تمنای مردم هرات از فرامرز چنین نبود
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۰    ۱۳۹۸/۹/۱۸ کد خبر: 161266 منبع: پرینت

مردم هرات چنین تمنایی از فرامرز تمنا نداشتند.

مردم بزرگ هرات انتخاب تقلبی، حاکمیت قبیله ای و اندیشه فاشیستی و قومگرایانه این جلاد خونخوار قومی به نام اشرف غنی را می شناسند، می دانند و برنامه های آن را از طریق رییس شورای ولایتی حس کرده اند و آن عده هم که برای تمنا کمپاین کردند از تعظیم و تسلیمی آن در برابر غنی خجالت زده شده اند.

هر چند شخص فرامرز ارزش نقد کردن را ندارد اما عمل ناشایست تمنا که بعنوان کاندید ریاست جمهوری قبل از اعلام تقلبی انتخابات به نفع غنی در اردوگاه تیم دولت ساز تکیه زد شک و تردیدهای بسیاری از مردم را در مورد تقلب غنی و ناتوانی عبدالله در گرفتن حق رای پاک مردم به یقین تبدیل کرد.

نمی دانم چگونه وجدان فرامرز پذیرفت تمنای مردم هرات را برای پایان بخشیدن به حاکمیت پشتونیستی و قومگرایانه پنچ ساله غنی را در هرات و کشور نادیده بگیرد و آرزوهای آنها را زیرپا بگذارد و در کنار غنی برای استمرار آن برنامه های ظالمانه علیه مردم خود قرارگیرد؟!

از چنین آدم هایی که علیه قوم، مردم، تاریخ تمدن و فرهنگشان خنجر می کشند و در کنار متحاوزان قرار می گیرند می شرمم و می شرمم که نام آنها را انسان بگذارم و اسم پلیدشان را در نوشته خود بنویسم. مهم نیست آن انسان به چه قوم، مذهب و دینی وابسته و به کدام نقطه متعلق باشد چه سرور دانش بلی گو باشد و چه امرالله صالح جاه طلب، چه نور سردرگم و چه فرامرز بی تمنا باشد اصلا‌ مهم نیست...

هر انسانی که با هر وسیله و ابزاری به این حاکمیت پشتونیستی و متقلبی دولت غنی خدمت کند بداند در پی خشکاندن ریشه های تاریخ فرهنگ و مردم خویش است و درنتیجه اقوام غیرپشتون را به بردگی پشتونیست ها سوق خواهد داد که سر تعظیم فرو کنند آنگونه که این دلالان جاه طلب و فرصت جو مانند فرامرز تمنا و... در برابر غنی زانو زدند و ادای احترام به آن قوم اندیش پشتونیسم کردند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرامرز تمنا
مردم هرات
اشرف غنی
خودفروشی
نظرات بینندگان:

>>>   مردم هرات در طول تاریخ سست عنصر اند مانند رنج و تمنا که این شخص بی غیرت یک زن خود را رها کرده کسیکه به ناموس خود وفا دار نباشد به وطن چه خواهد کرد این شخص تمنا را خوش جانش برایش گفته که در دامان یهودی غنی خود را بگیرید که یهودی غنی را ترامپ ریس جمهور می سازد و برای تو چوکی وزارت خارجه را می دهد

>>>   جناب امیر با این فکر واندیشه خود را چه می نامی؟
آرمان

>>>   بیچاره گل امیری به حالت دلم میسوزد که در آتش تعصب در گرفته و دود ات هوای دور و برت را خراب ساخته. یک کمی آب پاش کن

>>>   یک نفر در پروگرام سراچه اشتراک گرده بود و گفته بود که تا زمانی که من اشرف غنی و داکتر عبدالله را از ارگ بیرون نکنم،ماندن والا نیستم.
قواره اش زیاد به فرامرز تمنا شباهت داشت.
نمیدانم که همو بود و یا کدام کس دیگر؟
مه یک ذره پیر و ظهیر شده ام و حافظه ام چندان درست کار نمی کند.
شما خودتان این پروگرام را در یوتیوب ببینید که همی فرامرز تمنا است و یا کدام شخص دیگر.

>>>   شرم باد به فرامرز تمنا و سرور دانش و امرالله صالح و معلم عطامحمد نور که خودشانرا در برابر قدرت چوکی و پول فرخته اند و نام قوم و طرفداران سابق شانرا بد نام کردند مردم هم نظر به این خیانت انها کاملا از اینها بریده اند و از قوم و تبار خود کشیده اند حال اشخاص بی هویت بی قوم و بی تبار سیاه روی یکه و تنها گردیده اند .

>>>   در طول تاریخ افغانستان متاسفاته ما هراتیا از قدرت سرنوشت خود و افغانستان دور بودیم مثلا ولایت هرات شاهرگ تاجیک ها هسته و قندهار شاهرگ پشتونها هسته همیشه در قدرت افغانستان دخیل بوده یا ب عبارت دیگر سمع داشته مثلا آقای کرزای یا یروو دیگه نمیدانم اسمی چیه ک بازور انگلیس امد خراسان ب افغانستلن تغییر داد.واما ما هراتیا اگر میخواییم که ب عنوان رییس جمهور.یا سمع قدرت داشته باشیم باید قربانی بدیم باید قربانی بدیم.ما ب این آقای بی رگ ریشه بی تمنا امید داشتیم ک لااقل دنبال این آقایی متعصب پشتون غنی نره ک اینم پولکی درآمد..

>>>   ای خراسانیان با فرهنگ! چرا دشنام میدهید!
ایا گل امیری ولی هرات است؟ که تمنا را انتقاد می کند؟ مردم هرات قابل احترام و تمنا یکی از نحترمین ملت است!
افرین بر سیاست او!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است