رهبر طالبان پاکستان: در افغانستان می‌جنگیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۵    ۱۴۰۰/۵/۶ کد خبر: 167806 منبع: پرینت

رهبر طالبان پاکستان آنچه جنبش طالبان افغانستان محق کرده را پیروزی مسلمانان خواند و گفت: روابط طالبان پاکستان با آنها مبتنی بر برادری و همدلی است.

به گزارش ایسنا، نور والی محسود، رهبر طالبان پاکستان در گفتگو با شبکه سی ان ان آمریکا هرگونه ارتباط گروه متبوعش با القاعده را تکذیب کرد و گفت: طالبان پاکستان همچنان در کنار طالبان افغانستان می‌جنگند.

او تاکید کرد: جنگ ما تنها در پاکستان است. ما در وضعیت جنگ با نیروهای امنیتی پاکستان هستیم. امیدواریم بر مناطق مرزی قبیله‌ای پاکستان سیطره یابیم و آنها را مستقل سازیم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان پاکستان
طالبان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   شما طالبان پاکستانی هم مثل برادران طالب افغانستانی تان ملعبه دست ISI هستید و به وسیله شما افغانستان تخریب و مناطق پشتون نشین پاکستان پایمال پنجابی های پاکستان میشود و در نهایت سر شما هم به باد میرود.
فتا و ایجنسی های قبایل از بین رفت و مرز دیورند رسمیت یافت و اردوی پنجاب در آن مستقر شد و این همه از برکت وجود طالب های پاکستانی و بردران طالب افغانستانی شان است.

>>>   هوشدار به آقای غنی وتمام سردمداران افغانستان. سردم داران خفته بیدار شوید هرچه زود بولدک را از وجود ترورستان طالب پاکسازی کنید ونیروهای که از بولدک مخافظت کند و در آنجا جابجا کنید. واخرین فرصت های نجات وطن را به هدر ندهید..
اگر وضعیت به همین منوال پیش بیرود و حکومت هرچه عاجل سپین بولدک را دوباره بسیار بزودی آزاد نسازد همه روزه بطور اوسط یک هزار ملیشه پاکستانی ودیگر ترورستان خارجی در لباس طالب بگونه آزادانه وارد افغانستان ‌و سهمیه وار به ولایت های مختلیف وارد ‌آماده جنگ وتجاوز مستقیم بالای خاک افغانستان میشود..
همین اکنون تمام مراکز جلب وجزب ‌تنظیم این ترورستان تحت نظارت ومدریت مستقیم لشکر طیبه وجیش محمد وحزب المجاهدین و القاعده به سرکردهگی حافظ سعید، وصلاح الدین ، وعبدالرحمن مکی، و دیگر سازمانهای ترورستی با همکاری عبدالله گل پسر جنرال حمید گل ریس سابق آی اس آی پاکستان ‌و اعجاز الحق پسر جنرال ضیاالحق و افسر MI پاکستان به واسم ‌شهرت، عابد بهای در چندین شهر پاکستان دوباره فعال گردیده اند وجهت تمویل این گروهای ترورستی موسئسه خیریه فلاح انسانیت را دوباره فعال ساخته اند واز تمام کشورهای که در عقب ترویج افراطیت در این منطقه جهت تعقیب اهداف خود هستند پول جمع آوری میکند .
در پهلوی رستورانت رفتن ‌احساسات تویتری که بدون شک حق شهروندی تان است لطفا جلوی مصیبتهای که ازهربندر ‌دیوار وارد افغانستان میشود را با تدبیر بگیرید وطوتئه ها بسیار بزرگ اند و متاسفانه شما بسیار کوچک فکر میکنید.
اگر مدیریت تان از اوضاع به همین گونه دوام یابد مردم افغانستان بالای شماهم شک شریک بودن درتوطئه را خواهد کرد که در آن صورت دست بسیار توانای مردم وگردن بسیار نحیف جمهوریت را خواهد فشرد.
بیدار شوید واخرین فرصت های نجات وطن را به هدر ندهید.
ودیگر به امید خارجی ها و بیگانه ها ننشنید.
استاد آمیری

