سفیر کانادا: عمران خان دروغگوی بی شرم است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۴    ۱۴۰۰/۵/۱۱ کد خبر: 167853 منبع: پرینت

سفیر پیشین کانادا در افغانستان، نخست وزیر پاکستان را یک دروغگوی بی شرم و یک کلاهبردار تمام عیار خواند.

به گزارش اسپوتنیک، کریس الکساندر سفیر پیشین کانادا در افغانستان خطاب به عمران خان نخست وزیر پاکستان در تویترش نوشت: این مرد یک کلاهبردار تمام عیار است: یک دروغگوی بی شرم بدون توانایی و یک شارلاتان که ده ها سال در بین بی فکرترین مردم مفکوره طالبانی را تقویت می کند.
وی افزوده است، که او مستحق تحریم های شدید و روزی باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.

یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز سفیر پیشین کانادا در افغانستان در اظهاراتی گفته بود: پاکستان "ریشه مشکلات" افغانستان است و تا زمانی که آنکشور تحریم نشود صلح در افغانستان تامین نخواهد شد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عمران خان
پاکستان
کانادا
نظرات بینندگان:

>>>   او بسیار درست و راست گفته است . باور کنید ولی هیچ کس چنین حرف را قبول ندارد ولی متاسفانه یک واقعیت است روی شود که چنین شود .

>>>   انسانهای واقع‌بین، بشردوست،. شریف و باوجدان در دنیا کم نیست. حالا ضرورت اتحاد و اتفاق همگانی هموطنان است. اختلافات گذشته را کنار بگذاریم و برای دفاع از شرف، وقار و بقای مادر وطن باهم متحدانه علیه طالب خبیث و حواریون آنها به پا خیزیم،.همه باهم هستیم و خواهیم بود و بدون اتفاق و همدلی نابود خواهیم شد.
شمس تمنا

>>>   با اظهارات جناب سفیر کاملا موافق هستیم عمران خان وسایر سردمداران پاکستان متصف به همه صفات مذمومه اند ولی هدایت ورهبری انها بدست حکومت های شما وبصورت کل جهان غرب اسا انها هرچه میکنند در بدل پول وامکانات شما انجام میدهند وپروژه ها وبرنامه های شما را اجاره میگیرند وتطبیق مینمایند این روش پاکستانی ها تازگی نداردوبر کسی هم پوشیده نیست که انها نقشه هاسیاست های استعماری شما را کانتراکت میگیرن بیچاره ها کدام کشور صنعتی ویاتوریستی ودارای معادن طبیعی نیستند فقط تجارت شان خون انسانهاست وبا ریختن خون افغانها صد ها ملیون دالر از انگلیس وامریکا وکانادا واروپا میگیرند وروز میگذرانند وهمان مثل معروف را اجرا ممیکنند که اب تا گلو بچه زیر پا
گل نبی عیدی زاده

>>>   خان در سیاست های پاکستان عددی نیست. برای شما خوانندگان عزیز آدرس غلط می دهند که تا در در گمراهی معلومات های اساسی بمانید. این ارتش پاکستان است که همه شان تحصیلات عالی در انگلستان و امریکا داشته و متاحد به سیاست های انگلیس و امریکا اند.
سهیل.

>>>   امروز غنی هم. سر عجز به ملت گذاشت. مگر بسیار نا وقت است
اول رفت دست‌ای پیر طالبان را بوسید و عمرانخانرا برادر خطاب کرد حال نزدیک به سر دار است از ملت عذر خواهی و کمک میخواهد
اه بیوه زن. شکم گرسنه طفل یتیم اشک مادر پیر را خداوند جزا می‌دهد

>>>   احمق تر از عمران خان غنی و کرزی است و بی غیرت تر از پاکستانی ها افغانستانی ها و اوغان هایی هستند که نوکر پاکستان میشوند.

>>>   حکام کانادا در هر زمان حقایق گو ناترس و غیر جانبدار هستند به اصطلاح وطنی ما شور را شور و شرین را شرین میگویند دروغ و فریب در سخنان شان و کار شان نیست به همین اساس است که نخست وزیر پاکستانرا با همان اوصاف اصلی اش یاد کرده .

>>>   شماها دلتون به سفير كاندا كه كارشان جز دروغ و رياكاري و بدبخاتي ساير ملل نيست خوش كرديد ديگ به ديگ ميگه روت سياه. عجب

>>>   کانادا خودش دروغگو و شرور دیگری هست و هیچ تفاوتی با پاکستان ندارد. کشوری که تا ۳۰ سال پیش سرخپوستان را قتل عام می کرد و امروز هم معادن افغانستان را غارت می کند.

>>>   چهل سال قبل رهبران حزبی و دولتی جمهوری دموکراتیک افغانستان در هر میتینگ هر مناسبت به مردم میگفتند که فریب پنجابی ها را نخورید ولی کسی به اذان انها نماز نمیخواند اما امروز شرایطی امده است که اظهارات یک سفیر پیشین کانادایی که هیچ مقام رسمی فعلا در دولت کانادا ندارد توجه همه را از جهادی ها تا تکنوکراتها به شمول داکتر دادفر سپنتا جلب کرده است ...
خدا روز بد نیاورد..
خدای بردی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است