سلام عرض ادب آگا هان صاحب دل کسیت شایسته رهبر کرسی ریاست جمهوری این کشور جنگ زده ؟ او باید شحص صادق دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوز خون ریخته شده ای 48000 سرباز وطن امروز بیرون آورد و مردم عزیز بی دفاع ما را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند.
هموطن قلم بدست دلبسوزان بمرد بیچاره کشور غرق خون تان و یک دوسطر تبصره غم شریکی به حال مردم بدی دفاع کنید در پای مضمون نشر شده من بروی صفحه کامنت گذارید . ممنون از شما .

>>>   غنی یهودی را هم کس از قدرت کشیده نمی تواند زیرا او به تسلیم به خداوند نه بلکه به کشور های کفری است

>>>   هموطنان عزیز اشرف غنی نه درس اقتصاد خواند و نه دکترای علوم اقتصاد دارد و زندگی وتحصیل آن تماٌ جعلی است در یوتوپ ویدو راجیع به جعل دکترای اشرف غنی از طرف محمد جمیل حنیفی امریکای افغان تبار موجود است. اشرف غنی نوکر حلقه بگوش اشغال گران و پرتاب شده از طرف یهودان امریکا و انگیس بخاطر نفاق ملی بین جامعه مسلمان افغانستان بخاطر قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع ما شهود آن همین 48000 سرباز شهید ما از عدم مدیریت همین غنی ریس جمهور رای گوسفندی و مغز دوم گنده متعصب فاشیست جهان بعد از هتیلر فاشیست است و این انسان پست و نوکر امریکا و متعصب وشخصیت روانی بی رحم و افکار درغلگر آن خیلی مایوس کننده است .
مردم آگاه و چیز فهم روشنفکر و عدالت خوا جامعه افغانی این شخص متعصب دوری بی برنامه دروغین آن رفا و اقتصادی را در طی پنح سال حکومت آن خوب درک کرده اند زن غنی و زن داود سلطان زوی مشاور زن رولا غنی 280 میلون حق میلون کودک بی پدر و بی سر پنا را دذدیدن وامید وارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ این شحص مریض جسمی و روحی است توان کار و مدیریت کشور ندارد. افغانستان کشور جنگ زده ما با یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بتام اقوام مردم ما با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه پنچ رای جعلی ریاست جمهوری اشرف غنی و طن بطر بهران فاجعه در حرکت است.
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی بیشتر از پنج سال حکومت ناکام شما متفکر فاشست دوم جهان بعد از هلتر برنامه های دروغین بی نتجه که 65 درصد مردم ما امروز زیر فقر تنها در حرف پوچ تو مفز گنده است و نتجه این فقر بیکاری جنگ سرتاسیر در سرتاسر افغانستان بگردن شما قدرت طلب متعصب است

>>>   اشرف غنی کوچی احمق متعصب ترین و فاشیست ترین ریس جمهور در قرن 21 در دنیا شناخته شده است
تیم فاشیست و جنایت کار اشرف غنی کو چی با پلان و برنامه سرکوب گرنه مردم بومی وطن توسط انفجارو انتحار آزادی خواهان و عدالت خواهان جامعه به پیش میروند .

کوچی ها نژ اد غنی کوچی در سال 1930 در تبانی با انگیس و امروز در تبانی با طالبان ،حزب اسلامی ، خلقی های سابق با پشتیبانی دوستان خارجی شان زمینه های تسلط یک حکومت تک قومی فاشیستی قبیله را برای اسکان کو چی ها ی پاکستان مهیا ساخته اند. خاموشی ملت غیور ما در برابر این حکومت فاسد وخون آشام غنی کوچی اصل تاسف بار است.

ای مردم بومی سرزمین خورشید از خواب گران طولانی در این عصر 21 فناوری بیدار شوید تا به تدریج سربازان دلیر و شجا ع تان که شهود 45000 تن به قتل رسید وحود تان با فامیل های تان نیز قتل عام از طرف گروپ فاشیستی اشرف غنی کوچی متعب روانی عاشق پشتونستان می شو ید و آزادی خود را از حکومت قبیله جعل کار و نابکار بی برنامه هرچه زودتر بگیرید.

بخاطریکه هر وز ده سربازان و افسران شجاع سرزمین ما به همکاری تروریستان داخل نظام غنی فاشیست توسط دشمنان مزدور پاکستان و انگلیس و بشریت اسیر و به شهادت می رسند. بنا برین یک قیام سراسری برعلیه غنی کوچی غنی عاشق پشتونستان که منجر به ختم حاکمیت قبیله فاشیست و طنفروش خاین اشدی لازم وضروری است .

حکومت نا مشرو ع غنی کوچی « یعنی حکومت حفظ الله امین ادم کش است » مقصر همه بدبختی درکشور همین غنی کوچی روانی و متعصب و گذافه گوبی برنامه اسایش و رفاه است .
در بین قبیله کوچی ناقل یک آدم هم روشنفکرد یده نمی شود و هم ندارد ولی میلیون تن فاشیست وطن فروش خاین دارد که امروز نسل کشی می کند، حکومت قبیله با طالب وحشی هم دست است جوانان پولیس و ارتش مربوط به یک قوم خاص غیر افغان را اشرف غنی هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری ناداری، گرسنگی و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین خون خوار خون اشام و حتی هیچ درک انسانی ندارد و تنها درک حیوانی مانند کفتار دارد . سیاست و رفتار کردارغنیکوچی در مقابل جان بی دفاع سربازان ما مردم شجاغ وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی خون خوار در قدرت باعث بحران کلان در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این پنچ سال حکومت نابکار بی برنامه غنی فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است .

>>>   غنی سر باند دزدان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است