آخرين فرصت‌هاى نجات وطن را به هدر ندهيد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۴۰۰/۵/۲ کد خبر: 167770 منبع: پرینت

اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و حكومت سپين‌بولدک را دوباره به بسيار زودى آزاد نسازد، همه روزه به‌طور اوسط يک‌هزار مليشهٔ پاكستانى و ديگر ترورستان خارجى در لباس طالبان به‌گونهٔ آزادانه داخل افغانستان و سهميه وار به ولایت‌های مختلف وارد/آماده جنگ و تجاوز مستقیم بالای خاک افغانستان می‌شوند.

همين اكنون تمام مراكز جلب و جذب و تنظيم اين تروريستان تحت نظارت و مديريت مستقيم لشكر طيبه/جيش محمد/حزب المجاهدين به سركردگى حافظ سعيد، صلاح الدين، عبدالرحمن مكى و ديگر سازمانها تروريستى به همكارى عبدالله گل پسر جنرال حميد گل، اعجاز الحق پسر جنرال ضيالحق و افسر ام اى پاكستان به اسم/شهرت (عابد بهايى) در چندين شهر پاكستان دوباره فعال گرديده اند و جهت تمويل اين گروپ هاى تروريستى موسسه خيريه "فلاح انسانيت" را دو باره فعال ساخته اند و از تمامى كشور هاييكه در عقب ترويج و افراطيت در اين منطقه جهت تعقيب اهداف خود هستند، پول جمع آورى ميكنند.

در پهلوى رستورانت رفتن و احساسات تويترى كه بدون‌شک حق شهروندى‌تان است، لطفاً جلو مصيبت‌هايي كه از هر بندر و ديوار وارد افغانستان می‌شود را با تدبیر بگيريد!
توطئه‌ها بسيار بزرگ اند و متاسفانه شما بسيار كوچک فكر می‌کنید! اگر مديريت‌تان از اوضاع به همين‌گونه دوام يابد، مردم افغانستان بالاى شما هم شک شريک بودن در توطئه را خواهند كرد كه در آن‌صورت دست بسيار تواناى مردم گردن (بسيار، بسيار و بسيار نحيف جمهوريت) را خواهند فشرد.
بيدار شويد و آخرين فرصت‌هاى نجات وطن را به هدر ندهيد؛ ديگر به اميد خارجى ها/بيگانه ها ننشينيد!

نوت: تصوير ها فقط بخاطر شناسايى چهره ها ضميمه گرديده است. جهت حفاظت از هويت منابع تصاوير آخرين فعاليت هاى اشخاص ذكر شده ضميمه نگرديده است!

رحمت الله نبیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ
مردم
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی صاحب و ملاغنی آخند هیجده سال را به باد دادند و بستر تروریستان طالب و داعش را هموار کردند و افغانستان و مردم مظلوم را بزیر قتل عام طالب و داعش با نقشه بادار شان امریکا و انگلیس انداختند اکنون ملاغنی علیه اقوام ازبک و تاجیک و هزاره مبارزه میکند و بساز امریکا میرقصد. مردم همه حاضر بدفاع از خانه و ناموس خود استند بشرط این که ملاغنی آخند اجازه بدهد و امریکا مزدوران خود را اجازه بدهد طالب و غنی مزدور امریکا اند. مردم حاضر به دفاع استند تاریخ گواه آنست

