امرالله صالح هشدار داد که انتقام می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۴    ۱۳۹۸/۹/۲۷ کد خبر: 161397 منبع: پرینت

امرالله صالح معاون دسته انتخاباتي دولت ساز تاكيد دارد كه از انتقادات های سازنده استقبال می كند اما فحاشان را در حافظه خود دارد و فراموش نمی كند.

همانگونه كه ملايک برای عدالت اخروی گزارش تهيه می كند، ماموران هم براي عدالت دنيایی گزارش می نويسند اما پرسش اين است كه اگر فحاشان از حافظه امرالله محو نشود و روزی كه به قدرت برسد كه البته هرگز نمی رسد بايد درياي خون جاری نمايد.

صالح از لحظه ی الحاق به حكومت و تيم داكتر غني تا حالا بالاي يک میليون دشنام از مردم دريافت كرده است و اين نفرت و دشنام با قوت و شدت ادامه دارد دليلش اين است كه او 180 درجه از مواقف خود منحرف شد و مردم را حيرت زده ساخت.

واكنش وحشتناک مردم به صالح و مرتضوي در قالب دشنام توهين و تحقير تبارز يافت. حال صالح با صراحت اعلام داشته است كه دشنام دهندگان را هرگز فراموش نمي كند و حافظه قوي دارد.

مرتضوي را نمي دانم اما صالح در خط انتقامگيري قرار گرفته است و در صورت رسيدن به قدرت درياي خون جاري خواهد كرد. اين تخمين هاي من درمورد صالح است و در آن شک نداشته باشيد. صالح سوگند ياد كرده كه انتقام مي گيرد و فراموش نمي كند.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
مرتضوی
انتقام
نظرات بینندگان:

>>>   صالح اگر مرد انتقام می بود
از غنی که چندین بار تحقیرش کرد انتقام می گرفت.
صالح بیچاره هم از دنیا ماند و هم از آخرت

>>>   اینکخ محقق صاحب ترا دوتائی پشه خطاب کرد چی احساس کردی ؟ دشنام است یا تشبه ؟

>>>   دست این چای دار باشی ارگ ، پوچک پال ، غلام بچه درباره ، معامله گر و قدرت طلب خلاص ، نیم دگرش را او قطع کند.

>>>   اقای ناطقی گذشت خصلت مردان است و تیم دولت ساز متشکل از مردان است نه مانند تیم ثبات و همگرایی که مملو از جنایتکاران جنگی غاصبین قاتلین ملت هستند و شما شاهد پیروزی تیم دولت ساز در هفته اینده خواهید بود وهیچگونه انتقام از منتقیدین سیاسی گرفته نخواهد شد و شما هم لطف کنید یک بار به دشنام های مردم که به ادرس رهبران تیم ثبات وهمگرایی ازجمله عبدالله محقق و دوسمتم فرستاده میشود مراجعه کنید باز برای تان معلوم خواهد شد که تیم دولت ساز دربین مردم محبوبیت دارد یا تیم ثبات .....
غلام علی ارزگانی از دشت برچی

>>>   ناطقی راه ګریز را برای تان مشوره میدهم

>>>   مامور صالح و معلم عطا با جدا شدن از قوم و مردم خود سياست را باختند. هر دوي شان زبون شدند.

>>>   اشتباه صالح از آن روز شروع شد که اندیشه خراسان بزرگ را فدای اوغانها واشرف غنی کرد! بسی تاسف که می توانست یکی از رهبران پیشرو فارس زبانان کشور عزیزمان باشد اما عاقبت به کاسه لیسی افتاد و سرانجامی بدتر از این در انتظارش خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است