توطئه معین وزیر و والی در هرات خنثی شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۰    ۱۴۰۰/۵/۱۲ کد خبر: 167879 منبع: پرینت

خبرهای رسیده از هرات حاکی از آن است که هیات نظامی وارده از مرکز با همکاری والی هرات، قصد تسلیم شهر را به طالبان داشتند که با هشیاری مردم و مجاهدان توطیه آنان خنثی گردید.

معین ارشد امنیتی که به هرات آمده بود با هماهنگی والی پس از اجرای نقشه شوم و افشای آن، قصد فرار از هرات را داشتند که در میدان هوایی دستگیر شدند و فعلا با تاکید مرکز در کنار مجاهدان بصورت سمبلیک قرار گرفته اند.

چنانچه شما خواننده گرامی اطلاعات بیشتری دارید با مردم شریک بسازید.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
والی هرات
نظرات بینندگان:

>>>   مثلث شوم خلیلزاد، کرزی و محب و غنی برهبری سی آی ای امریکا و آی اس آی پاکستان ولسوالیها را به طالبان تسلیم کرد که محب رئیس امنیت ملی در رأس این طرح بود بعد از ولسوالیها نوبت شهرهای بزرگ بود در هرات مجاهدین و مردم از شهر دفاع کردند این دفاع مخالف میل سی آی ای و محب بود این توطئه حقیقت دارد غنی مجبور است که بصدای مردم گوش دهد تا از قیامهای عمومی در دیگر ولایات افغانستان جلوگیری کند و پروسه تسلیمی افغانستان به تروریستان بین المللی طبق پلان امریکا پیش برده شود. در پلان مردم افغانستان نابود میشوند و افغانستان برای ده ها در جهل و تاریکی گرفتار میشود. یک راه وجود دارد یا مرگ یا راه نجات و مقاومت. امریکا پایش از تمام منطقه بزودی کشیده میشود تا آن وقت مردم باید برای طالب و ترویستان جهانی اجازه استقرار در افغانستان با پلان امریکا ندهند.

>>>   مردم هرات در کنار رزمندگان اسماعیل خان طرح آزادسازی تمام ولسوالیهای هرات را دارند اما والی و افراد اطلاعاتی شواری امنیت محب از آن جلوگیری میکنند چون ولسوالیها را طبق قرارداد صلح امریکا و طالب برای طالبان داده اند والی مامور است و اجیر و گوش بفرمان

>>>   آه دل مادران شهداء كارگر افتاد وگرنه قرار بود قانع كسى كه سيزده ولسوالًى هرات را تسليم طالبان كرده بود اينبار شهر هرات را همراه باچندتن از همكاران پليدش نيزبه طالبان پنجابي بسپارد و پا به فرار بگذارداما هنگام سوار شدن به هليكوپتر كه رهسپار ميدان هوايي. بود بيارى خداوند توطئه خنثى شد وهرات از سقوط حتمى نجات يافت.

>>>   طالب را بکشید و پلان مثلث خباثت را ناکام کنید.

>>>   هنوز هم والی هرات و مفاون وزارت داخله مورد اعتماد مردم هرایت نیسیتد .

>>>   مردم شریف هلمند صاحب یک دست آورد بزرگ شدند:
یک عرب ترورست ومفسد وآدم کش که با دو راکت مردم وپولیس واردوی ملی را هدف قرار میداد دراثر انداخت طیاره بی پیلوت امریکائی توته توته شد مردم گوشت هایش را جمع کرده درقبری نهاده ازان زیارت ساخته نامش را شاه دو راکته گذاشته اند وهرزمانی به مشکل روبرو میشوند میروند سر قبر آن عرب واز او می خواهند مشکل شانرا حل کند!

>>>   هراتی ها قهرمان این مرحله تاریخ شدند از مقاومت وعقب زنی ملیشای پاکستان تا نعره الله اکبر وهمکاری مردم با نظامیان دولتنی ،
خداوند یارو مددگار شما

>>>   توطئه بالاتر است:
تمام ولسوالیها به دستور مستقیم سی آی ای امریکا توسط جاسوس پست و وطنفروش محسب این طالب زاده شیطان به طالبان تسلیم داده شده است و این پروژه حالا به تحویل دهی مراکز شهر رسیده است باید مردم هشیارانه از خود دفاع کنند. در گزارشنامه افغانستان آمده است:

محمود فضلی: دوستم را لگد کوب کردیم
طبق گزارش، دیشب در سرک ۱۳ وزیر اکبر خان، بزم باده گساری محمود فضلی و حمدالله محب و پنج تن از مشاورین جمهوری تا صبح ادامه داشت.

حین مستی، بی محابا و بی پروا و بلند صحبت می کرده اند. شاهدی از آن میان اطلاع داده است که فضلی گفته است دوستم را چنان لگد مال نمودیم که تاریخ به طریق دیگری تکرار شد. دوستم در زمان نجیب آمده بود لباس های زنان پکتیا را نمایش داده بود؛ حالا لباس های خانواده شان را به پاکستان تحفه روان می کنیم.

شهر ها و شهرک ها مستقیم از ارگ و سفارت امریکا رهبری می شود. برای هیچ قول اردو، درهرجایی که وضع الجیش دارند، اجازۀ دخالت درجنگ داده نمی شود. برای طیارات نظامی اردو از سوی سفارت امریکا سوخت جیره بندی شده توزیع می شود. فیصله برین است که همه ای ولایات مرزی در اختیار طالبان باقی بماند و همه ای فرماندهان نظامی درحالت تعلیق و فشار قرار دارند. بسم الله، قانونی، عبدالله، عطا، دوستم، صلاح الدین، محقق، خلیلی، عباس دالر و دیگران به شمول گلبدین و جمعه خان همدرد تحت کنترول سفارت اند.

تحویل دهی قدرت همچنان ادامه خواهد یافت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است