مواظب شایعات و تبلیغات خادی ها و چپی ها باشید
قلم فرسایان خادی و وابسته به امنیت ملی موازی با طرفداران آی اس آی توانسته اند با پیشکش کردن اطلاعات نادرست و مدیریت شده تاثیر شگرف بالای شکل گیری اختلافات بین احزاب و حتی اقوام کشور داشته باشند 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۴۰۰/۲/۱۵ کد خبر: 167010 منبع: پرینت

پس از آخرین اعلان خروج نیروهای اشغالگر امریکا و ناتو از افغانستان "نویسندگان و خبرنگاران خادی" و دیگر قلم فرسایان چپی جذب شده توسط مدیریت نشرات (ل-۱۵) خاد رژیم های دست نشانده کی جی بی با تمام توان تلاش دارند علیه مجاهدین، مقاومت گران و تغییر نظام تبلیغ می کنند. مدیریت ل-۱۵ خاد مربوط به رژیم های پسا ۶ جدی زیر مدیریت مستقیم کی جی بی در افغانستان بود که جاسوسان و مخبران آن از بین خبرنگاران، روزنامه نویسان، ویرایشگران، استادان دانشگاه ها، آموزگاران، پژوهشگران، سیاسیون و افسران عضو حزب دموکراتیک خلق افغانستان استخدام شده بودند. بعضی از خبرنگاران جذب شده توسط خاد حتی رییس های بدون هیچ استثنایی، همه سردبیران، مدیران مسؤول، منشی ها و هیات های تحریر روزنامه ها، مجله ها، هفته نامه ها، ماهنامه و دیگر جراید و نشریات چاپ و نشر شده در زیر سلطه و سیطره رژیم های دست نشانده کی جی بی در افغانستان اعضای خاد و مربوط به ریاست پنج (بخش عملیات کشفی-استخباراتی)، ریاست ۷ (تعقیب) و ریاست۱۰ (نظارت کارکنان) بودند.

اکنون هم ریاست عمومی امنیت ملی در داخل و خارج از افغانستان قلم به دستانی را استخدام کرده که به نفع رژیم و باداران اشغالگرش قلم فرسایی می کنند. اما چپی های قلم به دست خادی سال ها است علیه مجاهدین و مقاومت گران شایعات پخش می کنند و تبلیغات منفی و بی اساس به خورد عوام مسلمان افغانستان می دهند. تاثیر شایعات و تبلیغات چپی ها و دیگر مخالفین مجاهدین و مقاومت گران تاثیر شگرف بالای وحدت نظر و عمل تعدادی از سران جمعیت اسلامی افغانستان داشته، چون این حزب از وابستگی استخباراتی به دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی منطقه و کشورهای دور دست بی نیاز و مبرا بوده و است. یکی از علل اختلافات بین سران جمعیت همانا عدم تجربه و دانش حرفوی برای تحلیل و بررسی درست و به موقع است و این چالش موجب شده سیاسیون این حزب پس از سرنگونی رژیم دست نشانده کی جی بی و تاسیس دولت اسلامی زود زیر تاثیر شایعات و تبلیغات جاسوسان و مخبران و دستوری های دستگاه های جاسوسی داخلی و خارجی قرار گرفتند. شایعات و تبلیغات دشمنان جمعیت اسلامی افغانستان بالا تصامیم عجولانه تعدادی از سران جمعیت اسلامی افغانستان تاثیرات منفی جبران ناپذیر تا سرحد انشعابات درون حزبی شده است.

قلم فرسایان خادی و وابسته به ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان موازی با طرفداران آی اس آی توانسته اند با پیشکش کردن اطلاعات نادرست و مدیریت شده تاثیر شگرف بالای شکل گیری اختلافات و ایتلافات بین همه احزاب اسلامی و حتی اقوام کشور گردد و زمینه انشعابات را در بسیاری از احزاب سیاسی و اسلامی افغانستان ایجاد کند. سال ها است که پرچمی ها و خلقی های که در دانشگاه های غرب کسب تحصیل کرده اند زیر نام کارشناس و پژوهشگر با نسل دوم بعضی از احزاب و جبهات جهادی بالای موضوعاتی چون تبار، زبان، تاریخ، سیاست و جریان های سیاسی ۶۵ سال سال پار با پیشکش کردن نظریه های توطئه و اطلاعات مغالطه آمیز از طریق کاربرد سفسطه و وارونه جلوه دادن واقعیت های انکار ناپذیر رابطه برقرار کرده اند و بالای اندیشه، نظریات، تحلیل ها و نتیجه گیری های پژوهش های آنان تاثیر شگرف بگذارند.

اما این روز ها قلم فرسایان خادی از بابت خروج "زود هنگام" نیروهای اشغالگر امریکایی و ناتو سخت در تشویش افتاده اند، چون هنوز آنان در عرصه تکمیل پرونده قتل های زنجیره ای مخالفان خود و تبلیغ شایعات از طریق همقماشان شان در صفوف طالبان، داعش و روند سبز به صورت باید موفق نشده اند. بیشتر سران جهادی و مقاومت را همین خادی ها و باقی چپی های استخدام شده و نفوذی بین همه صفوف داخل و بیرون از رژیم های بیست سال گذشته در افغانستان به شهادت رسانده اند. رسانه های داخلی و خارجی افغانان اکنون سال ها است که بلندگو های شایعات و تبلیغات خادی ها و دیگر چپی های مغالطه گر و فریبکار شده اند. خلقی ها، پرچمی ها و خادی شب و روز در تلاش هستند تا مانع خروج نیروهای اشغالگر امریکایی و ناتو و مخالف سرسخت تغییر نظام، تامین آتش بس دایمی، تشکیل حکومت موقت و تاسیس یک دولت منتحب ملت شمول هستند.

