اعلام اسامی 30 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۴۰۰/۲/۱۶ کد خبر: 167020 منبع: پرینت

فدراسیون فوتبال افغانستان فهرست 30 بازیکن دعوت شده به تیم ملی این کشور برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2023 چین اعلام شد.
قرار است 26 بازیکن تیم ملی را در کمپ تمرینی از بیستم تا سی‌ام ماه می در امارات متحده عربي همراهی كنند.

فيروز مشعوف، سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان، در مصاحبه با رادیو آزادی این کشور گفت: «تیم ملی در کنار حضور در کمپ تمرینی، در 25 و 29می به ترتیب با تیم‌های ملی اندونزی و سنگاپور به میدان خواهد رفت».
مشعوف افزود: «فدراسیون فوتبال افغانستان امیدوار است که با برگزاری کمپ تمرینی امارات، تیم ملی ما بتواند نتایج خوبی را در مسابقات پیش‌رو کسب کند و به خواست خداوند با دست پر به افغانستان برگردیم».
به گفته مشعوف، بازیکنان برگز‌یده شده پس از دوبازی دوستانه و اردوی تمرینی امارات در مسابقات مقدماتی جام جهانی وجام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت.

تیم ملی افغانستان در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر 2022 در روزهای 3، 11 و 15 می، به ترتیب با تیم‌‌های ملی بنگلادش، عمان و هند دیدار خواهد کرد.

کد (9)


اسامی 30 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیم فوتبال
اسامی بازیکنان
نظرات بینندگان:

>>>   یک سوال اگر حکومت طالبان برقرار شود آیا میگذارند
تیم ملی فوتبال داشته باشیم یا نه

>>>   من در ایران زندگی میکنم جز بازی فوتبال باایران دیگه هرگز بازی کشورخودم رو ندیدم همیشه با صعود ایران به جام جهانی ما بی نهایت خوش حال میشدیم ومیشیم انگار که واقعا کشور خودم صعود کرده ولی تا حالا موفقیتی از کشور خودم ندیدم میدونم فوتبال افغانستان خیلی ضعیفه و طبیعی هم هست ولی دوست داشتم موفیقت هاش رو میدیدم انشاءالله زنده باشم شاهد قهرمانی های زیادی باشم در سطح جهان خدا قادر تواناست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است