>>>   «وطن یا کفن»
سی و دو سال قبل شهید نجیب الله در گردهمایی بزرگی از اعضای حزب و شهریان کابل خارج از کاخ ریاست جمهوری شعار مشهور و استراتژیک «وطن یا کفن »را با اواز بلند سر داد. میگویند آزموده را باز ازمودن خطاست ....شوروی بر اساس جدول بندی مطابق توافقنامه ای ژنیو ا که بین افغانستان - پاکستان برای قطع جنگ و عدم مداخله ....به امضا رسید خاک افغانستان را ترک کرد.پاکستان ظاهرا الی خروج قوتهای شوروی از مراعات مندرجات توافقنامه حرف میزد ولی زمانیکه شوروی کاملا خاک افغانستان را ترک گفت پاکستان برای یک جنگ تمام عیار علیه جمهوری افغانستان آمادگی گرفت. تاریخ و جزییات این جنگ در سایتها موجود است مرور تاریخ این جنگ و آموختن درس‌ها از این نبرد که افتخارات بزرگ تاریخی را برای کشور ما با دادن قربانی نصیب کشور ما کرده است برای هر تبعه ای کشور ما ضروری است ، تعصبات ایدیالوژیکی را باید کنار بگذاریم . من از استاد رنگین داد فر سپنتا گله مند استم ایشان در کتاب خاطرات شان تا توانسته اند جمهوری دموکراتیک افغانستان را تخریب کرده اند و از کارکردهای خویش برای یک رژیم مطلق امریکایی که اقتصاد کشور را بر باد داد با افتخار یاد میکنند و گله مندی من طور مشخص از ایشان این است که حتی از افتخارات دولت وقت در جنگ جلال اباد نیز یاد نکرده اند در حالیکه هم دیروز و هم امروز دشمنان افغانستان یکی بودند و استند و آقای اسپنتا به مثابه دکتر علوم سیاسی باید اینقدر خود را خرد نمیساختند که از واقعیتهای تاریخی چشم پوشی کنند.مورخین معاصر و قلم بدستان از این برگه ای پر افتخار تاریخ کشور در برابر تجاوز اجنبیان مهر سکوت بر لب بسته اند،در حالیکه افتخارات پیروزی قوای مسلح افغانستان در برابر مزدوران پاکستانی (افغان‌ها، اعراب ،چیچینی ها ...) کمتر از سه جنگ افغان -انگلیس نیست.و این افتخار به ملت افغانستان تعلق دارد ...
سی و دوسال قبل پاکستان اشغال جلال آباد و اشغال میدان هوایی انرا پلان کرد. اکمالات لوژیستیکی از طریق جلال آباد در صورت اشغال آن
حمله بر کابل را آسان‌تر میساخت.پلان فوق العاده دقیق طرح گردیده بود و لشکر مزدوران نیز آماده باش بودند. حملات بعد از دادن قربانی های زیاد
دفع گردید و سرانجام به کمک سپاهیان انقلاب و قوای مسلح زبونی نصیب پاکستان و لشکر مزدور وی شد و پیروزی و سرفرازی نصیب افغانستان ...
اشرف غنی همیشه می‌گوید که «من اشتباه نجیب را تکرار نمیکنم” ولی همت سازماندهی و بسیج مردم را علیه طالب ندارد...این شخص با گذشت هر روز فرصتهای لازم را از دست می‌دهد...و تیم معامله گر وی هر روز با پیام های متفاوت فوت وقت میکنند و با زندگی مردم و تمامیت ارضی کشور بازی میکنند.
سی و پنجسال بعد پاکستان برای انتقام از شکست ننگین وی در جنگ جلال اباد باز همان نقشه را تکرار می‌کند، امریکاییان خارج میشوند و اینبار سپین بولدک اشغال شد و اگر میدان هوایی قندهار بدست دشمن بیافتد در شرایط فعلی که افغانستان قوای هوایی سالم و رزمنده مثل زمان جمهوری دموکراتیک افغانستان ندارد می‌توانند مسیر جنگ را به نفع خویش تغییر دهند،اینبار دوستان قدیم الایام جهادی ها اعجازالحق پسر ضیالحق و عبدالله گل پسر جنرال حمید گل جزءسازماندهندگان بسیج تروریست‌های پاکستانی و عربی در سرحد کشور اند. اعجازالحق همان شخصی است که با سقوط حکومت شهید نجیب الله به کابل آمد و برای آنکه آرزوی پدرش ضیا را برآورده سازد در مسجد پل خشتی ادای نماز کرد ،این همان شخص است که میان گلبدین و احمد شاه مسعود بخاطر جنگ‌های کابل مصالحه کرد . گلبدین و احمد شاه مسعود در انهنگام در حضور همین شخص بخاطر توقف جنگ در گوشه قرآن شریف مهر و امضا کردند.....
دوستان عزیز آقای نبیل کاملا بجا و درست اوضاع فعلی را تحلیل کرده اند. برای زنده نگهداشتن افتخارات گذشته از جنگ جلال آباد و جنگ های دفاعی قوای مسلح قهرمان ما در سال‌های هشتاد و اکنون ،علیه جمهوری اسلامی پاکستان یاد کرد و جنگ های زرگری تویتری را کنار باید گذاشت .این آخرین تلاش دشمن بخاطر پیروزی اش و آخرین تلاش ما بخاطر حفظ حیثیت ابرو و تمامیت ارضی کشور خواهد بود. اگر پیروز شویم زنده باقی میمانیم و اگر شکست نصیب ما شود با وجود زنده ماندن ذلت و خواری برای دهه ها نصیب ما خواهد شد.
پس بیایید شعار «وطن یا کفن » را باز با اواز بلند از طریق بلند گوها رادیو تلویزیون‌ها روزنامه ها و انترنیت سر دهیم آهنگ‌های میهنی را که طی دوازده سال جمهوری دموکراتیک افغانستان به اواز های گلزمان ، اول میر ، مسحور جمال ، وهاب مددی و ده ها هنرمند وطنپرست دگر اجرا گردیده دوباره به دست نشر بسپاریم ، دگر برای همیشه از دیدن سریالهای مزخرف ترکی و هندوستانی اجتناب کنیم اینها همه افکار و دماغ ها را مسخ می‌کند ، و شعور سیاسی ما را از میان بر میدارد، همه به خصوص جوانان برای حمایت نه از اشرف غنی و عبدالله بلکه برای حمایت بخاطر فردای روشن بسیج گردیم بعد از تصفیه حساب با طالب زمان تصفیه حساب با عبدالله و غنی و تیم‌های مزدور شان خواهد رسید،فعلا دشمن مشترک طالب است.
وطن یا کفن
زنده باد افغانستان آزاد و دموکراتیک
فخر اهنگر

