برداشت آزاد: 11 سپتامبر در کاریکاتور روز
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۹    ۱۴۰۰/۶/۲۱ کد خبر: 168336 منبع: پرینت


سپتامبر در کاریکاتور روز

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سپتامبر
کاریکاتور روز
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستانیها یازدهم سمپتمبر فردا را در پکن چین به یاری تروریستان القاعده، پاکستانی و طالبان که رهبر القاعده در کابل در کنار شبکه حقانی بدستور آی اس آِ و سی آی ای روی نقشه کار میکنند انجام میدهد چون پاکستانیها میخواهند با عقب نشینی امریکا این بار چین را وارد میدان کنند و چهل سه سال دیگر از ین و پول چینی استفاده کنند پس منتظر یازدهم سپتمبر چین در پکن باشید:
اخطار هشدا اخطار هشدار به چین؟؟؟؟؟!!!!
سیاسیون و نظامیان پاکستان جهل و سه سال از امریکا و ناتو ملیاردها دالر و یورو گرفتند و در آخر با پلانفورم امریکا تمام تروریستان خاورمیانه و پاکستانی را در جا دادند و افغانستان را به دوره اول طالبان عقب بردند پلان آی اس آی پاکستان است که پای چین را به جنگ داخلی افغانستان بکشاند و این با برای چندین دهه ین چینی رشوت بگیرد و چین از ترس ارسال تروریستان به سینکیانک مجبور است به پاکستان بمثل امریکا باج بدهد. شاید تریلیونها سرمایه چینی را در معادن نابود کند و چین را بروز سیاه امریکا بنشاند. وقتی امریکا و انگلیس فریب دروغگویان و شیطانهای ملعون پاکستانی را خوردند چینیهای از همه چیز بیخبر هزار درصد در دام حیله های پاکستان میافتند و بدنام و نابود میشوند افغانستان گورستان امپراتوریها و قدرتهای برزگ عالم است این با قرعه را پاکستانیها بنام چین زده اند. مبارک تان باد رهبر حزب کمونیست چین که افراطیون اسلامی و مجاهدین فی سبیل الله پاکستانی، عربی و طالبابی به رهبری القاعده و آی اس آی پاکستان و سی آی ای امریکا این با از حزب کمونیست لائیک و ضد خدای چین استقبال میکنند. ای بیخبران و خامها و ناشیهای بیچاره که پول چشمان شما را کور کرده است از ارتش سرخ شوروی درس بگیرید که هیمین پاکستان و امریکا و انگلیس و ناتو آنها را متلاشی کرد و برای مدتیها جهان دوقطبی را بیک قطبی تبدیل کرد. امروز به خیال خام پاکستانیهای دروغگو، فریبکار و مزدور انگلیس و امریکا و تروریستان عرب بپای خود به میدان اعدام و مرگ میروید. پاکستانیها برای تان میدان هوایی بگرام این جاسوسخانه امریکایی و زندان بزرگ امریکا را دام بزرگ میسازند و شما چینیها بیخبر، ناآگاه و حریص را در آنجا گور میکنند و در زندان سی آی ای امریکا و آی اس آی پاکستان میاندازند دیگر برای تان راه نجاتی نیست باید بدتر و بیشرمانه تر و زبون تر از امریکاییها فرارکنید و همه بازی را به کشورهای ناتو ببازید. هشدار هشدار هشدار؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

>>>   بعد از یازدهم سپتامبر در رسانه های امریکایی عکس های خیالی نشر شدند که داخل کوه توره بوره در افغانستان را نشان میداد که مجهز به سیستم های پیشرفته کمپیوتری و تجهیزات مدرن بودند و رهبران القاعده از آنجا حملات یازدهم سپتامبر را رهبری میکردند.
وقتی که سربازان امریکایی به افغانستان آمدند،هزاران سرباز به کوه توره بوره شتافتند که این مرکز را تصرف کنند.
زمانی که در کوه توره بوره به یک غار داخل شدتد،دیدند که یک غار با مساحت چهار متر مربع و یک دوشک کهنه و یک بالشت و یک آفتابه برای وضو و یک چلم و یک چپلک کهنه در آن بود.

>>>   ۲۰ سال پیش آمریکا از پاکستان به خاک افغانستان حمله کرد امسال هم با کمک پاکستان طالبان را مسلط کرد موسس طالبان هم پاکستان و عربستان و آمریکا بودند

>>>   چین میخواهد در افغانستان سرمایه گذاری کند که هم باعث توسعه افغانستان و ایجاد اشتغال شود
حال چه نظر دهنده اول مخالف است؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است