اکثر خادی ها با پیشنهاد محمد حنیف اتمر و توافق حامد کرزی، پس از ۲۶ فبروری ۲۰۰۴، توسط امرالله صالح در دستگاه جهنمی ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان استخدام شدند. تعداد زیادی از آن خادی ها در هند، پولند، امریکا، جرمنی و افغانستان آموزش های جاسوسی را از کارمندان، نهاد ها و موسسات مربوط به سی آی ای آموختند. بیش از ۸۰ درصد از آن خادی های جذب شده در ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان مربوط به پنجشیر، پروان، کاپیسا، بلخ، هرات، قندهار، پکتیا، خوست، فاریاب و غزنی هستند. اکثر اعضای روند سبز را نسل دوم پرچمی ها و خادی های غیرپشتون تبار تشکیل می دهد. فرهاد نام یکی از یاوران پیشین استاد عطا محمد نور یک خادی زاده ی کارمند ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان از ولایت پروان بود که حتی ساعت، دقیقه و ثانیه های دندان مسواک زدن، ریش تراشیدن، وضو گرفتن، حمام گرفتن، جان خشک کردن، عطر زدن، لباس پوشیدن، کفش پوشیدن و ... استاد عطا محمد نور را به مرکز گزارش می داده است.

اکثر خادی های شمالی با فرماندهان جهادی پروان و حتی بلخ روابط نیک و حسنه برقرار کرده اند. تعدادی از خادی های شمالی عضو هیات های مساجد و نقل محافل و گردهمایی ها در ولایات کاپیسا، پروان، پنجشیر، سمنگان، لغمان، بغلان، بلخ، قندهار، هرات، فراه، فاریاب، سمنگان، جوزجان، هلمند، پکتیا، خوست، غزنی، بامیان، وردک، کابل و ننگرهار هستند. فرزندان اکثر خادی ها و چپی های جنایتکار به صفت ترجمان، خبرنگار و هنرمند در زیر سایه رژیم های وابسته و دست نشانده امریکا در افغانستان برای ریاست عمومی امنیت ملی رژیم کار می کنند. تعداد زیادی از جاسوسان ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان که خبرنگار و نطاق بودند به صفت مشاور، کارشناس، سخنگو و دو تن شان عضو شورای ملی ساخته شده اند.

یک تعداد از این جاسوسان چپی در نمایندگی های سیاسی افغانستان در خارج از کشور گماشته شده اند که در رشوه ستانی و اخاذی از مهاجرین اشتغال دارند. بیشتر منشی های اول و سوم سفارتخانه ها و قنسلگری های رژیم های پسا ۱۱ سپتامبر جاسوسان ریاست عمومی امنیت ملی هستند که یا خود شان یا پدران شان عضو خاد و حزب دموکراتیک خلق افغانستان بوده اند. خادی ها، خلقی ها و پرچمی ها در جامعه مدنی، نهاد های حقوق بشر، انجمن های فرهنگی، موسسات خیریه داخلی و خارجی جاسوسان خاد و ریاست امنیت ملی هستند. تعداد زیادی از خاد های استخدام شده در ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان پنجشیری ها و پروانی های هستند که نفوس شان نسبت به خادی های ولایت دیگر بیشتر است.

اما خادی ها و دیگر چپی های قلم فرسا این روز ها تلاش دارند با تمام توان در سرتاسر افغانستان و بیرون از آن کشور، به جای کوبیدن طالبان، علیه مجاهدین و مقاومت گران تبلیغ و شایعه کنند، چون آنان می دانند که اگر طالبان ولایات غیرپشتون نشین را اشغال کنند، همین بقایایی مجاهدین و مقاومت گران هستند که در برابر آنان قیام می کنند و با تشکیل جبهات مقاومت در آن ولایات عرصه را برای تشکیل جبهات چپیان تنگ و حتی غیر ممکن می سازند. حتی پیروان مالیخولیایی مائو و ستمی ها (برادران ناتنی خلقی ها و پرچمی ها) هم مانند خادی ها و دیگر چپی های قلم به دست برای بیش از پیش مخدوش کردن اذهان نسل های جوان باران شایعات و سیل تبلیغات بی اساس خود را علیه مجاهدین و نیروهای مقاومت ملی متمرکز ساخته اند. پس از کشته شدن پیرم قل ضیایی به تاریخ ۱۳ ثور ۱۴۰۰ روزنامه چپگرای هشت صبح در باره آن فرمانده مشهور جهادی و مقاومت ملی چنین نگاشته است:
"اتهاماتی نیز علیه پیرم‌قل ضیایی درباره دست داشتن او در در قاچاق مواد مخدر، کشتارهای هدف‌مند و باج‌گیری نیز علیه او مطرح بوده است."

