فرصت طلبان با رنگ های مختلف ظاهر می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۷    ۱۳۹۸/۹/۱۸ کد خبر: 161265 منبع: پرینت

این یادداشت را برای سیاسیون فرصت طلب و ابن الوقت نوشته ام.

به عقیده ی من روشنفکران فرصت طلب چه در افغانستان و چه در جای دیگری فرزندان حوادثند و همیشه در کمین تحولات نشسته اند تا فرصتی پیدا شود خود را به پابوسی جناح قدرتمند برسانند. این نوع اشخاص و افراد فرصت طلب همیشه در پی بکارگیری دسیسه ها در جهت یاری رساندن به جناح قدرتمندند. این آدمک ها به روش های مختلف متوسل می شوند تا جناح قدرت را راضی نگه دارند.

انسان های فرصت طلب باطنا به هیچ یک از اصول و مبانی اخلاقی و اجتماعی و تربیتی وابستگی و دلبستگی ندارند هر چند که به ظاهر ممکن است بسیار معتقد به یک سری اصول ایدیولوژیک به نظر برسند اما زود فراموش می کنند که دیروز چه می گفتند امروز چه می گویند و فردا چه خواهند کرد چون یگانه هدف آنها در زندگی منافع شخصی آنها است.

فراموش نکنید که همیشه فرصت طلبان با رنگ های مختلف ظاهر می شوند چون به فردای خود امیدوار نیستند همواره در پله های قدرت خود را می رسانند و رنگ عوض می کنند. متاسفانه در سر زمین ما تعدادی همچو آدم ها کم نیست.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرصت طلبان
سیاستمداران
نظرات بینندگان:

>>>   اقای سعیدی شما کاملا بجا فرموده اید نمون و مثال انرا میتوان از عطامحمد نور بگفته خودش به شخص بی ریشه در تیم غنی رفت و قوماندان قیصاری که مانند معلم عطا میغورید و پوف وپتاق در هوا می انداخت و امرالله صالح و تعداد دیگری همین فرموده خودت کار شان است بخاطر نفع شخصی شان رقص کنان گاهی پیش این مینشیند و زمان پیش ان هر طرف که نفع شخصی را ببیند به همانطرف سر خم میکنند همچو اشخاص به هیچ یکی تا اخر وفادار باقی نمی ماند و روز تا روز خود را روسیاه بیشتر و خجل زده میکنند انهم بخاطر چند روپیه جیفه دنیایی هم دنیا و هم اخرت شانرا در بدل پول برباد کرده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است