دو تن از همکاران رویداد تروریستی، وزیر شده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۵    ۱۴۰۰/۳/۱۴ کد خبر: 167281 منبع: پرینت

دو تن از همکاران یک رویداد تروریستی به عنوان وزیر در کشور کار می‌کنند.
به گزارش سلام‌وطندار، حبیب‌الله حسام، در مراسم یادبود از قربانیان جنبش رستاخیز تغییر می‌گوید که حلقات خاصی در انفجار بر مراسم خاک‌سپاری محمد سالم ایزدیار با عاملان این انفجار همکاری کرده و در جاسازی مواد انفجاری به آنان کمک کرده بودند.

به گفتهٔ وی، او می‌گوید، دو تن از کسانی‌که با عاملان این انفجارها همکاری کرده‌اند اکنون به عنوان وزیر در وزارت خانه‌ها ایفای وظیفه می‌کنند: «آن‌ها هر کسی بودند یک مرمی بودند. یک بودجه و تجهیزات استعمال شدنی بودند. حلقات مخصوصی از داخل آن‌ها را کمک کرد و در میان جنازه جاسازی و انفجار داد. کسانی‌که این همکاری را کردند دوتای‌شان همین حالا وزیر و آدم‌های کلان است».

در ۱۲ جوزا ۱۳۹۶ اعتراضات گسترده در کابل در اعتراض به یک انفجار بزرگ که دو روز پیشتر به وقوع پیوسته بود برگزار شد که با شلیک نیروهای امنیتی در آن۵ تن از معترضان کشته شدند.
به دنبال آن سه انفجار دیگر در مراسم جنازۀ محمد سالم ایزدیار رخ داد و ۹ کشته و بیش از ۲۰۰ زخمی برجا گذاشت.

محمد علم ایزدیار، معاون نخست مجلس سنا می‌گوید هنوز عاملان قتل پسرش و ۴ تن دیگر شناسایی و بازداشت نشده‌اند:
«برداشت من است که از رأس حکومت تا به پایان کسانی‌که تصمیم‌گیر هستند و زعامت کشور را دیروز که در دوران حکومت وحدت ملی بود به دوش داشتند و امروز نیز به دوش دارند در این قتل شریک‌اند»

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریست
ایزدیار
نظرات بینندگان:

>>>   تو چه خبر داری رهبر اصلی ترویستان طالب و داعش رئیس جمهور افغانستان است و بیست سال است که کرزی و غنی طالبان را حمایت میکنند

>>>   به دستور مستقیم غنی پدر فاشیزم قومی اگر انجام نشده باشد پس به دستور کی انجام شده؟

>>>   وقتی سر دسته تروریستان ریس مافیای ارگ باشد اعضای باند باید وزیر باشند. و اگر چنین اعضای فعال باند وزیر امنیت و وزیر داخله مقرر نشده باشند بازهم مقرری بیجا است.
آتش خاوری

>>>   تا حكومت نخواهد اين اتفاقات نمي افتد

>>>   این دوتن یکی وزیر اطلاعات ووفرهنگ است،دیگرش کیست؟

>>>   واضح سازید که آن دوکس کی است باثبوت

>>>   دو تن چه نام دارند؟

>>>   گل آغا و بی بی گل خود زاده تروریسم اند و حامی فاشیسم.

>>>   پشتو یعنی بی رحم یعنی شقی یعنی قصی القلب یعنی بی فکر !دلیل این ادعا کشتن دختران جوان مکتب سید الشهدای کابل است ; همینها هستند که داعش رامیسازند !دلیل این امر تمام دتگیر شدگان جنایتهای خونبار راپشتوها تشکیل. دادهاند. 'اینها همچون چنگیز وهلاکوخان مغولندهمه چیز را از بین میبرند.ملت باید اینها را بشناسد /: ناشناس ناشناس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است