بیشتر مردم تخار نیک مطلع هستند که پیرام قل ضیایی اوزبیک تبار در آغاز جهاد عضو حزب اسلامی حکمتیار بود که پس از راندن مولوی نادر و جنگ و تصفیه حساب با مولوی ابراهیم از آن حزب رو گشتاند و با شورای نظار جمعیت اسلامی افغانستان همکار شد و بعد عضو جمعیت اسلامی افغانستان گشت و در مناطق تحت اداره خویش مانع هرگونه فعالیت گروه های چپی شد. پیرام قل، به نقل قول از یک نماینده پیشین شورای ملی افغانستان هرگز در قاچاق مواد مخدر و باجگیری و قتل و قتال مردم دست نداشته و فقط علیه روس ها، رژیم های دست نشانده کی جی بی، حزب اسلامی حکمتیار، طالبان و داعش جنگیده است. پیرم قل ضیایی حتی مخالف کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر بود. اما هشت صبح برای بدنام ساختن آن فرمانده جهادی و مقاومت بر حسب منافع اشغالگران افغانستان با نگاشتن چنان شایعات و تبلیغات بی اساس و عقده مندانه در پی تخریب و مخدوش ساختن اذهان عامه برآمده است. روزنامه هشت صبح توسط بقایا و نسل دوم گروه مائوگرایانی مشهور به شعله ای ها مدیریت و تمویل می شود. این روز ها هشت صبح علیه اسلام و مسلمین و به نفع افکار چپی اطلاعات تحریف شده و شایعات گمراه کننده و بی اساس را با کاربرد سبک سفسطایی نگارش گزارش های مغالطه آمیز نشر می کند.

نکته گزین دیگر این که هرگاه مخالفان افکار، نظریات، فعالیت ها و احزاب چپی در افغانستان برای روشن شدن اذهان مردم اطلاعات مستند پیشکش می کنند و علیه هرگونه خشونت جنگ، جنایت، خیانت، دهشت افگنی، مداخله، تجاوز، اشغالگری، وابستگی، دستنشاندگی، جاسوسی، کشت و تولید و قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، فحشا، و فسق و فساد، مطالبی را برای آگاهی شهروندان افغانستان بنگارتد، مورد تاخت و تاز شایعات و تبلیغات بی اساس و اغواگرایانه ی قلم فرسایان چپگرا قرار می گیرند.

لنین در بخش تشکیلات و فعالیت های مدیریت شده احزاب چپی کاربرد نشر شایعات و تبیغات سوء را موثرترین روش مبارزاتی می شمرد. قلم فرسایان خادی حتی شایعات و تبلیغات خود را به زبان های خارجی و به ویژه انگلیسی می نگارند. آنان سخت تلاش می ورزند با پیشکش کردن اطلاعات جعلی گویا مردم افغانستان و جهانیان را علیه جهاد، مجاهدین و مقاومت گران ملی آگاهی دهند. اساس مبارزه و تلاش های چپی ها در راستای عدم به رسمیت شناختن مرز بین افغانستان و پاکستان توسط افغانستان است، چون اگر افغانستان مرزش با پاکستان را به رسمیت بشناسد و بالای اراضی پشتون و بلوچ نشین پاکستان ادعای واهی نکند، دیگر استخبارات روسیه و هند نمی توانند از این مهره های جهنمی در راستای منافع فرامرزی خود استفاده ابزاری کنند. بیشتر قلم به دستان خادی و چپی در کشور های غربی ترجمانان، مبصرین سیاسی، صاحبان انجمن های گویا مدنی و فرهنگی و مخبران دول غربی هستند که در آن کشور ها با جعل هویت مسکون گشته اند و همیشه علیه مهاجرین مسلمان افغانستان درآن کشور ها دوسیه جعل می کنند، شایعات و تبلیغات بی اساس پخش می کنند.

حتی حالا جنایتکاران خادی، پرچمی و خلقی قربانیان جنایت خود را در قبال به محاکمه کشانیده شدن خود مسخره می کنند. تعداد زیادی از آن خادی ها و چپی ها از طریق رسانه های آزاد، فضای مجازی، تارنگار ها و تارنما ها تاریخ جعل می کنند و افکار و نظریه های توطئه رهبری شده خویش را نشر می کنند. حالا حتی خادی ها و دیگر چپی های قلم به دست برای جانشینی قهرمان ملی افغانستان نامزد پیشنهاد می کنند. تعداد زادی از خادی ها و چپی ها در غرب برای شبکه های جاسوسی ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان هم قلم فرسایی می کنند و حتی بعضی از رفقای خلقی و پرچمی شان از این شیادگری های آنان مطلع نیستند.

سال پار ریاست عمومی امنیت ملی و جاسوسان روند سبز عبدالحمید خراسانی را پیش کردند تا پس از توهین و دشنام دادن به نشانی صلاح الدین ربانی و امان الله گذر جنجال بین ایشان و استاد عطا محمد نور ایجاد کند. اما احمد ضیا مسعود بسیار هوشیارانه توطئه امنیتی ها را با سخنان مدبرانه خویش خنثی ساخت. این جا بود که تیر امرالله سلاخ جاسوس و همدستانش در ریاست عمومی امنیت ملی به هدف نخورد. اما با آن هم امرالله سلاخ و جاسوسانش با همکاری ریاست عمومی امنیت ملی باز از شرایط منزلزل روان پریشان و افسرده عبدالحمید خراسانی استفاده کرده وی را دستور دادند تا استاد عطا محمد نور را متهم به پیشکش کردن پول برای کشتن احمد ضیا مسعود سازد. عبدالحمید خراسانی بنابر دستور امرالله سلاخ پس از دستگیری توسط ریاست عمومی امنیت ملی زندانی، شکنجه و جذب شد تا در راستای اهداف شوم امرالله سلاخ و رژیم رجیم موجود پرسه زنی کند. اکنون نوکران، دست نشاندگان و جاسوسان چپ و راست متحدانه تلاش دارند باقی سران جهاد و مقاومت را از صحنه سیاسی و نظامی حذف کنند تا خود با همکاری یک دیگر در راستای منافع باداران خارجی و بقای خویش هسته ها، گروهک ها و جتی پس از آن جبهات ضد نظام آینده را تشکیل دهند تا از این طریق بین سالیان ۲۰۲۵ الی ۲۰۳۵ لجام قدرت و ساختار نظام آینده کشور را زیر تسلط و سیطره خود درآورند.

