در کشور ما صدها پرویز مشرف وجود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۴    ۱۳۹۸/۹/۲۷ کد خبر: 161407 منبع: پرینت

همه خوشحالیم که پرویز مشرف رییس جمهور پیشین پاکستان به اعدام محکوم شده است بی‌ خبر از آنکه خود چه‌ قدر پرویز مشرف در بغل داریم و با جان و دل آنان را می‌ پروریم!

چنانکه از گزارش‌ ها پیدا است پرویز مشرف به دو دلیل به اعدام محکوم شده است: یکی تخطی از قانون اساسی آن کشور و دیگری خیانت ملی!

تعداد فراوانی از اتباع کشور ما با شنیدن این خبر ذوق‌ زده شدند بدون اینکه کسی دقت کند که در سرزمین ما چقدر پرویز مشرف وجود دارد که هر روز قانون اساسی را زیر پا می‌ کنند و هر لحظه مرتکب خیانت ملی می‌ گردند و روزانه ده‌ ها و صدها خیانت و جنایت دیگر را در حق مردم مظلوم این سرزمین مرتکب می‌ شوند.

کسی می‌ تواند بگوید که کجای قانون اساسی این سرزمین توسط افراد درجه یک دولتی نقض نشده است؟ به قول دوستی: از قانون اساسی سرزمین ما فقط دو ماده نقض نشده است: اینکه کابل پایتخت است و این‌که بیرق سه‌ رنگ دارد و اما بقیه‌ی مواد این قانون بیشتر از هرکس دیگری توسط رییس جمهور و به همین ترتیب توسط سایر مقامات بلندپایه‌ ی دولتی نقض شده است.

شک نکنید که اگر ما کشوری به پایه و مایه‌ ی همین پاکستان می‌ داشتیم، کشوری که آن را به طعنه چتلستان می‌ گوییم، کشوری که آن را در برابر تاریخ به اصطلاح پنج‌ هزارساله‌ مان کودکی چند ساله بیش نمی‌ دانیم و... هرکدام از مقامات دولتی ما مستحق چندبار اعدام بودند.

حتما می‌ دانید که پرویز مشرف هیچگاه مسبب قتل ده‌ ها هزار انسان از اتباع کشورش نبوده که امروزه به اعدام محکوم شده است اما در جغرافیای پنج‌ هزارساله، روزانه بیشتر از صد نفر به قتل می‌ رسند و به همین تعداد مجروح و معلول می‌گردند! چه کسی یا کسانی مسوول قتل و کشتار بی‌ رحمانه‌ ی این همه انسان هستند؟ نزدیک به پنج میلیون اتباع کشور ما آواره و در‌ به‌ درند، چه کسی عامل این بدبختی است؟

گسترش فساد اداری و اخلاقی از درون ارگ ریاست جمهوری منشا می‌ گیرد و تا لایه‌ های زیرین جامعه ریشه دوانده است، تولید بی‌ رویه‌ی مواد مخدر و آلوده‌ شدن ده‌ ها هزار جوان به این مواد کشنده را چه کسی مسبب است؟ ترویج فرهنگ فاشیستی و برتری‌ طلبی چه؟ گسترش ناامنی و خشونت در جامعه را که باعث شده است؟ اینکه قاتل مردم با اعزاز و اکرام از زندان رها می‌ گردد و برایش فرصت جنایت بیشتر داده می‌ شود چه کسی مسوول است؟ ایجاد نفاق و چند دستگی در بین شهروندان، تقلب سازماندهی‌ شده در انتخابات و ده‌ ها مساله‌ی دیگر که امروزه دامنگیر جامعه است همه و همه محصول مغزهای مخربی است که در راس قدرت قرار دارند نه مردم عادی جامعه!

آنوقت یک عده بنشینند و دلخوش کنند که پرویز مشرف به اعدام محکوم شده است!

مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پرویز مشرف
جنایتکاران افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   کشور ما اشغال شده نه قانون دارد ونه مقرارات

>>>   مردم افغانستان را خدا خو زده و زده بنده خدا هم زده.

>>>   درجه عقلانیت و درایت ملتی را در پاسداری از قانون و قانونمداری میتوان سنجید.
خوش به حال ملت پاکستان
و
بدا به حال ملت ما

>>>   در این کشور ما از ابتدای تاسیس با نوکری اجنبی روس و انگلیس و عرب و آمریکا ایجاد شده است
روز خوش و آرامش نداریم اینجا از روز اول قانون جنگل حاکم بوده است و هر که زور و زر داشت بر عامه مردم ظلم میکند.

>>>   کرزی خاین ملی و امثالش باید اعدام شوند
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است