وزیر داخله زیر بار نرفت، برکنار شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۷    ۱۴۰۰/۱/۲ کد خبر: 166666 منبع: پرینت

مسعود اندرابی از ماه دلو ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست وزارت داخله و بعد از تایید رای اعتماد نمایندگان مجلس به حیث وزیر امور داخله ایفای وظیفه نمود.
آقای اندرابی به زبان‌های دری، پشتو، انگلیسی، اردو و عربی بلدیت کامل دارد.

مسعود اندرابی از یک لشکرکشی سلیقه‌ای و قومی به خوبی توانست پا پس بکشد.
اگر اندرابی اعلام می‌کرد کشته ‌شده‌های بهسود ملکی نبودند، اگر وظیفه‌ی الله‌داد فدایی را تعلیق نمی‌کرد و مخالف تقرر او به حیث قومندان امنیه‌ی لغمان نمی‌شد و اگر به ماجراجویی و لشکرکشی در بهسود مخالفت نمی‌کرد، از وزارت برکنار نمی‌شد.

آقای حیات، سرپرست جدید وزارت داخله که از پشتون های متعصب ارگ است، موضع خود را جنگ با علی‌پور اعلام کرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر داخله
مسعود اندرابی
نظرات بینندگان:

>>>   موضع گیری عاقلانه نموده است .

>>>   عبدتالله از تیم خود دفاع میکند او. گفته است قابل قبول نممیست!!!
وقتی قابل قبول عبدالله عبدالله عبدالله نباشد دیگر حتی بایدن هم نمیتواند کاری کند!!!
انسان های مناپک درخفا یک رنگ هستند ودر ظاهر رنگ دیگر !

>>>   وزیر داخله جدید با معاون تیل فروش وچوکی فروشش حکومت را از سقوط نجات میدهد!
قبلا همی ایوب سالنگی معین ارشد بودچرا برکنارشد؟؟
اگر نقصی داشت حالا چرا دوباره به همان چوکی انتخاب میشود؟ اگر نداشت چرا دور ساخته شد؟

>>>   درین فلم که معلوم میشود نوسط هلیکوپتر جوره ساقط شده گرفته شده چون زمانیکه کمره خودرا تنظیم میکند تایر هلیکوپتر فلم گیرنده دیده میشود ، در اطراف هلیکوپتر هدف گرفته شده که راکت به آن اصابت میکند هیچ دود یا آتشی دراطرافش دیده نمیشود نکند که این فیر توسط هلیکوپتر جوره صورت گرفته باشد وعلیپور برای اینکه خودرا قوی نشان دهد مسئولیت رابخود راجع ساخته است ، اگر هلیکوپتر دومی هدفی نداشت چگونه درهمان لحظه تصویر برداری را شروع کرده است؟ ایا او آگاه بود که حادثه ئی واقع میشود؟:
لینکک فلم: pic.twitter.com/b7kk2jOw9H
ر

>>>   حیات حیات ، حیات خود را از دست خواهد داد.

>>>   حال به سامان اندرابی خود را کشال میکنین مثل زنهای فاحشه از سامان سر سامان دگه میپرین .بسیار چشم و کون پاره استین.

>>>   کاری خوبی کرده که در قتل مردم بهسود سهم نگرفته اند ، اگر کسی قصد حرام خوری را نداشته باشد چوکی ارزشی ندارد

>>>   غنی یهودی هر گز گم نمی شود به خدا از این انسان خبیث بسیار خسته شده ایم نمی دانم خداوند این یهودی را گم نمی کند چون این شخص چشم خود را به دالر های کشور های خارجی دوخته است و تین چوکی را هر گز از دست نمی دهد

>>>   زنده باد اندرابی با حرمت گذاشتنش به کرامت انسانی . بعد از این این ابر مرد تاریخ اسمش را با خط زرین بر صفحه تاریخ فارسی زبانان افغانستان نوشت . و در قلب مردم افغانستان برای همیشه وزیر خواهد ماند . وزیر که به جهان ثابت نمود که هرگز و هیچ قدرت دستان پاک این ابر مرد را بخون هم وطنانش آلوده ساخته نمیتواند. سر بلند باد این مرد واقعی که در بدل چوکی نا پایدار چوکی ابدی را بدست گرفت زنده باشید . همیشه در قلب مردم خواهید بود .

>>>   جنایت کاران حاهل بی وطن چگونه جهاد میکنند ؟
منابع محلی در ولایت قندهار می‌گویند که جنگ‌جویان گروه طالبان یک پل عبوری را در ولسوالی ارغنداب این ولایت با انفجار یک موتر بمب‌گذاری‌شده تخریب کرده‌اند.
جمال‌ناصر بارکزی، سخن‌گوی فرماندهی پولیس قندهار به روزنامه اطلاعات روز گفت که این پل حوالی ساعت ۱۲:۴۵ چاشت امروز (چهارشنبه، ۴ حمل) در ساحه‌ی «باغ سرکاری» ولسوالی ارغنداب تخریب شده است.
آقای بارکزی افزود که طالبان این پول را با انفجار یک عراده موتر بمب‌گذاری‌شده‌ی نوع «مازدا» تخریب کرده‌اند. او تأکید کرد: «طالبان موتر نوع مازادی مملو از مواد منفجره را در بالای پل انفجار داده‌اند که در نتیجه این پل از یک نقطه تخریب شده است.»
براساس گفته‌های سخن‌گوی فرماندهی پولیس قندهار، این پل عبوری ولسوالی ارغنداب را با شهر قندهار وصل می‌کرد.
+ همانگونه که حس انسانمیت ازوجود این گروه جاهل ودجال از بین رفته حس وطن ومردم سالهاست که از وجود منفور این مزدوران بی مزد طرد شده است ،
خداوند دستان ناپاک آنکس را بخشکاند که حتی یک نهال این وطن را تخریب کند
ر

>>>   Hamed Elmi
اگر مخالف حکومت کنونی هستیم یا منتقد و یا طرفدار و یا جز آن، موضوعات جداگانه است، اما صادقانه عرض کنم که از سخنان تحقیر آمیز رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در سخنرانی دیروزی اش در رابطه با داکتر اشرف غنی سخت آزرده شدم. جو بایدن ریس جمهور امریکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خویش در کاخ سفید، راجع به افغانستان سخنرانی مختصر کرد. جو بایدن در سخنرانی اش راجع به پروسه صلح و خروج کامل قوا از افغانستان، داکتر اشرف غنی را "کیانی" نامید و وی را "رهبر کابل در افغانستان" خطاب کرد. این نوع اظهارات تحقیر آمیز روان هر شهروند را در هر کجای که باشد جریحه دار می سازد.
ای وای همه اش تقصیر خود ما و از ماست که بر ماست

>>>   درود بر قهرمان ما
اندرابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است