تعدادی از نسل دوم پرچمی ها زیر نام حزب تحریر تلاش دارند ولایت پنجشیر را ناامن و بی ثبات سازند. در غرب هم بعضی از پنجشیری های جاسوس ریاست امنیت ملی و فرزندان خادی ها عضویت حزب تحریر را کسب کرده اند و در خفا عضو روند سبز هستند.
آیا دوسیه های جعل شده علیه ۳۷ عضو ارشد جمعیت اسلامی افغانستان توسط شخص امرالله سلاخ بین سالیان ۲۰۰۴ الی ۲۰۱۰ که تا حال موجب شهید شدن ۸ تن از آنان شده از بایگانی ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان پاک خواهد شد و عاملین آن جنایات علیه بشریت برای همیش پنهان خواهد ماند؟

اما پس از نشر خبر تشکیل حکومت مشارکتی محمد اشرف غنی احمدزی دستور نابودی همه اسناد و شواهد شایعات، تبلیغات و جنایات علیه سران جهادی و مقاومت و دیگر مخالفان سیاسی رژیم های پسا یازدهم سپتامبر را صادر کرده است. ریاست های مخابرات، کشف، تعقیب و بخش بازجویی ریاست عمومی امنیت ملی، براساس اطلاعات واصله از کابل، شب و روز در پی حذف و نابودی اسناد و پرونده های بایگانی شده در ادارات آن ریاست هستند. رییس ریاست عمومی امنیت ملی حتی از این دستور آگاهی ندارد، چون به نقل قول از منبع گزارش احمد ضیا سراج "آدمی چندان قابل اعتماد رئیس جمهور و خادیان استخدام شده در دستگاه اطلاعاتی افغانستان نیست".

گزارش ارسالی اطلاعات: ع. پ - کارمند برحال ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان
نویسنده: سید حسیب مصلح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امنیت ملی
قلم فرساها
نظرات بینندگان:

>>>   در همه حال طالب کشی آغاز شده و غنی و همرکابانش هم به دوزخ واصل خواهند شد.

>>>   فعلا ریاست امنیت ملی سابق به کمپنی خصوصی پنشیر وردک دربخش خصوصی سپرده شده وتنها وتنها مربوط دو ولایت پنشیر وردک میشودودیگر کسی حق شمولیت دران را ندارد
( چوپان دروغگو )

>>>   ریاست امنیت ملی گفته است:
مابرای پیرام قل ده سال پیش خبرداده بودیم که شما درخطر هستید اما آنرا جدی نگرفت !!!
مکررا بدینوسیله برای تمام مردم وادارت حکومتی خبر میدهیم که شما درخطر هستید اگر حادثه پیش آمد نگوئید امنیت یا کمپنی خصوصی امنیتی مارا آگاه نساخت ما این راپور کشفی واستخباراتی رابه بیست هزار دالر از منبع خریداری کردیم حالا شماباید آنرا جدی بگیرید اگرنه مسول خود شما هستید>
ما خبردادیم ومسئولیت ما درهمین ختم است!!!

>>>   قابل توجه اشرار صاحبا،
ضرورت به تبلیغ چپی ها وراستی ها ییست خود شما آنقدر خرابی وفساد وشرارت غصب واختلاس دزدی قانون شکنی کرده اید که همه جهان ازان آگاه هستند
شما درتاریخ صاحب سیاه ترین نام شده اید که درتاریخ پنجهزار ساله سابقه وجوره ندارد هیچ چپی درحکومت شما صاحب صلاحیت نبوده هرچه کشته اید کار خود شماست حاصل آنرا هم درو خواهید کرد
( راکت چی)

>>>   راستی ها یا شروفساد .یا به اصطلاح آی اسآی مجاهدین بیچاره مصروف چورو چپاول غصب وغارت و آدم کشی بودند تا اینها همه زمین های دولتی شخی وشاروالی رلا غصب کردند وبعد شروع به چور نمودن بانک ها کردند تا اینزمان خلقی ها پرچمی ها مصروف قلم بوده اند وبزرگترین چوکی های شان به نوشته مصلح یاور ومنشی وسکرنر بوده اند
گذارش ساعت های بیست هزار تاالری استاد عطارا همی چپی ها افشا کردند اگر نه کسی اگاه نمی شد
همین چپیها بودند که از جنرال ح0مید خواسته بودندتا مشاور ریاست جمهوری را قبول کند
همی چپی ها هستند که هژده نوع گوشت مصرف میکنند وماهانه الی ده پانزده هزار دلر معاش از بودجه حکومت می گیرند!!!
هعمی چپی ها هستند که راه بندی برای مردم ایجاد میکنند وهرکدام دوسه چهار موتر زره دارند بادیگارهد های شان حتی پولیس وترافیک را لت و کوب میکنند
نوشته مصلح صاحب هیچ واقعیت ندارد کاملا خلاف است

