دیدار فرستاده ویژه جدید آلمان با طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۲    ۱۴۰۰/۵/۱۱ کد خبر: 167850 منبع: پرینت

گروه طالبان از دیدار مسوول بخش روابط با کشورهای اروپایی دفتر سیاسی این گروه با فرستاده ویژه آلمان برای افغانستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان در قطر نوشت: ملا عبدالحق وثیق مسئول بخش روابط با کشورهای اروپایی در دفتر گروه طالبان در قطر وهیات همراه وی با جاسپر ویک نماینده ویژه جديد آلمان برای افغانستان و هیات همراه وی در دوحه دیدار کردند.

سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان در قطر افزوده است، که هر دو طرف درباره وضعیت کنونی افغانستان، روند صلح و کمک های توسعوى آلمان در افغانستان گفتگو کردند. هیات دفتر سیاسی از آلمان برای کمک های بشردوستانه وتوسعه ای به افغانستان تشکر کرد و افزود، که این کمک ها باید در آینده نیز ادامه یابد.
در ادامه او نوشته است، که گروه طالبان بر تعهد کامل خود به حفاظت وامنیت پروژه های عمرانی وکارکنان آنها تأکید کرد. هیات آلمانی همچنین بر تعهد خود برای کمک در بازسازی افغانستان تاکید نمود.

روزنامه بیلد آلمان هم به نقل از وزارت خارجه آلمان در این باره گزارشی را به نشر رسانده است.
یادآوری می کنیم، که آلمان در جریان بیست سال گذشته با دولت افغانستان همکار بود و نیروهای این کشور بیشتر در ولایت بلخ جابجا شده بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   کمک های توسعوی نباید تحت شرایط قرار داشته باشند.
کمک های توسعوی در تمام کشور ها بمنظور بهبود و رفاه رندگی مردم صورت میگیرد و نباید جنبه سیاسی داشته باشد و یا منافع سیاسی و اقتصادی و نظامی و کلتوری و دینی وغیره منافع کشور های کمک کننده در آن در نظر گرفته شود.
در افغانستان نیز زمانی که یک رهروی برای یک فرد عریب در روی سرک کمک میکند،هیچ تقاضای دیگری از فرد مذکور ندارد و فقط بخاطر انسانیت به فرد مذکور کمک میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است