دیدار مقام ارشد نظامی پاکستان با غنی و عبدالله
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۵    ۱۳۹۹/۳/۲۱ کد خبر: 163756 منبع: پرینت

ارگ ریاست جمهوری از دیدار محمد اشرف غنی و مقام‌های دیگر افغان با جنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ستاد مشترک نیروی زمینی ارتش پاکستان خبر داد.
در بیانیه ارگ آمده است که در این دیدار درباره روند صلح و حمایت پاکستان از این روند صحبت شده است و مقام‌های دو کشور در این گفتگوها بحث این که از خاک دو کشور علیه یکدیگر استفاده نشود را هم مطرح کرده‌اند.
در ادامه بیانیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که جنرال باجوا گفته است، کشورش از “افغانستان مستقل و مردم سالار و جمهوریت حمایت می کند”.
ارگ همچنین افزوده که جزییات بیشتر این گفتگو در اعلامیه مشترک وزارت خارجه دو کشور منتشر خواهد شد.

عبدالله نیز از دیدار با جنرال باجوا خبر داده و گفته است پاکستان از تلاش‌های صلح حمایت می‌کند.
جنرال باجوا در دیدار با آقای عبدالله گفته است که صلح در افغانستان به نفع منطقه و جهان است و پاکستان آماده است در این زمینه از نزدیک با افغانستان همکاری کند.
آقای باجوا در دیدار با آقای عبدالله همچنین ابراز امیدواری کرده است که مذاکرات بین‌الافغانی به زودی آغاز شود و دو طرف برای قطع جنگ و رسیدن به صلح گام‌های موثری بردارند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
باجوا
غنی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   ازدیدار مقام نظامی پاکستان با سرنما های افغان متحیر گردیدم چون در پاکستان ظاهرا حکومت ملکی بر قرار است ونظامیان وظیفه اش کار های سیاسی و اجرای امورات خارجی نیست این موضوع ما را به دونکته ای مهم میرساند اول این که سردمداران ملکی پاکستان مانند سران کابل از خود اراده وقدرت اجرای ندارند واز سوی هم طالب ها وحرکت های تروریستی در زیر نفوذ واداره ای نظامی های پاکستان هستند این تنها قابل تشویش نیست از طرف ایالات متحده هم همراه باخلیل زاد که تخریب کننده ای اصلی کشور وملت افغان است وزیر دفاع ان کشور از دوحه وپاکستان دیدن مینمایند ویک نکته ای مهم دیگراینست گروهی که نزدیک به ده هزار نیروهای خارجی و دو ملیون افغان را کشته است تا هنوز در لیست گروهی تروریستی غربی ها شامل نیست پس معیار تروریستی چیست وباید چقدر انسان را به قتل رسانیده باشد تا تروریست گردد!!!؟
معلم محمد داود بیگ از لیسهای صمیم سانچارک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است