>>>   یک ارباب بود در یکی از قریه جات یکی از ولسوالی های ولایت تخار،ارباب جمعه نام داشت.
هر کار خرابی که صورت میگرفت،مردم میگفتند که ای کار ارباب حمعه است.درین کار ارباب حمعه دست دارد و غیره.
یک روز باران شدید همراه ژاله شد و کشتزار های مردم را خراب کرد،مردم میگفتند بر پدرک ارباب حمعه چنین و چنان .این باز کار ارباب جمعه است.
حالا از سقوط دولت داکتر نجیب سی سال میگذرد و درین میان دولت مجاهدین آمد و رفت،دولت طالبان آمد و رفت.قوای امریکایی کرزی را آوردند و حالا اشرف غنی رییس جمهور است و قوای امریکایی نیز بیرون میشود و دولت اشرف غنی نیز سقوط میکند،اما گناه پراگندگی در بین جمعیتی ها و شورای نظار را به گردن خادیست ها می اندازد.
این بدان میماند که دولت ایران قاسم سلیمانی را عضو ک،ج،ب و جواد ظریف را عضو سی،آی.ای قلمداد کنند.
اختلافات جمعیت و شورای نظار بخاطر قدرت است.
کسانی که در دولت قدرت دارند،طرفدار دولت هستند و کسانی که قدرت ندارند و یا از قدرت پس شدند،مخالف دولت هستند و خود بخود بین شان اختلافات بمیان می آید.
این چه ارتباط به خادیست ها دارد؟
از از بین رفتن خاد سی سال میگذرد و اعضای آن به خارج رفتند و در کشور های خارجی پناهنده شدند و اولاد هایشان نه تنها با خاد سر و کار ندارند،بلکه کاملاً افغانستان را فراموش کردند و با افغانستان هیچ سر و کار ندارند.

>>>   وقتی مزدوران خانه ویران کن نصیرالله بابر ومولاناهای ترورست پاکستانی که آی اس آی برای شان لقب مجاهد داده بود میتوانند وزیرشوند وکیل شوند سفیر شوند پرچمی خلقی حتی حق ندارند سکرتر شوند ؟؟؟
اگر مقصد شما اینست که این حکومت دزدان است درینصورت درست است نباید خلقی پرچمی درهیچ منصبی شریک شوند،
همین جنایاتی راکه امروز طالب مرتکب میشود دیرور همی اشرار صاحبا میکردند
همی داغش جنایت کار وحشی القاعده همی طالب همو شروفساد واشرارا همه از یک تخم بیرون شده اند وهمه یکی هستند
ر

>>>   جناب نویسنده ! لطفن با اعصاب آرام و دل بی بغض و بی کدورت و تعصب یک بار به شهر کابل و مردمام سرنشین آن به جمله افغانستان ، به گذشته ها ، به همه خیانت هائیکه از طالبان کرده بدتر شما به اصطلاح مجاهدین لشکر یهود و نصارا و امریکا و انگلیس و پاکستان و عرب به این وطن نمودید و این وطن را تباه کردید و همه هست و بود آنرا به شمول قوای مسلح آن که ناموس وطن بود به دشمنان آن تسلیم دادید ، باز هم با بی حیائی سخن از جهاد می زنید . شرم خود ندارید و اگر نه از خجالتی می مردید . حالا هم همه ی این بدبختی درین وطن که به میلیارد دالر جور نشد و شما چور کردید و نمی گزارید حکومتی درین کشور بی شما بر قرار شود و این کشور یک قدم به پیش رود . در هر انتخابات خود را آویزان نموده سیستم و نظام را رسوا و ناکام ساخته اید . فراموش کردید که طالبان از خاطر جنایات شما ظهور کردند . از چور و چپاول سیر شدید به لحاظ خدا بس کنید . بگذارید این مردم نفس راحت بکشند .

>>>   به سایت محترم ووزین افغان پیپروبه نویسنده ی متن سلام!
درقدم نخست : نوش جان ، آفرین وشیرمادرشان که آن خادیست ها خودرا به این سویه رُشد ازبابت لسان وزرنگی رسانیده اند که مجاهلین وتنظیمیها مفسد را شناسایی وبه افغانها ازاعمال آنها آگاهی دهند.
دوم : ازسیاق گزارش چنین استنباط میشود که کدام توله ی تنظیمی داخل امنیت که حال منافعش درخطر است تحریری فوق را به آقای مصلح داده است(که باید به رحمت الله اندړ)میداد. ضمناٌآقای مصلح ازوی باید سوال مینمود که از آنهای که دفاع کرده اید در 4سال دهه ی هفتاد ودربیست سال غلامی درچوکات دولت غلام چه فساد نبود که نه کردند که بلاخره باعث ناکامی جامعه ی جهانی شد ند– سخن به آنجا رسید که خودرا به ....ایدن دادند وامریکا را به خجالتی ، حال امریکا سگ جنگی عظیم دوم را داخل افغانستان به راه میاندازد- وابجان مردم بیچاره ومظلوم ما – طاعات وعبادات تان قبول
ماوویست 8صبح