>>>   طالب پاکستان=طالب افغانستان=القاعده=داعش=افراطیون منطقه

>>>   برهمگان چی افغانستان ومنطقه ویا جامعه جهانی چون روز روشن هویدابود واست که طالبان مزدور ناخلف افغان زیر مجموعهً رقاصه های پنجابی بنام طالبان پاکستان بوده وزیر دول جنرال های پنجابی ای اس ای رقصیده اند
واین مستکبرین تروریست به اصطلاح مسلمان که بایک ایزار بند بسته شده اند ماً موریت دارند تاخون ناحق افغان ها ریختانده شود ازدشمن چی گله ای وای به حال یالداران طالب بر خواسته از افغانستان که زیر زنجیر های پاکستانی های دال خور کمر شان خم شده وچنین بغاوت سرداده اند که نه به خون ونه به ناموس وطن پابند هستند چی بی رحمانه ووحشیانه دست به کشتار مادر خواهر پدر وبرادر به منافع باداران پاکستانی ایرانی وغیره کفر ومسلمان نما های هم طراز خود دست بر زده اند تاروی سوخته های وطن جشن اثباط غلامی خود را بیشتر از پیش به رخ پدر خوانده های خود بکشند ودل شان را شاد سازند ننگ وذلت همیشگی نصیب تان باد
دور اندیش. هالند

>>>   ترورست های پاکستانی هرچه باشد به اندازه ترورست های ما جاهل و آدم کش نیستند

>>>   شبکه های مختلف در افغانستان هر روز اعیلان میکنند که ۵۰۰طالب در قندوز کشته شد ۲۰۰طالب در میدان وردک کشته شده ۴۰۰طالب در قندهار کشته شده ۱۰۰۰طالب در بدخشان کشته شده ۳۰۰طالب در هرات کشته شده اگر این همه آمار حقیقت دارد پس افغانستان را طالب فتح کرده همه روزه آمار دروغ میدهد یک چیزی بگوین که مردم باور کند در دل مردم تشویش ایجاد میکنید همه مردم را دچار بیماری روانی ساختید با این کار خود اگر به سربازان روحیه میدهید اما روحیه مردم را خراب میکنید

>>>   خاک افغانستان بیگانه کش است.
فرقی نمیکند که این بیگانه پشتون پاکستانی است یا یک روس یا امریکایی یا ایرانی یا هر کس دیگر.

>>>   ملت رنج کشیده افغانستان سلام. طوری که در جریان هستن پاکستان بطور تمام عیار به کشور ما وشما تجاوز کرده است و مردم‌ و نیروهای قهرمان امنیتی ما رامیکشد پل وپلچک های کشور مارا تخریب وازبین میبرد وزیر ساخت‌ها اقتصادی مارا از بین میبرد وتمام اعمال مجرمانه طالبان نشان دهنده اینست كه آنها خارجی و مزدوران آی اس آی واستعمار پنجابی هستن اگر آنها افغان میبودند وطن خود تخریب و مردم خود را نمیکشتند. ولزا باید در برابر استعمار وپنجابی یک قیام عمومی و سرتاسری وجهاد عمومی اعلان شود ودر برابر متجاوزین پنجابی بايد جهاد کرد. جهاد در برابر هر متجاوزی فرض و یک وجوبه شرعی هر مسلمان است. پاکستان فقط در نام مسلمان هست هشتاد فیصد مردم پاکستان نی نماز میخاند ونی روزه میگرد وحتی نماز اصلا یاد ندارد. گزشته از آن قانون اساسی پاکستان ونظام موجود در پاکستان ونظام عدالت ‌پاکستان تمام کاپی شده از نظام انگلیس ویک نظام کفری است.خداوند در قران كريم بر ما حكم ميكند كه در برابر متجاوز جهاد كنيد ((فمن اعتدي عليكم فاعتدواعليه بمثل ما اعتدي عليكم))
سوره بقره ١٩٤.در اين اين شريفه گفته نشده كي و فقط گفته شده در مقبل متجاوز بحنگید ومتجاوز را از بين بيبريد٠ در قران كريم ايات متعددي هست كه گفته شده كه در برابر متجاوز بنجنگيد و جهاد در برابر متجاوز فرض است ولزا بايد در برابر پاكستان جهاد كرد و جهاد در برابر پاكستان فريضه شرعي فرد فرد ما و شما است.
قاري عبدالصبور

