نخست وزیر طالبان: زنان و دختران را شوهر می دهیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۶    ۱۴۰۰/۶/۳۰ کد خبر: 168441 منبع: پرینت

مولوی محمد حسن آخوند نخست وزیر دولت کابینه طالبان؛ دستور العمل تازه‌ای تحت عنوان "تکلیف شرعی" زنان منتشر کرده است.

در بخشنامه جدید طالبان آمده است: "برای تحکیم اخلاق اسلامی، باید تمام دختران بالای بیست سال شوهر داده شوند. تمام زنان بیوه زیر ۳۵ سال که شوهرهای شان در نظام قبلی کشته شده اند، به نکاح مجاهدین امارات اسلامی در می‌آیند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نخست وزیر طالبان
زنان دختران
نظرات بینندگان:

>>>   تکلیف شرعی زنان کشک است به جای اینکه به مردم رسیده گی شود این ها به فکر زیره ناف هستند ، چرا از فقر و نداری مردم سخن نمی گویید چرا به یتیمان و معلولان رسیده گی نمی کنید ، هی شریعت شریعت می کنید بنام شریعت زن های مردم را نکاح می کنید در آيه 3 سوره نساء ازدواج با 4 زن را جايز شمرده است1 و در آيه 129 از همين سوره آمده است: «شما هرگز نمي توانيد ميان همسرانتان به عدالت رفتار كنيد،. وقتی عدالت بر قرار نشود یعنی جایز نیست ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   گویند در زمانهای قدیم کدام پادشاهی فرمان صادر کرده بود که تمام زنان جوان باید تحت نکاه افراد پیر قرار گیرند.
یکی از سربازان که در یکی از قریه جات،فرمان پادشاه را به مردم میخواند،همه مردم اعتراض کردند که این چه نوع فرمانی است که پادشاه صادر کرده است؟
درین میان یک مرد ریش سفید و موی سفید هشتاد ساله که عصا چوب در دست اش بود و به سختی راه میرفت ،با صدای لرزان گفت:
ای مردم!پادشاه سایه خدا است و نا فرمانی از پادشاه،به مصابه نافرمانی از خدا است.شما باید فرمان پادشاه ،یعنی چیزی که در خط است،آن را قبول کتید و نافرمانی نکنید.

>>>   اگر به مردان زن بدهند خیلی عالی است

>>>   حکومت طالبان یعنی حاکمیت خالص همجنس گرایان مذکررا به فیمینیست های جوامع غربی تبریک می گویم که توانستند با تلاش های خستگی ناپزیر بیست ساله وبادوتریلیون دالرمالیات دهندگان کشورهایشان یک نظام خالص اسلامی تک جنس گرا رابه مردم بیچاره ودرمانده افغانستان تحمیل نمایند!!!!!!!!.

>>>   یعنی الان مشکل کشورهمین دختران وزنان بیوه است شماخودتان خواهرمادرندارید فقط میخواهیداینابهنکاح مجاهیدین دربیاد ای خداشماقومی ظالم وشهوت پرستو ریشه تانراخشک کنه خدایا این مردم چگونه زیرسایه ای این قوم نفهمی کج فهمی لجبازملعون زندگی کنه ای خداهمین کشوروزیروروکنو این شیاطین آبرونزاشته برای ملت باباقرن ۲۱شده بیدارشویدنکنه شماهم مثل اصحاب کهف ۱۴۰۰سال توخواب بودیدتازه بیدارشدید خدافقط بحق سوره یاسین نسل شمارامنقرض کنه چند قرن است که شماتوافغانستان جزبدبختی سرکوب کاری دیگری نکردید

>>>   اول باید طالبان دختران خود را برای سربازان اردو ملی که مجرد است نکاح کند

>>>   حالا ملا ها قضاوت کنند که عزت، حیثیت و آزادی زنان و دختران در جامعه غربی (به ضم آنها آغشته به فحشا) حفظ است و یا زیر چتر عربی شان!!!!؟؟؟
آتش خاوری

>>>   به حبیب الله یوسفزی
ما نفهمیدیم تو طالب هستی یا منتقد طالب
پس جرا همیشه طالب را در اینجا تبلیغ میکنی؟

>>>   خداوند متعال نکاح یک مرد راباچهارزن جایز دانسته است اگر امارت اسلامی افغانستان این حکم خدارااجراکند درنزدخداوند مآجوراست ضمن اینکه مفاسد زیادی ترک شده وازبین میرود.

>>>   نکاح جبری بدون رضایت جانبین از لحاظ شریعت اسلام حرام و باطل است.طالبان به اینصورت عمل زنا را خلاف دین مقدس اسلام در کشور رایج میسازند. لعنت الله متعال به این دشمنان دین مقدس اسلام!

>>>   این حبیب کم کم دارد هوشیار میشود، شاید درین روز ها نان صحی تر میخورد
آتش خاوری

>>>   نهمی بی نام و نشان!!
یعنی که داشتن چار زن به نظر خودت فساد نیست؟؟؟؟ قرن ۲۱ و این همه نارسایی!!!
آتش خاوری

>>>   این شایعه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است