>>>   افغانستان عالی هستش تقسیمات کشوری افغانستان عالی هستش تقسیمات کشوری ایران والله فاجعه است من الان3ماه دارم میگم بابا این تقسیمات رو درست کنید وزارت کشور فلان بهمان انگار نه انگار والله آینده و بلندمدت آسیب زننده است

>>>   درین شکی نیست که یک تعداد چپی ها اشتباهاتی کردند اما اندیشه چپی بر اساس انسان وانسان دوستی پی ریزی شده است، (کدام چپی در افغانستان صاحب پول و جایداد بود بدون یک آپارتمان مکرویان آنهم بعضی‌ ها). با تفاوت از اخوان الشیاطین که مکتبش براساس شیطنت خود فروشی، ودطن فروشی،دین فروشی دزدی،چپاول،غارت،زنا،لواطت، و غیره اعمال ضد انسانی طرح ریزی شده است، بنام دین قرن ها است که مردم را به تار های نامرئی بسته ایید و سو ااستفاده میکنید، مگر چپیها نگفته بودند که شما کاسه لیس امپریالیسم هستید،از نوشتن این مقاله‌ات چنین برداش ميشودکه از لیسیدن این کاسه شکمت سیر نشده و به فکرطرح دیگری هستی تا جوانان را فریب بدهی،اما بی خبر از آنی که زمان تغیر کرده و مردم آگاه شده اند.
و.د

>>>   به مصلح !
به نظر تاو تقصیر خلقی پرچمی چی است؟
اگر می گوئید کمونستت ف بجز از پاکستان کدام خلقی پرچمی بزبان خود گفت که من کمونست هستم ؟؟
اگر میگویئد کودتا همو اخوانی های شما هم در پغمان جلسه کرده بودند تابرای کودتا برضد داود عمل کنند اما چون خلقی ها پرچمی ها فعالتر بودند پیشدستسی کردند وهم اولتر از خلقی پرچمی شما تاخوانی ها بودید که بر ضد داود از طریق پاکستان شرارت براه انداختید ودرلغمان پنشیر بر ساختمانهای حکومتی خحمله کردید وزیر پلانش را ترور کردید
اگر می گوئید شوروی را آورد شما پاکستان را آوردید شما بن لادن را آوردید بعدا پنجاه کشور دیگر را آوردید وشما باعث آمدن طالبان شدید هم آن وقت وهم فعلا
شما لقب مفسد ترین حکومت جهان را درکتاب گیتس بنام خود ثبت کردید
خلقی پرچمی سی سال میشود که از صحنه خارج شده وهمه چیز رابشما تسلیم دادند
( را کت انتداز)

>>>   همی طایپه اخوانی او همی شروپساد او همی داغشی او اشرار او طالب همه از یک پستان شیر خورده اند
مواظب شایعات و تبلیغات این ها باشید

>>>   محترم حسیب مصلح : مثل مشهور است :انچه عیان است چه حاجت به بیان است.
نیرو های چپ دموکراتیک در شصت سال اخیر و هم در شرایط سی سال حاکمیت و موضع سیاسی اخوان المسلمین را در محدوده تنظیمهای اسلامی شیعه و سنی مورد تاخت و تاز و انتقادات اصولی قرار داده و خواهد داد. این وظیفه ای اساسی و قانونمند نیرو های چپ است تا ماهیت اصلی احزاب اسلامی وابسته به امپریالیزم و ارتجاع منطقه را برای کافه ای ملت و بخصوص نسل جوان افشا نموده و ذهنیت عامه را اگاهی بخشند.تجارب تلخ سازشگری ها ماجراجویی ها و توطیه های سیاسی تا سرحد امیزش با افکار فاشیستی و تعصب گرایی زیر نام اسلام و باالخصوص اعمال فاجعه بار احزاب اسلامی در سالهای ۱۹۹۲ به بعد و انقیاد به امپریالیزم امریکا و غرب همیشه نیروهای چپ را متعهد میگرداند تا به افشا گری شما هم چنان ادامه دهند.
انهاییکه امروز در کنار دولت فعلی قرار دارند و از حاکمیت فاشیستی که گردانندگان اصلی ان تعدادی محدودی از پشتون تاجیک و هزاره میباشند
دفاع میکنند به هیچ وجه نمایندگان واقعی سایر اقوام نمیباشند بلکه صرف و صرفا حامی منافع حلقات مفسد خویش استند . هرنوع تبلیغ و پروپاگند به نفع دولت از درون همین حلقات انعکاس میپذیرد.
مردم افغانستان به هر ملیتی که تعلق دارند ماهیت ارتجاعی و سازشگرانه ای احزاب اسلامی و بخصوص جمعیت اسلامی افغانستان را درک کرده اند..
جای تعجب است که امروز هم پسر احمد شاه خان مسعود از جهاد علیه طالب حرف میزند...اگر میخواهید که مردم را علیه خطرناکترین نیروی اهریمنی یعنی طالب بسیج سازید لطفا دگر از کلمه جهاد استفاده نکنید زیرا مردم از جهاد و مجاهد نفرت دارند ولی با شعار های میهن پرستانه تلاش کنید تا مردم را در راه مبارزه بخاطر حفظ استقلال تمامیت ارضی و ارزشهای دموکراتیک بسیج نمایید...
درست چهل سال قبل جمعیتی ها احمد جان پنجشیری پهلوان مشهور افغانستان را که برای ایجاد تفاهم بین دولت کارمل و احمد شاه مسعود به پنجشیر رفته بود به قتل رساندند و از همان وهله مردم به ماهیت سیاست شما پی برد اما در انهنگام بازار جهاد و استفاده از کلمه مقدس اسلام خیلی گرم بود وهم حمایت ناتو و صهیونیزم با مصرف میلیارد ها دالر ماشین جنگی جنگهای نیابتی را علیه ج.د.ا. به یاری تنظیمها بکار انداخته بود.نیروی مقاومت برای مردم افغانستان معنی مقاومت در برابر ترقی و پیشرفت را دارد..تا بالاخره زمینه برای سودجویی های بیشمار از حساب ملت برایتان مهیا گردید.
فخر اهنگر