>>>   همه شان کاکا و بچه کاکا هایی اشرارما!
آتش خاوری

>>>   کدام وطن من وتو واو را اصلت ازین وطن نمیدانند وخودرا که وارث بلامنازعه ای این مرزوبوم می خوانند وطن فروش وخاک فروش اندودر بین هم در وطن فروشی مسابقه دارند خلیل زاد میگوید من میتوانم بهتر بفروشم وکرزی دعوی دارد که من وقت فروخته ام وغنی به نرمی میگوید مالک فعلی منم ازمن خوبتر میخرند از دیگران وطن فروش بر نیامده اینها اند که شاه شجاع وتره کی وامین ونجیب وببرک وکرزی وحکمتیار وعبدالله وغنی وکرزی دارند اگر باور نداری برو به تاریخ مراجعه نما
گل نبی عیدی زاده

>>>   اقای گل نبی عیدی زاده
فکر میکنم که تاریخ را شما یا نخوانده اید و یا اگر از روی تصادف چیزی خوانده اید ناقص بوده و مولفین ان مثل شما در جماد فکری به سر میبرند.
شاه شجاع وطنفروش بود در این جای شک نیست . او بر اساس قراد مثلث با انگلیس و راجار رانجیت سنگ برای گرفتن تخت و تاج استقلال کشور را قمار زد و در پایین تمام اسناد میان رنجیت سنگ مکناتن و شاه شجاع امضا کرده است...و از تمام خاکهای افغانستان که سالها منابع مالیاتی برای پدرکلانش احمد شاه درانی بود چشم پوشید.. او هنوز به کابل نرسیده بود که در قندهار تاج پوشی کرد و نوکران خود را برای حصول مالیات به هر طرف شهر قندهار فرستاد. نوکران او دهقان مزدور کار و پیشه ور را برای حصول مالیات زیر لت و کوب قرار دادند. این است تعریف شاه شجاع در حالیکه کارمل و نجیب برای اعتلای کشور و ارامش طبقه زحمتکش افغانستان کار میکردند که متاسفانه جنگ اعلام نا شده توسط پاکستان علیه دولت وقت تمام ریفورمها را مانع شد. افغانستان در دو لحظه تاریخی ضربات جدی دید یکی توطیه انگلیس برای سرنگونی امان الله خان . او رفت و ریفورمهای او نیز فراموش شد.لحظه ای دگر در دادن جنگ بنام دین اسلام توسط امریکا ایران و پاکستان کشور را برای قرنها به عقب راند و حالا سناریوی طالب تکرار میشود و افغانستان قرنهای دگر به عقب میافتاد.
در مورد امین و تره کی داستان به گونه ای دگر است. در این جای شک نیست که امین و تره کی در اثر ماجراجویی ها و اقدامات افراطی شان در خرابی اوضاع افغانستان مسوول استند اما اگر حکومت امین ادامه مییافت نه تو و نه قوم تو زنده میماند . امین جلاد تر از طالب بود.
نجیب و کارمل نه تنها وطن فروش نبودند بلکه یکی از رهبران فهمیده با دانش در طول تاریخ افغانستان بودند...انها میخواستند که افغانستان پله های ترقی را بپیماید. مردم افغانستان بدون تبعیض زبانی و ملیتی به خدمات رایگان صحی دست یابند...بیسوادی در سرتاسر افغانستان محو گردد.
ببرک کارمل شخص مجهول الهویت نبود او سالها برای ارمان مردم مبارزه سیاسی کرده است اگر نمیدانید تاریخ جنبش های سیاسی افغانستان در قرن بیستم را مطالعه کنید.هیچ سند ی وجود ندارد که کارمل و نجیب یک انچ خاک افغانستان را به کشور خارجی فروخته باشند.اینجا سوال پیدا میشود که چرا جمهوری دموکراتیک مورد غضب امریکا و همسایگان ان قرار گرفت؟؟؟
امریکا و عربستان سعودی جمهوری اسلامی ایران و طور اخص پاکستان به این نتیجه رسیدند که اگر افغانستان در دست چپی ها باشد و در ان ریفورمهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی صورت گیرد میتواند مثال برجسته برای سایر کشور های منطقه باشد و در انصورت منافع منطقوی این کشور ها به خطر مواجه میشد. انها نظام جدید افغانستان را به نظام سوسیالیستی کوبا مقایسه کردند و انها نمیخواستند که کوبا ثانی در اسیا پیدا شود.
اقای نبی زاده تاریخ چند دهه اخیر برای من این را میگوید که جمهوری دموکراتیک افغانستان عضو سازمان ملل متحد و سایر سازمانهای بین المللی بود و با اکثر اعضای سازمان ملل متحد روابط دیپلوماتیک داشت پس از لحاظ قوانین بین الدول افغانستان یک کشور ازاد مستقل و عضو فعال جنبش عدم انسلاک بود.هزاران مثال برایتان میاورم ولی در این جا گنجایش ندارد...
خیلی ها جای تعجب است که شخص مثل شما با سواد شخصیتهای چون کارمل و نجیب را با حکمتیار کرزی عبدالله و غنی مقایسه میکنید ...
اگر اختلافات ایدیالوجیکی با حزبی ها و رهبران دارید سلیقه ای شخصی تان است ولی شهامت انرا هم داشته باشید که از حقایق چشم پوشی نکنید و در تحلیل های تان از انصاف کار بگیرید.
در اخیر صحت و سلامتی تانرا میخواهم
زرگر