>>>   کاشکی طالب بگیره یا مجاهد بگیره هر کدامش که یک امنیت و دائمی را بتانه بیاره حکومت از همو باشد در حال حاضر در افغانستان چی حال است امنیت نیست
دزدی، بچه بازی و لواط،قماربازی،شرابخوری وبی بندوباری،
و فحشا، و هزار رقم عیاشی دیگر همین اعمال زشت و ناپسند خود یک مملکت اسلامی را به کام نابودی میبرد
مردم افغانستان سوته مسلمان است باید یک حکومت مانند حکومت مجاهدین یا حکومت طالبان باشد تا همگی رعیتش باشند در غیر ان سر مردم افغانستان را کسی تابع قانون کرده نمیتواند هر کس میگه منم و همگی پادشاه خود است باید یک حکومت تند رو اسلامی بیاید تا همگی را تابع قانون اسلامی بسازد وبه مردم فهمانده شود که افغانستان یک کشور اسلامی است درست است که دنیا پیش رفت کرده شبکه های مجازی زیاد شده جهان مجهز به سیستم انترنت شده ولی افغانستان بازهم یک کشور اسلامی است که از همه امکانات باید به شکل اسلامی استفاده کند خداکند که در آینده یک حکومت اسلامی بیاید و همه مردم افغانستان را از همه مشکلات نجات بدهد...
ب ی

>>>   تو افتخار داری بالای بیگانه کش بودن خاک افغانستان اما مه می گویم چرا این بیگانه از همان اول نباید واردخاک ما میشود؟ این از بی غیرتی مانیست که به خود جرعت میته وارد خاک وطن شود؟
همیشه از غیرت افغان ومردان قصه میکنیم این مردم لوده ازغیرت بویی نبرده.ما درجهان به این فظایل معروفیت داریم
کشت خشخاش و قاچاق تریاک
خاک فروشی
قوم فروشی
ناموس فروشی به طالبان
لوده بازی در تی وی
واما اصل کاری را گفته نکردم
که گدایی ودالخوری است.
والسلام قصه تمام

>>>   به دهمی
این چندمین بار است ملت مارا بی غیرت خواندی اینبار جوابت را میدهم
هر چیزی در جهان افتی دارد افت جنگ عقب مانده گیست وتجاوز های پی درپی کشورهای بیگانه اگر خوب تحقیق کنی میفهمی افغانستان یک منطقه استراتژیک درجهان بوده وهست واین ویژه گی بیشتر به زیانش بوده تا سودش چون همیشه مورد طمع بیگانگان بوده وهست محصول این تجاوزات فقر فرهنگی وحتی وارد شدن فرهنگ های غلط بیگانگان افغانستان کشوری مسلمان هست وپیش از ان هم خدا پرست بوده وکارهایی مثل بچه بازی ثمره وارد شدن همین فرهنگ های غلط و محصول تجاوزات بیگانگان است وقتی پیشرفت نکنی وراه درامد نباشد دنبال رزقت میروی وکاشت مواد راحت ترین راه است
هرکدام از مشکلات را ببینی میفهمی ریشه اش در بیرون بوده وهست ما نیاز به صلح داریم تا بتوانیم مشکلات فرهنگی را اصلاح کنیم تاریخ ما پراز روزهای طلایی وباشکوه است
دست از خودزنی بردارید و به نسل بعد اعتماد بنفس هدیه بدهید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است