>>>   اقای مصلح چنانکه از پسوند نام شماهویداست چلوصاف خود وحذب که به ان تعلق دارید را از اب کشیدید همین شما ورهبران شمابود که در جبل سراج شانه به موی قاتلان بیشتر از یک ملیون انسان بی گناه وطن زدید وبا کوردینات انها شهر کابل را به خاک یکسان کردید وهمین جنرال های کمونیست خادیست با همدستی حکومت شروفساد شما بود که دم از دمار مردم کشید ویدیو های شما از کوه تلویزیون تا نامردی های افشار سیلو حکایت دارد دست به دست میشود. بلی خوب صلح کردید
زنده هایتان درهمواری زمین غصب کرد ومرده های تان پشت وباره های مردم را
به دو انگشت نمیشود افتاب را پنهان کرد
تازه از شما می شنوم که به ادرس یار همرزم خود( امرالله صالح ) دارید سفسته سرایًی میکنید کاش یک نفردیگر چون همین امرالله در بین شما پیدا شود .
لطفاً به بلند منزل های بنیاد ربانی. مسعود. عطا معلم. قانونی وغیره وغیره نگاه کنید به نتیجه خواهید رسید که دست های خادیست های بیخدارا بنام دین خدا از پشت بسته اید
دور اندیش

>>>   سید حسیب مصلح:
چپی های صادق به عقاید مردمی شان باید علیه شما و متحدین شما موضعگیری جدی داشته باشند. اینکه در وزارت امنیت چه میگذرد شما بهتر میدانید باید دانست که چپی ها هیچگاهی شما را در اسیاب تجزیه و تحلیل فراموش نمیکنند .جمعیت اسلامی افغانستان و متحدین ان از چهل سال بدین سو مشتریان بزرگ امریکا بوده اند. کشوریکه بیشترین پایگاه نظامی در نقاط مختلف جهان دارد. کشوریکه در سرنگونی اکثریت نظامهای دموکراتیک در اسیا افریقا و امریکای لاتین نقش اساسی داشته است به گونه مثال : افغانستان {{ ۱۹۷۸-۱۹۹۲}} به کمک احزاب اسلامی ..کودتای ضد مصدق در ایران ۱۹۵۳ ...ایالات متحده امریکا در حقیقت بزرگترین تهدید برای دموکراسی در جهان بوده است...
در چنین وضعیت جمعیت اسلامی و سایر احزاب ارتجاعی اسلامی و غیر اسلامی افغانستان و تکنوکراتهای غربی میراث خوران قدرت بعد از سقوط طالبان در افغانستان میباشند. صرف نظر از اینکه ایالات متحده امریکا و متحدینش مسوولیت خرابی اوضاع از چهل سال در افغانستان به عهده دارند.
جناب مصلح نهضت چپ گرایی در ایران و افغانستان ریشه بیشتر از نیم قرن دارد . البته شکست پستی و بلندی انحرافات از اصول همه را تجربه کرده است ولی باز هم پرچم مبارزه در راه تامین عدالت تساوی حقوق میان ملیتها و وحدت سراسری کشور توسط نیروهای تازه و نخبه همچنان بر افراشته نگهداشته شده است و چون عامل تمام بدبختی و بیعدالتی ها جنگهای داخلی دامن زدن به اختلافات قومی و زبانی از نیم قرن بدینسو شماها بوده اید بدین خاطر لبه ای تیز مقالات و نوشته ها همیشه علیه شما خواهد بود..
عبدالحلیم
دگروال متقاعد

