حکومتداری خوب اشرف غنی؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۹/۴/۹ کد خبر: 163996 منبع: پرینت

مردم افغانستان حق دارند که از دست این گروه ناکار آمد،عوام فریب و شیاد به تنگ بیآیند (شیاد صفتی است که با آن ترامپ فرستاده خود خلیلزاد را مینامد و کاملآ به برادر ناتنی اش اشرف غنی صدق میکند) و شاید هم باردیگر طالبان رابر آنها ترجیح بدهند.

در حالیکه داکتران و پرستار ها در افغانستان، مانند تمام کشورها، در خط اول مبارزه علیه کووید۱۹ قرار دارند و نظر به امکانات محدود بیمارستانها و شایدهم عدم آگاهی کامل از خطر این ویروس و شایدهم نظر به فرهنگ حاکم مردمی که زیاد به تجاویز والزامات پزشکی پایبند نیستند، چندین پزشک جوان نخستین قربانیان کووید۱۹ بودند. نمیدانم معاش یک پزشک بیمارستان چند است. ولی وقتیکه حکومت در حدود ۷۰۰ میلیون دالر کمک برای مبارزه علیه کرونا دریافت کرده و فساد دولتی و خورد و برد زبانزد همه است تا حدی که اشرف غنی برای هزارمین بار امر تحقیق بدون نتیجه را صادر کرده. در چنین حالتی پرداخت معاش داکتران، مانند همه کارمندان دولتی، و تمام کارگران باید امر عادی، قبول شده و قانونی باشد.

اما حتی در همین مورد هم عوام فریب و شیاد بزرگ چون میداند که در برابر مردم مظلوم، بیچاره و دردمندی قرار دارد که عدم آگاهی و بیخبری آنها از قوانین و طرز حکومت کردن خوب ، بهترین متحد ظالمان حکومت میباشند. برای پرداخت معاش ماهانه داکتران (خوب فهمیدید معاش ماهانه نه بخشش و انعام و مکافات) اشرف غنی کنفرانس دایر میکند و درخواست میکند که معاش آنها پرداخته شود: "رییس جمهورغنی پس از استماع صحبت ها و پیشنهادات متذکره، از داکتران و سایر کارمندان خدمات صحی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، قدردانی کرد و به ادارات مربوط وظیفه سپرد تا در قسمت اجرای به موقع معاشات آنان اقدامات عاجل نموده و گزارش اجرآت شان را به مقام عالی ریاست جمهوری ارایه نمایند."

یعنی یک تصمیم انقلابی گرفت: معاش داکتران را به موقع بپردازید. عاجل اقدام کنید و بمن اطلاع بدهید که معاش آنها پرداخته شد. بدون من شما معاش نخواهید داشت.
کار بجایی رسیده که اشرف غنی به مردم بگوید که منت دار او باشید که بیمارستان ها در این موقع بسته نیست !

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
حکومتداری
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است