بیست هزار بازگشت از ایران در یکهفته به هرات
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۴    ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ کد خبر: 162594 منبع: پرینت

سازمان جهانی مهاجرت اعلام کرد که در يک هفته گذشته افزايش قابل ملاحظۀ در شمار عودت کنندگان افغانستانی از ايران ديده شده است.

اعلاميۀ دفتر اين سازمان در کابل اذعان دارد که از اول مارچ تا هفتم تقريباً ۲۰ هزار مهاجر بدون اسناد از سرحدات هرات و نيمروز داخل افغانستان شده‌اند.
به گزارش رادیو آزادی، اعلاميه می‌افزايد که برگشت افغان‌ستانی ها از ايران در حالی افزايش يافته که اين کشور با تهديد شيوع بيماری کرونا روبرو است.

سازمان جهانی مهاجرت اضافه کرده است که از آغاز سال ۲۰۲۰ تا کنون ۸۳ هزار مهاجر افغانستانی از ايران به کشور خود برگشته اند که اين رقم در سال‌های اخير سابقه ندارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازگشت ایران
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   باید مردم را در مرزها قرنطینه کرد ابتلا به کرونا شوخی نیست و خطرناک است من نمیدانم اصلا کشور ما چه تعداد کیت تشخیص کرونا دارد؟

>>>   چین با داشتن بالغ بر یک ونیم مییلیارد نفوس در برابر ویروس کووید19 یاهم corona virus مقابله نموده است وامروز درخبرها خواندم که میزان ابتلای به این بیماری درچین به میزان قابل توجهی کاهش یافته وبه 8 نفر رسیده وشش نفر از مردمش با این ویروس امروز فوت نموده اند.و مقامات صحی چینا اعلام کرده تا پایان ماه مارچ امار به صفر میرسد واین یک دستاورد بزرگ برای چین است کهتوانسته این بیماری را کنترول نماید من حتم میدانم جمهوری اسلامی همانطور که در سالهای گذشته بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده است بر این بیماری غلبه خواهد کرد ودر اخر روسیاهی بر انهایی خواهد ماند که امروزه از این مصیبت خودرا خوشحال نشان میدهند .ولی بدانند با انتشار این ویروس وبایو تروریزم اخر خودشان را دچار خواهد کرد که الان نشانه های ان در عربستان وهابی؛ امریکا واروپا نمایان شده واقتصادشان متحمل ضرر کلانی خواهد شد .//
داکتر عبدالرب اچک زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است