>>>   امنیت ملی امروزه یعنی مانندبلک واتر خصوصی امریکا

>>>   دوست گرانمایه حسیب مصلح شاید شما اثر کلاسیک داستایوفسکی جنایات و مکافات را مطالعه کرده باشید. قهرمان داستان متهم به قتل میشود و برای هشت سال حبس با مشقت محکوم گردید. یکی از علل قتل این بود که قهرمان داستان سه هزار روبل پول نقد برای تحصیلات عالی نداشت باوجود استعداد سرشاریکه داشت از ادامه تحصیل باز ماند و بالاخره دست به قتل بخاطر پول زد.این مشت نمونه خروار طبقه نادار جامعه نیمه سرمایداری روسیه که از امکانات تحصیلات ابتدایی متوسطه و عالی محروم کمتر دسترسی داشتند بود و در شرایط فعلی افغانستان با داشتن نظامهای فاشیستی و افکار کهنه فیودالی در چنین شرایط سخت قرار دارد و جوانان ما در چنین وضعیت بد قرار دارند. پیروزی انقلاب سوسیالیستی اکتوبر ۱۹۱۷ تحصیلات و خدمات رایگان برای تمام اتباع شوروی را تضمین کرد و اتحاد شوروی اولین کشور در جهان بود که طلسم بیسوادی را در هم شکست و امروز در تاجیکستان بروید یک بیسواد را به چشم سر نمیبینید . این یکی از دستاورد های جامعه سوسالیستی بود.
احزاب اسلامی که طی بیشتر از نیم قرن در خدمت امپریالیزم برای مقابله با گسترش ایدیالوجی سوسالیستی در کشور های جهان سوم بوده و میباشند بهترین خدمات را قصدا به نفع امپریالیزم انجام داده اند. در کشور های اسلامی حربه ای بزرگ و کاری علیه افکار دموکراتیک به کار برده شده است و ان اتهامات چون بیدین ملحد و کافر . در افغانستان از دوره امان الله خان و دوره بعد از ششم جدی ۱۳۵۹ جنگ ۱۲ ساله را میتوان نامبرد این حربه فوق العاده موثر بود ولی نتایج ان چنان زیانبار بار بوده است که کشور قرنها به عقب برگشته است.
جناب شما در بخش نوشته ای تان تصریح کرده اید که لنین نیز از مطبوعات برای پخش اخبار جعلی استفاده میکرد گویا ریشه تبلیغات علیه تنظیمها از زمان لنین اب میخورد.. خدمت شما عرض باید کرد که ولادیمیر لنین از مطبوعات در رسانه های گروهی و به خصوص هنر سینما و تیاتر به نفع طبقات کارگر که در کارخانجات تولیدی سخت استثمار میشدند و دهاقین که وابسته به زمین بوده و با زمین خرید و فروش میشدند استفاده میکرد و حتی بر ان بود تا نسل جوان و بالنده در راه ترویج افکار توده یی بنویسند و به رهبری ماکسیم گورکی اتحادیه نویسندگان متعهد را بنیان گذاشت.
حالا شما ما را کافر بی دین و ملحد میگویید دشنام میدهید و برای ما جهنم را ارزو میکنید همین کار شما است و جز این دگر چیزی در چانته ندارید ولی باید اگاه باشید که نیروهای چپ دموکراتیک و بخصوص نسل جدید بخوبی میدانند که شما اهل علم فرهنگ و کار برای مردم نیستید. حاکمیت سی سال شما بر گفته های من صحه میگذارد.زیرا در این مدت شمایان زهر نفاق و پراگندگی و اختلافات قومی و زبانی را دامن زده اید تا اب را الوده و ماهی بگیریدبار کج به منزل نمیرسد.
حنظله

>>>   آب کاسه بند برق درونته جلال اباد برای پاکستان تخلیه وفرستاده شد

>>>   جواب محترمه حنظله بادغیسی برای مصلح صاحب کافی است شاید دیگر مصلح صاحب از نوشتن چنین چرندیات خود داری کنند
یک چیز دیگر را که من در سایت افغان پیپر متوجه شدم اینکه همیشه نظرات کسانی راکه دیگران آنان را کمونست وچپی خطاب میکنند با استدلال ومودبانه است برعکس آنانیکه خودرا مجاهد ومقاومت وامثال این معرفی میکنند همیشه با دسنام جنگ وستیز همراه است وفورا فرمان تکفیر و اعدام صادر میکنند .وهم طوری فکر میکنند که گویا همه مردم منت دار ویا قرضدار این ها هستند> درحالیکه اینها بجز خلاف کاری هیچ هنر ودست آوردی ندارند خلقی ها پرچمی ها با آن همه مصارف جنگ تعمیر هژده منزله پنجصد فامیلی شهرک پولیس ومکروریان ها کلینیک مرکزی وامثال این را ساختند اما مجاهدین با ملیارد ها دالر امریکا جز اینکه برای خود قصر های فرعونی ساختند هیچ کاری برای مردم نکردند ونمیکنند.

>>>   اسـدالله خـــالد وقتی از افواهات رسانه ها آگاه شد که گویا بسم الله به عوض او توسط عبدالله پیشنهاد شده فورا بستر را رها کرده خودرا بکابل رسانید اگر این افواهات نمی بود تا پنج ماه دیگر هم دران بستر راحت آسوده افتاد ه بود

>>>   طالب=داعش=غنی=کرزی=خادی=اخوانی=مجاهیدینی که بیست سال بساز امریکا رقصیدند=آی اس آی=سی آی ای امریکا=جنگ، ویرانی و کشتار مردم بیگناه بنام جهاد و دین آخر تابکی مردم را فریب میدهید این جهاد را داعش و طالب انجام نمیدهند و مردم را قتل عام نمیکنند و کودکان مادران و پدران را کشنار نمیکنند کدام جهاد خدا شما جهادگران دروغین جزا دهد تا در قهر جهنم بجهاد ادامه دهید بلحاظ خدا مردم را اجازه بدهید که زندگی آرام و بدون جنگ و جهاد خود را در کنار کودکان گرسنه خود ادامه دهند مردم افغانستان تا هزاران سال دیگر اسم جهاد را از ترس بزبان نمیآورند و بر طالب داعش و مجاهد قاتل و تخریبگر و مزدور امریکا و شوروی و ابرقدرتها لعنت میفرستند

>>>   طالب و داعش مسلمان هستند و جهاد میکنند و افغانستان را برای امریکا و پاکستان و سعودی میفروشید اما از چپی ها بترسید که مخالف داعش و طالب و استعمار امریکا و سلطه پاکستان اند. وا وا به این منطق عالی افراطیون وهابی پاکستانی و سعودی مزدوران امریکا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است