افغانستان آزمایشگاه انواع كشتن ها
امريكا پيمان مي بندد كه هر آنچه خواهي كنيد، ايران دعوت مي كند كه كاري بما نداشته باشيد، ناتو خاموشي مرگبار در مورد كشتار ما گرفته، پاكستان طبل هاي اتن مي نوازد، بازهم كالاهاي ما را غنيمت نام نهاده اند و غارتش را صواب 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۷    ۱۴۰۰/۴/۲۱ کد خبر: 167641 منبع: پرینت

افغانستان آزمایشگاه انواع كشتن ها، راكت ها(لونا و اسكات، راكت مادر بم ، ماين هاي پلاستيكي و...)
توطئه خاموش جهاني در برابر ٣٤ میليون شهروندان كشور ما چيست؟
كجاست صداي سازمان جهاني حقوق بشر، چرا؟
چرا هر كشور اينجا لشكر مي كشد و تا مي تواند مي كشد و بعد آرام ميرود؟
چرا اين جوي خون را از مجريان آن پرسشي ندارد؟
كجاست آن دموكراسي و انساندوستي؟
كجاست آن حق انسان و عدالت فرد گرايي كه از آن داد مي زنند؟
كجاست آن عدالت كه سعودي كه نعره مي كشند؟
كجاست آن عثماني ها كه به خاطر آماده لشكر كشي كشور برما شدند؟
كجاست آن مودي دوست عنعنوي افغانستان؟

جالب است امريكا پيمان مي بندد كه پشتواره بر پشت بنديد و برويد هر آنچه خواهي كنيد،
ايران دعوت مي كند كه كاري به كار ما نداشته باشيد،
ناتو خاموشي مرگبار در مورد كشتار ما گرفته است،
پاكستان طبل هاي اتن مي نوازد و تانك هاي جديد را بدست مي آورد،
برايم جالب است كه بازهم كالاهاي ما را غنيمت نام نهاده اند و غارتش را صواب.

در جهان هيچ كسي، هيچ سازماني پوشالي جهاني پيدا نشد كه حتا از يك كشته شده ما نه از میليون ها از قاتلين بپرسد كه چرا؟
كدام دادگاه و محكمه بين المللي كشتار میليوني انسان هاي اين سرزمين بنام افغانستان را دادرسي خواهد كرد؟
گمانم خون ما خون رايگان است، هر دولت هر كشوري اگر تشنه خون شود مي تواند بياييد بر ما يورش برد بكشد و خانه خراب كند و در يك روز برود و به خانه خود آرام گيرد از شما مي پرسم در تاريخ بشر چنين جنايت را ديده و شنيده و خوانده ايد و حالا كه اينطور است، مردم دست و آستين برزنيد و محكمه ٤٠ سال جنايت جهاني خود را در مورد افغانستان داير كنيد، شايد دشوار باشد ولي بخدا ناممكن كه نيست.

چند پرسش ساده:
١- آنانيكه بر ما يورش آوردند كشتند و بردند نابود كردند، كسي بداد ما رسيد، يا حد اقل با ما همنوا شد؟
٢- سازمان هاي حقوق بشري حرف هاي را به ميان آوردند؟
٣- ما در مقابل كدام گناه يا جنايت مورد حمله قرار گرفتيم.
آيا جنايت از افغانستان است و يا ديگران؟
-٤ وضع پاكستان در اين پرسش چه خواهد بود؟

فكر مي كنم عملكرد جهان و خموشي شرم آور جهان در قبال كشتار انسان هاي بيگناه افغانستان تنها به جرم بودن در وطن، قابل پرسش و بسيار شرم آور است
قدرت هاي بزرگ منطقه و جهان نمي توانند اين شرم زمان را كه ناشي از توطئه جهاني در مقابل مظلوم ترين مردم جهان است از وجود خود در تاريخ پاك كنند.

مردم! راه نجات درون كشور است، همين من، همين تو.
بياييد كه ما شويم، يك سبد مهر يك باغ عشق، همه با هم در همين باغ.
از جنگ دست بر داريد، هركي ترا تفنگ مي دهد براي كشتن شهروند ديگر كه شايد برادرت و يا آنكه با شوق و افتخار تذكره افغانستان را در جيب دارد، است.
آنكه از بيرون خانه براي نابودي آمده است مي رود و بر ريش بابايمان خواهد خنديد جالب اينكه براي ما نسخه نجات مي نويسند.

