پوسته توپ اردوی ملی به طالبان تسلیم شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۴۸    ۱۴۰۰/۳/۱۵ کد خبر: 167283 منبع: پرینت

مهدی راسخ، وکیل میدان وردک در پارلمان در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد، یک پوسته توپ دیسی اردوی ملی در ولسوالی چک به طالبان تسلیم شد.
وکیل راسخ می‌گوید: صبح روز جمعه ۱۴ جوزا ، ساعت ۷:۴۰ صبح، پوسته اردوی ملی در ساحه آنتن دشت لنگر ولسوالی چک میدان وردک به تعداد ۱۶ نفر با قمندان کندک ۲، با دو تانک هاموی و ضربتی، یک پایه توب دیسی، ۱۰ قاب دوربین شب، و با تمام سلاحهای ثقیله و خفیفه خود به طالبان تسلیم شدند.
این در حالی است که در فاصله هشت کیلومتری این پوسته، قرارگاه کندک بوده و۳۰۰ نفر اردوی ملی با بیش از ۳۵ تانک های زرهی و ضربتی برای انجام عملیات در آنجا مستقر می‌باشد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اردوی ملی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   بي خود نيست آمريكا سلاح هاي مهمش رو نابود كرده و تحويل افغانها نداده

>>>   من به این حیرانم که توپ دیسی در خط اول جبهه چه می کند زیرا حتی در حالت تهاجمی هم توپ ها در عقب خط پیاده قرار دارند زیر فاصله انداخت موثر آنها بسیار زیاد است. این تثبیت مدعاست که در نقشه هایی پلید امریکایی دموکراسی برای تسلیمی مملکت به چرکستان مافیای رژیم هم شامل پروسه است.
آتش خاوری

>>>   پشتون ها در تبانی با هم در پی ایجاد دیکتاتوری فاشیزم قبیله هستند.
فقط طالب بکشید و سگ شوی های غربی را خسی کنید.

>>>   بابا جون ، تسلیم شدن به طالبان ، که کاری ندارد ، مانن دوره قبل همین جوری نشد ، با چمدان های پول مجاهدین کرام قرارگاه های دولتی رو یک به یک به طالبان کرام تسلیم دادند و همه شرافتمندانه فرار رو به قرار ترجیح دادند و کشور به دست طالبان افتاد و تاریخ دو باره تکرار می شود ، وقتی که خاین به دولت و ملت در بین قشر جامعه وجود داشته باشد و همه نون خیانت رو توی سفره های خونه های شان پهن کرده باشند و طمع نون غیرت و شرافت انسانی رو به شمشیر دو سر بر فرق مردمانی کشور بکوبد و از آنها چه توقعی باید داشت جز بی غیرتی .

>>>   چرا ریاست عمومی امنیت ملی از پیش ازین دسیسه آگاه نشد؟؟وآنرا خنثی نکرد؟؟این استخبارات چی ثمری دارد بجز دروغ گفتن ومکتوب نوشتن !

>>>   شیطان های طالبی و شیطان های ارگی هردو از یک بند ناف هستند.
بکشید طالب و برانید ارگی ها را تا در چاه و چاله فرو نیفتید.

>>>   وردک همه طالب است و توپ های وردک همه در دل طالبان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است