>>>   گلجان نبی زاده صاحب :
استدلال شما و مقایسه شجاع با شخصیتهای چون تر ه کی کارمل و نجیب سخنان یکی از افراد سرشناس امریکا را به خاطرم اورد. منظورمDick
Cheney است. این شخص نخست عضو کانگرس امریکا ۱۹۸۶و بعدا معاون رییس جمهوری امریکا شد. در سال ۱۹۸۶ بحث در مورد تقاضا از دولت تبعیض پرست افریقای جنوبی برای رهایی نلسن ماندیلا در کانگرس صورت گرفت. چینی برخلاف رهایی نلسن ماندیلا موضعگیری کرد و موصوف را تروریست قلمداد کرد. شما میدانید که ماندیلا اولین رییس جمهور بعد از ختم اپارتاید در افریقای جنوبی است...همین دیک چینی ها بودند که جنگ را در عراق لیبیا اغاز کردند در انجا شوروی ها نبودند...
شما سر از یخن امریکا و متحدین ان به شمول پاکستان بیرون کرده اید...حرفهای شما و تحلیل های شما کلمه به کلمه جمله به جمله با حرفهای پرزیدنت ضیاالحق و جنرالان ای اس ای چون حمیدگل نصرالله بابر و رییس جمهور پرویز مشرف مطابقت دارد . همین حرفها و تاکیدات را انها همیشه برای گمراهی سران تنظیمها و مردم افغانستان میزدند و شما انرا تکرار میکنید ...تاریخ مسایلی را به ما درس میدهد که افرادی چون شما ها پرتو نادری شاعر و دگران از درک ان عاجز استید...تاریخ برای ما درس جنگ میان کشور های جهان سوم و G7 را میدهد .جنگ برای بقا و زنده ماندن و رهایی از یوغ استعمار کهنه و نو . استعمار جدید در قالب بانک های بین المللی کنسرسیوم ها...
افغانستان کم بخت بار ها تلاش کرده است تا زنجیر های اسارت اقتصادی را بشکند ولی بار ها با مقاومت های داخلی و خارجی مواجه شده است تا بالاخره حلقه غلامی اقتصادی توسط کرزی و غنی به گردن کشور افتاد و ملیونها انسان بیکار و دربدر شدند و از جانب دگر امریکاییان تصمیم دارند تا طالب را حاکم و اختیاردار این کشور سازند...
لـهیب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است