کوچ اجباری مردم از پنجشیر توسط طالبان آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۴۰۰/۶/۱۹ کد خبر: 168305 منبع: پرینت

جبهه مقاومت ملی از روند کوچ اجباری مردم پنجشیر خبر داد.

جبهه مقاومت ملی افغانستان در توییترش نگاشته است که روند قتل عام و کوچ اجباری و دسته جمعی مردم پنجشیر از سوی گروه طالبان همچنان ادامه دارد و مردم در حال ترک خانه های خود هستند.

در ادامه این نوشته آمده است "جبهه مقاومت‌ملی افغانستان همچنان در حال مقابله با متجاوزین است. آزادی‌خواهی و شرافت انسانی جانی دوباره خواهد گرفت و حق و حقیقت در مقابل طالبان پیروز شود".

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کوچ اجباری
پنجشیر
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ محض است مجاهدین هیچ وقت این کارزشت راانجام نمیدهد چون دردیگرولایت هانیز جنگ شده بودخصوصا در هرات اسماعیل خان رازنده گرفت مگرآزادکرد دیگرباتهمت زدن مردم قیام نمیکند امریکانیزبر نمیگردد بهترهمی خواهد بودبامجاهدین جورآمد شودخودش راومردم را نجات دهد.
قادر از آقچه

>>>   چرا آمریکا و اروپا که با تایید پنتاگون از آگاه بودن از حمله ارتش پاکستان به پنجشیر واکنشی به تجاوز پاکستان به پنجشیر نشان ندادند
چرا رییس سازمان سیا ابتدا با طالبان در کابل دیدار کرده و سپس رییس سارمان جاسوسی پاکستان به کابل میرود و بعد ازآن حمله به پنحشیر انجام میشود
چرا رییس سازمان سیا آمریکا بعد از حمله پاکستان به پنجشیر به پاکستان سفر میکند
چرا فشارها بر روی ایران است؟چه فتنه و دامی برای ایران پهن کرده اند؟آیا تمام اینها نقشه های از پیش طراحی شده توسط امریکا و انگلیس نیست؟
که ایران رو در باتلاق افغانستان فرو ببرند؟

>>>   پنجشیر خانه مشترک تمام مردم افغانستان است و ما مجاهدین هم درد و غم خوار مردم پنجشیر هستیم ، هیچ فردی و یا گروهی هرگز مجبور به کوچ اجباری نشدند همه در خانه های خود در امن و امانی زنده گی می کنند، ما بعد فتح پنج شیر مثل دیگر ولایت ها با پنجشیر بر خورد کردیم و عفو اعلام کردیم ، دیگر پنجشیر مثل سابق در انحصار یک گروه خاص نیست که از تردد افغان ها به پنجشیر جلوگیری میکردند و پنج شیر را ارث پدری خود میدانند دیگر این بازی های کثیف تمام شد، هر کس میتواند در هر نقطه افغانستان زنده گی کند و هیچ کس نمیتواند مزاحمت ایجاد کند ، کسانی که میخواهند در پنجشیر ساکن شوند میتوانند از همین امروز به طرف پنج شیر حرکت کند و هیچ مشکلی نیست
حبیب الله یوسف زی

>>>   دومی!
تا هنوز هم از 'مولی کراسی' گله داری؟ بیدار شویم بهتر است و تنها خودتان سرنوشت ساز تان هستید
آتش خاوری

>>>   .....به تو تروریست حبیب الله یوسفزی. فلم های جنایات شما بیرون شده و مردم این جنایات قبیله یی شما که مربوط همان پشتونوالی میشود و نقاب اسلام را بالای آن گذاشته اید حالا میدانند. میدانند که بیرحمانه جوانان پنجشیر را نسل کوشی میکنید. اگر شما قاتلین و جنایتکارا جنگی ...و سو استفاده گران از نام اسلام آنرا انجام نداده اید، فرشته های آسمانی انجام داده اند؟ خداوند این امارت تروریستی و تکفیری قبیله یی شمارا نابود گرداند.

>>>   آن وقتی که جدیداً بسم الله محمدی سرپرست وزارت دفاع
مقرر شد به او گفتم که ترا در این دور آخر این غنی بی
ناموس و وطن فروش بدنام میکند چاره اینست که غنی و
دولتش را ساقط کن و اگر نکنی به خدا به دست طالب
می افتی و نا حق کشته می شی این خواب برده نادان
حرف مرا نشنید و فریفته حرفهای پوچ غنی اوغان پرست
شد بسم الله شاید این را بخوانی و افسوس کنی که چرا
دولت غنی پفیوز را ساقط نه کردی ؛ خوبت شد دیگر
به ما چی که بند ماندی ..بسته می شوی و یا کشته؛


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است