شورای نامزدان: نتایج انتخابات ملغی شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۵    ۱۳۹۸/۱۲/۲ کد خبر: 162272 منبع: پرینت

شماری از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری در یک نشست خبری در کابل درباره اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام موضع کردند و خواهان ملغی شدن نتیجه انتخابات شدند.

احمد ولی مسعود گفت: کمیسیون خاین، چقدر خیانت کلان کرده؛ همین‌که شما دیدید اعتبارنامه را داد؛ همین داد و ستد بین حکومت و خود کمیسیون چه را حکایت می‌کند؟

محمد شهاب حکیمی گفت: سطح مشروعیت را ببینید! منتظر یک تبریکی هستند تا کسی صدا کند تبریک باشد. سطح پایین مشروعیت را ببینید که کسی جرأت ندارد تبرکی بگوید.

محمدحکیم تورسنگفت: ما شاید بسیار وقت کم را منتظر بشینیم تا اگر این‌ها از جهالت خود پایین بیایند؛ در غیر آن ما حکومت خود را اعلام خواهد کردیم.

اما محمد ابراهیم الکوزی موضع دیگری گرفته گفت: «اعلام حکومت موازی، خواب و خیال است. ما از رییس‌جمهور می‌خواهیم که هر کسی که حکومت موازی اعلام کرد به این مبنی که ما به شما رأی دادیم قانون را بر آنان تطبیق کن.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
نتایج
نظرات بینندگان:

>>>   قوای مسلح نباید در جنجال های انتخاباتی جثه بگیرند در غیر آن کشور تجزیه میشود.

>>>   حکیم تور سن هم موازی اعلان میکند ، اگر تقلب نمیبود تورسن برنده واقعی بود

>>>   تمام رای های شورای کاندان در محجموع 0،39 فیصد رای دهنده گان می شود؟
رحمت

>>>   بسیار کار نیک خواهد بود بخاطر عدم ضربه به مردم شریف افغانستان و. امدن هرج ومرج کنار گزاشتن نتایج انتخابات را که حتی اطفال خورد هم میدانند که سراسر تقلب بوده منحل و. یک حکومت بیطرف و. سراسری روی کار آید که البته دراین حکومت سراسری همه شمولیت داشته باشند که در این حالت هم راضی خواهد بود
عبدالله ریحان

>>>   الكوزي بزرگترين مافياي افغانستان است كه با پول هاي بيت المال و حكومت اشرف غني تجارت افغانستان را انحصار كرده . تمام پول هاي دزديده شده از قرار داد ها و همچنان پول هاي كد ٩١ بنام هاي مختلف اختلاس شده و در شركت هاي الكوزي ذخيره شده و هزاران هكتار زمين مردم به اين شركت توسط دولت داده شده. به اميد روزي كه يك دولت قانوني بوجود ايد و اين دزدان و مفسدان بيت المال محاكمه شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است