نقش ما، در نقشه راه خلیلزاد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۴۰۰/۳/۱۹ کد خبر: 167329 منبع: پرینت

خلیلزاد باز هم با گرفتن زاد و راحله وارد زیارت پر در آمد افغانستان شد تا با گر فتن تصاویر تیک تاکی و فیلم پوری های مکرر فیسبوکی نقش مردم افغانستان را در نقشه راهش که فر جامش معلوم نیست به نمایش بگذارد.
خلیلزاد پروژه ای دارد که تصاویر سیاسیون افغانستان و برخی فعالین کشور های منطقه بر سر عت منطوری بودجه آن نقش اساسی دارد.

جناب خلیلزاد در هر سفرش به امریکا برنامه جدید را طراحی و تعدادی را در بودجه پروژه با خود شریک و منحیث شاهد به افغانستان می آورد. باز هم نظر خود را برای صدمین بار با سیاسیون افغانستان شریک‌ میسازد.

در دور پیش خلیلزاد را دیدم، حرفهایش مانند همیش با وزن دیپلوماتیک توام با امید و تهدید اما در نهایت همش حرف های تکراری که بیش از صد بار تکرار شده. اما هیچ نتیجه از این‌گفتار پدیدار نشده. بعد از سفر قبلی شان تا هنوز هیچ چهره سیاسی نو ظهور در افغانستان به چشم نمیخورد. نمیدانم جناب ایشان اینبار با چه کسانی عکس خواهد گرفت تا آرشیف پروژه را ضخیم بسازد و یا میخواهد با همان شخصیت های تکراری و پر توقع سابق چند فنجان قهوه صرف خواهند کرد.

حالا دیده میشود خلیلزاد به یک هدف خود رسیده و ان اخراج آمریکایی ها از افغانستان است. هدف دومش زدن و کو بیدن کسانی است که سال ها انها را ببر کاغذی و قهرمانان پوشالی خوانده اگر بتواند طبق میل خود آنها را محاکمه کند به هدف دومش میرسد و الا آنچه نصیب افغانستان میشود فقط جنگ های خونین و ویرانگر است که در سال هجوم طالبان بر قسمت های افغانستان تجربه شده.

امیدوارم این سفر اخیر جناب ایشان در افغانستان باشد تا همه از شر این سیاست گنگ و بدفرجام و خطرناک رها یا بند. چون نقش مردم افغانستان در نقشه راه خلیلزاد جز چند تصویر چیزی بیش نیست و آخرش هم هیچ بر هیچ.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
نقشه راه
نظرات بینندگان:

>>>   میدانید شاید نه! هر باری که او سفر میکند سفر خرچ بزرگی توشه راه اوست و وقتی به ملک ما میاید سه چند سفر خرچ پول اضافی دیگری میگیرد که بخاطر سفر به نقاط خطرناک داده میشود. چطور خلیل! میگن "پیش پنج هم پنج و پیش ما هم پنج". ازین پول ها گاهی وقتی نصیب ما هم میشود مگر سفر های من شکر سیاسی نیست.
آتش خاوری

>>>   خللزاد نقشه نابودی افغانستان را آورده است و نقش مردم صفر است

>>>   این بار مقاومت گران شادی بازان را متواری میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است