خداوندا پناه به تو، درگاه ات را بروي ما بگشا
عشق آباد
سید مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
آزمایشگاه سلاح
نظرات بینندگان:

>>>   خبر تازه اینکه سربازان استرالیایی به افغانستان برمیگردن

>>>   آقای مسعود، شما خود هم سوال پرسیده اید هم آنرا پاسخ داده اید، ساده میگویم ازماست که برماست، تا مابا هم یکی نشویم، یک دل ویک زبان، واین راهبران نه رهبران افغانی وملی نشوند، ونه صادراتی، کاربجایی نمی رسد، اول ما خود زمینه دخالت دیگران را فراهم میسازیم، وآنگاه ازآب گل آلود به نفع خود ماهی می گیریم، آنهاییکه ازپول این ملت بی چاره ملیونرشدند، میروند درکشورهای دیگرآنرا سرمایه گذاری نموده ولی اینجا ملت ما با گرسنگی وفقر دست وپنجه نرم می نماید! حیف وصد افسوس که افغان نه تاریخ دارد، ونه هم دلسوز وهواخواه همه درپی منافع خویش اند! ووووو

>>>   مردم افغانستان مقصر نیست، بلکه این موقعیت اساراتیژیک افغانستان است که در طول تاریخ سبب یورش دیگران به این منطقه شده است و مردم نیز که در فقر زندگی میکنند،دو پارچه میشوند و برای امرار معیشت خویش ،نیم آنها طرفداران اشغال گران میشوند و نیم دیگر آنها مجاهد میشوند و به کمک کشور های همسایه در مقابل متحاوزین جهاد میکنند.
اما آنانی که در پهلوی متجاوزین قرار میگیرند،نیز از روی مجبوریت و بخاطر فقر است،ورنه آنها نیز متجاوزین را در خاک خویش نمیخواهند.
یک سیاست مدار انگلیسی گفته است:شما افغانها را هیچوقت نمیتوانید بخرید،بلکه آنها را فقط کرایه میکنید.
بنأ کشور پاکستان در فکر این نباشد که طالبان را خریده است.طالبان را فقط کرایه کرده است و اگر روزش برسد،همین طالبان برضد دولت پاکستان قیام خواهند کرد.
بنأ جنرال های پاکستانی فریب چوبک دست خود را نخورند،پشتون های افغانستان،پشتون های پاکستان نیست که از چوبک دست شما بترسد.

>>>   نمیدانم خدا چرا نمیبیند مشتی ادم فقیر با سرانی خاعن و دزد و دشمنی قوی مثل پاکستان چرا هر طرف وحشت الان اگه نجنگیم با طالب فردا تمام کشور به دست پاکستان غارت مبشود تفنگ بروی طالب نکشیم چکنیم ؟ خدااااااا میشنوی ؟چرکستان رو محو کن بخدا کشور ما ارام میشود

>>>   کاش بین هند و پاکستان جنگ علنی بشه تو خاک خودشون با هم بجنگن نه کشور ما

>>>   خیلی دیر اطلاع حاصل کردید. درست است.

>>>   واقعیتش تمامش در این جمله است
دنیا از دست افغانها و افغانستان خسته شده
دنیا در حیرت است که این مردم چطور دوباره از طالبان حمایت میکنند و در شهرها به استقبال آنها میروند و بدون مقاومت شهرها به طالبان میرسد
خب آقا جان دنیا با خودش میگوید وقتی اینها خود طالبان را میخواهند پس ما چکاره هستیم؟
ولی شما هنوز منتظراین هستید کسی از بیرون بیاید همه طالبان و داعش را برای شما شکست بدهد
ولی اگر طالبان دوباره امارت اسلامی را برقرار کنند افغانستان به قهقرا تاریخ میرود
پس جلوی طالبان را بگیرید

>>>   سید مسعود احسنت باتو همفکر وهم عقیده ام واقعا کسی در این دنیا بفکر مردم مظلوم افغانستان نیست ، دوست دارم از همه اقوام ، پشتو،هزاره،تاجیک،ترکمن،ازبک،بلوچ،شیعه،سنی،وسایر فرق بخواهم کینه ها راکنار بگذارید وبرادرانه باهم کشوررابسازید ، یک کشور نمونه برای تمام دنیا ، الحمد لله استعداد جوانان افغان فوق العاده است ، زنده باشیم وشاهد ارامش کامل وپیشرفت روز بروز این ملت باشیم ، انشاءالله //
دوستدار همه مردم افغان // عبدالله

