مسوولین ما غیر مسلکی و فرمایشی اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۲    ۱۴۰۰/۳/۱۷ کد خبر: 167295 منبع: پرینت

تاریخ خواهد نوشت که ما حکومتی داشتیم که در راس آن جناب آقای داکتر اشرف غنی قرار داشت، در زمان حکومت آن هر صبح که از خواب بیدار می شدیم صدای انتحار و انفجار به گوش های ما میرسید و یا خبری از سقوط یک پوسته یا یک ولسوالی را می شنیدیم، بعد از اتفاق هر حادثه ی از طریق رسانه ها می شنیدیم که مسوولین ارگ ریاست جمهوری و مسوولین دیگر برای شهدا جنت الفردوس و برای زخمی ها شفای عاجل میخواستند و همچنان از طریق ارگان های امنیتی طی ابلاغیه میگفتند که متاسفانه حادثه ی رخ داده است و دشمنان مردم افغانستان همچو عمل را انجام داده اند ولی بررسی های ما آغاز شده بزودی مجرمین را به جزای اعمال شان می رسانیم.
اما من تا هنوز کمتر کسی را دیده ام که به جزای اعمالش رسیده باشد.

همچنان بعد از سقوط منطقه ی یا ولسوالی مسوولین ارگان های امنیتی میگفتند که ما عقب نشینی تاکتیکی کرده ایم بزودی طی عملیاتی ولسوالی را پس میگیریم، ولی کسی نبود که از این عالی جنابان بپرسند که شما اگر عقب نشینی تاکتیکی کرده اید مخالفین دولت هم ساحه را تصرف کرده است سلاح و مهمات را نیز با خود برده اند و تعدادی از سربازان را شهید و تعدادی را هم اسیر کرده اند.

شما خود قضاوت کنید بعد از اینکه سربازان ما شهید و تمام تجهیزات بدست دشمن می افتد واپس گیری منطقه ی چی سود و فایده ی دارد؟
چرا فرزندان ما را به کام مرگ می فرستید و خاک را بچشم همه میزنید.
اگر شما توان واپس گیری را دارید پس چرا از اول اجازه میدهید که سقوط کند؟
عقیده من بر این است که ما افسران و سربازان خیلی شجاع و دلیر داریم اما متاسفانه تعدادی از مسوولین ما غیر مسلکی و فرمایشی اند که از نگاه نظامی هیچ آگاهی ندارند.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسوولین
غیر مسلکی
نظرات بینندگان:

>>>   سعیدی صاحب! مثل اینست که گل بیدین را وزیر دفاع مقرر کنی تا با چرکستان بجنگد!!!!!
آتش خاوری

>>>   تعینات سه قوای امنیتی را بی بی گل میکند و برای بی بی گل جوان بودن شرط است نه مهارت و تجربه و لیاقت در مسلک

>>>   قوماندانان امنیه ولایات ، قول اردو ها ، فرقه ها و کندک ها همه باید با تجربه ، ورزیده و جنگ دیده ترین افراد باشند اما بنا بر سیاست تعصب و کوتاه نگری سر قوماندان اعلی ؟ وضعیت بدین منوال است که طی یکماه گذشته ۲۰ ولسوالی سقوط و به چنگ طالبان افتیده است خدا خبراست که بالای مردم این محلات چه واقع شده و خدا خبر است که چه تعداد نیروهای نظامی و امنیتی کشور شهید و اسیر شده اند اما سر قوماندان اعلی خم به ابرو نمی آورد و چورتش خراب نیست به اصطلاح عوام ساعتش با بی بی گل تیر است بچه و دختر هم در امریکا عیش و نوش دارند اما وای بر حال مردم بیچاره و گیر مانده افغانستان !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است