جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۸    ۱۳۹۹/۸/۱۸ کد خبر: 165442 منبع: پرینت

رسانه های خبری از پیروزی نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ناکامی رییس جمهور جمهوری خواهان خبر می دهند.
رسانه های معتبر آمریکا از جمله خبرگزاری «آسوشیتد پرس» (AP) و شبکه های خبری «سی ان ان»، «فاکس نیوز»، «ای بی سی نیوز»، «سی بی اس نیوز» و «ان بی سی نیوز» شامگاه اعلام کردند که «جو بایدن»، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، موفق شده در ایالت سرنوشت ساز پنسیلوانیا به پیروزی برسد و با کسب ۲۰ رای الکترال این ایالت، از مرز ۲۷۰ رای مورد نیاز برای پیروزی در انتخابات عبور کرده است.

در همین راستا نیز، سی ان ان، ای بی سی نیوز، سی بی اس نیوز و ان بی سی نیوز که پیش از این آرای الکترال بایدن را ۲۵۳ رای اعلام کرده بودند، تاکید کردند که وی با ۲۰ رای الکترال پنسیلوانیا به ۲۷۳ رای رسیده و در نتیجه به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا راهی کاخ سفید می شود.

از سوی دیگر، آسوشیتد پرس پیش از این از دستیابی نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ۲۶۴ رای خبر داده بود و در نتیجه آرای وی پس از پیروزی در پنسیلوانیا را ۲۸۴ رای اعلام کرده در حالی که فاکس نیوز از پیروزی باید در این ایالت و همچنین ایالت نوادا خبر داده و بر همین اساس نیز بر پیروزی وی در انتخابات با ۲۹۰ رای تاکید کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بایدن
ترامپ
نظرات بینندگان:

>>>   این ترامپ دیوانه است بقرعان، مه جای این بودم کمیسیون انتخابات افغانستان را مسئول برگزاری انتخابات آمریکا میکردم. هر دو دو میلیون و پنجصد رای را در یک سال حساب میکرد، من حساب کردم با 146 میلیون اشتراک کننده در انتخابات آمریکا، هفتاد و سه سال طول می کشید، نتیجه اعلام شود. خود ترامپ که هیچ نواسه هایش هم رئیس جمهوریش تمام می شد. عقل نداری بیا از ما افغان ها مشاوره بگیر، که کاری کنیم که در تاریخ نام باند. به قرآن، خر و گوسفند و بز را میاوردیم به نفعت رای میداد تا کامیاب می شدی. خری بی عقل، حالی که باختی باز چال افغانی بزن، تظاهرات کن بگو یا شریک میکنی یا مه قبول نمی کنم، یک دوسه والی و وزیر مقرر کن، گوتریش را بگو بیا مارا آشتی بدی بگو حکومت وحدت ملی یا اشتراک ملی آمریکا ایجاد کن.
خر بی عقل، تاکی نان از افغانستان بخورم مشوره به شما بدم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است