چهارمین پرواز قطری ۲۳۰ نفر را از کابل خارج کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۵    ۱۴۰۰/۶/۳۰ کد خبر: 168438 منبع: پرینت

دستیار وزیر خارجه قطر اعلام کرد که در چهارمین پرواز چارتر هواپیمایی قطر بیش از ۲۳۰ نفر از جمل اتباع خارجی از افغانستان خارج شدند.
به گزارش تسنیم، «لولوة الخاطر» دستیار وزیر خارجه قطر با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که در ادامه خروج اتباع خارجی از افغانستان، در چارمین پرواز چارتر هواپیمایی قطر بیش از 230 نفر از جمله اتباع افغان، آمریکایی و اروپایی از افغانستان خارج شدند.
وی افزود که در این پرواز همچنین اتباع کشورهای بلژیک، ایرلند، کانادا، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، فنلاند و هلند حضور داشتند.

مقامات قطری پیش از این نیز تاکید کردند که برای اطمینان از آزادی حرکت در افغانستان به همکاری خود با شرکای بین‌‌المللی ادامه می‌دهند.
قطر به همکاری خود با شرکای بین‌المللی در تلاش برای اطمینان از آزادی حرکت در افغانستان ادامه می‌دهد، در حالی که با احزاب مختلف در زمینه پیشرفت عمومی در این کشور همکاری می‌کند.
دو روز پیش نیز در سومین پرواز چارتر هواپیمایی قطر حدود 170 تبعه کشورهای غربی و شماری از اتباع افغان از افغانستان خارج شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پرواز قطری
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   ایکاش عوض تاریخ پنجهزارساله عقل معادل طفل پنجساله میداشتیم.
مکتب رفتم،برای ما تدریس کردندومااموختیم واماانچه اموختیم جالب است.
(سنت موکددراستنجا چنداست؟)
دربگیری ملا.ماراتباه کردی.دنیا به کجارسیدومادرکجاماندیم.
ارواح مقدس تان شاداتاترک وحفیظاله امین.
عاقل

>>>   اولین اظهارات رسمی ملابرادرازحبس خانگی درکابل.
اسلام علیکم ورحمت اله وبرکاته.شرایط اینجا خیلی ها بهترازشرایط حبس درپاکستان است.سیاست درافغانستان همینگونه است.یاتخت است ویاتابوت.گله ندارم،درفکرتخت بودم وبه سوی تابوت روان هستم.
ارش

>>>   مردم در خواب ورویا وکابوس وترس و هر کشوری ازجهان سهم خود را از این قربانی جهل وتعصب وقوم گرایی در قرن جدید برمیدارد....کاش گنجینه باختر را میبردند کاش تمامی معادن را به یغما میبردند کاش همه دارایی ها را منجمد می ساختند اما افغانستان را از نیروهای انسانی تحصیل ‌کرده ومسلکی تهی نمی کردند
چند سال باید بگذرد تا انسانی در این دیار بلاخیز کلان شود مکتب برود و یک انسان مفید برای این کشور باشد...افسوس افسوس
طالبان اگر کمی هم وجدان و وطن دوستی داشتند از خروج این نفرات که سرمایه ملی محسوب میشوند جلوگیری میکردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است