>>>   مسعود صاحب از عشق آباد
اینها که شما گفتی کجا هستند خبر رسیده که در راه هستند و. انشالله به زودی میرسند
ولی تنها کسان که مانده اینجا بیایند یوفوها یا همان آدم فضایی ها هستند که چند صد سال نوری طول میکشد به ما برسند

>>>   من بعنوان یک شهروند ایرانی، از مقامات ایران گله مند م که چرا با طالبان کنار آمده،!! آهای مسئولین ایران شما حق ندارید به سمت طالبانی که دیپلمات های مارو پرپر کردند بروید. خیانت به خون شهدای دیپلمات مان است. فردای قیامت چه پاسخی دارید به این شهدا بدهید؟؟!! فردای قیامت چه پاسخی به شیعیان هزاره دارید؟؟
آهای مقامات ایران!! چه شد که طالبان دیروز تروریست بود و طالبان امروز شده بخشی از مردم افغانستان!!! ایران نباید گول طالبان را بخورد. طالبان همان طالبان دیروز است. هیچ فرقی نکرده است،
ایران نباید دلخوش به خروج آمریکا از افغانستان شود. چرا که آمریکا با قدرت گرفتن طالبان مجددا به افغانستان برخواهد گشت.
آمریکایی ها با لباس نظامی از افغانستان خارج شدن و در ایتده ی نزدیک با کت و شلوار برخواهند گشت، ایران باید به این سیاست طالبان توجه کند که گفتن: آمریکا می‌تواند در امارات اسلامی فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری کند، این سیاست طالبان یعنی به آمریکا مجوز دادن افغانستان را به بهانه سرمایه گذاری تاراج و غارت کنند. بنظرم ایران اشتباه بزرگی مرتکب شده. فدرت گرفتن طالبان برای ایران خطرناک است. چرا که طالبان همان طالبان ٢۰ سال قبل است و هرگز قابل اعتماد نیست. مگر طالبان چند روز قبل نگفته بیمارستان ها در امان هستند. تصویر حمله طالبان به یک بیمارستان و غارت داروخانه ها را ببینید لطفا... طاهرا ایران هم مانند آمریکا به تروریست خوب و تروریست بد معتقد است، این درست نیست که بگوییم اگر گروهی به ما حمله کردن تروریست هستند و اگر با ما کاری نداشته باشند تروریست نیستن!!! الله اکبر...

>>>   عوض علی حسنی هستم ازهرات
سوالات واشاره به گوشه های علل پرداختید که من تاید وتصدیق مکینم
نظرم این است که ما
-1 نباید به سازمان ملل کاملاً تکیه زنیم چرا؟ چون آن سازمان خود تحت تاثیرغرب وامریکا است قضاوت بین المللی رانمی تواند یا ازدست داده .
2- ما هر سخن که از زبان مسئولین کشورها میشنویم یکبار به عکس ومعنی برعکس سخن آنها را بسنجیم چرا؟ چون حداقل در20سال اخیر تمام آن سخنان درساحه عمل نتیجه برعکس داده است.
3- مانباید مسله تصامیم ملی را به دامن مباحث دینی ومزهبی اندازیم چرا؟
چون سیاست گذاری عصرحاضر از چوکات دستورات ادیان ومزاهب خارج شده واین قاعده بیشتر به ضرر مزاهب وادیان منتج گردیده ونام بد شده بهترین راه جدای دستورات دینی ومزهبی از سیاست گذاری ها باشد مثل عام داریم که درعمل هم چنین است( سیاست نه پدر دارد نه مادر) البته ازنگاه علمی تاید نیست اما درعمل سیاسیون افغانستان چه طالب وچه دولت چنین شده است.
ازاین پیشنهاد خود من دفاع میکنم چرا من یک مسلمان هستم اما یک مسلمان پیدانمی توانیم خارج ازیک مزهب باشد وهرمزهب دستورات خاص خود را دارد که این خود بخش بزرگی از ناهنجاری های جامعه را تشکیل میدهد.
وسیاسیون تصمیم گیرنده کشورما نیزیکی ازاین افراد میباشد که آغشته به هنجارهای لاینحل تربیه شده وبزرگ شده است بخاهی نخواهی رفتارانحصار وتبعیض درآن هویدا است.
بااحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است