عبدالله و کرزی در حال فرار از کشور
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۴۰۰/۷/۱۲ کد خبر: 168583 منبع: پرینت

عبدالله و کرزی از آمریکا و کانادا خواسته اند زمینه خروج آنهارا از افغانستان فراهم کنند.
گفته می شود جلالتمآبین! بعد از آن به این فیصله رسیده اند که فهمیدند تلاش های بی وقفه شان برای فراهم سازی پیش زمینه های پذیرش اجتماعی و مشروعیت بین المللی طالبان راه به جایی نبرد و شکست خورده است.
از اینرو، هر دو خاین ماموریت را خاتمه یافته تلقی کرده و تصمیم گرفته اند بقیه عمر ننگین خویش را در اپارتمان های مجللی که با هزینه خون هزارها فرزند مادر داغدار این سرزمین در انگلستان و آمریکا و... تهیه و تدارک دیده اند، سپری نمایند.

عبدالله پیمان
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
کرزی
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   رزاق مامون
قابل توجه امارت ط الباني و اسلامی درکابل/ ۱۱۷ میلیون افغانی نزد این آدم است
شما در به در دنبال آدم های بیچاره می گردید که اسلحه یا مال بیت المال را از نزد شان بگیرید.
اما آب درکوزه و شما تشنه لبان می گردید. فضل الدین عیار والی حکومت اشرف غنی در ولایت پروان در روز سقوط ولایت پروان به واسطه امارت اسلامی مبلغ 117 ملیون افغانی را از نمایندگی ده افغانستان بانک در پروان که معاش نهاد های دولتی و پول برنامه دسترخوان ملی بود را با خود برده است و بعد از سقوط پنجشیر در کابل در خانه حاجی الماس زند گی می کند.
اگرمسوولیت اسلامی را رعایت می کنید و به مظلومیت مردم بی معاش کمی دل تان می سوزد. بروید بانک را تسلیم شوید

>>>   این دو خائین باید محاکمه وبه میز عدالت کشانیده شوند. وحکومت مانع فرار شان شود.

>>>   آنها به امریکا و کانادا نمیروند.
آنها به هندوستان میروند.زیرا اجداد شان یعنی شاه شجاع در هندوستان دفن است و میخواهند بعد از مرگ شان در پهلوی قبر شاه شجاع دفن شوند.

>>>   بهتر است بروند و این ملک پاک شود و برادران شان نیز نابود می شوند

>>>   كرزى و عبدالله دو سياستمدار ناكام؛ در خانه هايشان زندانى شده اند
بيشترين شكست دولت-ملت سازى در بيست سال پسين افغانستان، نتيجه سياست هاى غلط حامد كرزى و دكتر عبدالله بوده است.
عبدالله و همراهانش در توافقات بن، كرزى و سيستم بشدت متمركز را بر گرده افغانستان و مردمش سوار كردند.
كرزى و احمدى با استفاده از قدرت نامحدود نظام متمركز و ايجاد يك دولت فاسد و مافياىى توانستند طالبان را تقويت كنند-تا اين كه امروز قدرت كل كشور را به پاكستان بسپارند.
در موجوديت نظام طالبانى هم اين دو سياستمدار ناكام تلاش كردند- تا براى نظام متحجر و غيرانسانى طالبان مشروعيت بين المللى كسب كنند كه خوشبختانه نتيجه اى ملموسى بدست نياوردند.
اكنون گفته مى شود كه اين دو در حصر خانگى قرار دارند و بدون اجازه طالبان ديد و واديد با آنها ممنوع شده است.
اکبر نوابی

>>>   این دو خائن و وطنفروش را بدار بزنید تا عبرتی باشد برای وطنفروشان دیگر. کرزی و عبدالله تا توانستند به آی اس آی پاکستان خدمت کردند و با همکاری غنی دزد فراری افغانستان را به پاکستان فروختند و باید اعدام شوند

>>>   دزد های شمالی به اشتباه فکرمیکنند عیار یعنی دزد به همین دلیل همه شان تهخلص خود را عیار می گذارند مثلا همی دزد فضلو عیار ! زهر مارت شود پول سربازان بیچاره را دزدیده وهر قدر میدزدند شکم شان پر نمیشود
حکومت کرزی وغنی از دست همی دزد ها ناکام شد
غ

>>>   کرزی و عبدالله از شوربا خوران ملاغنی احمدزی دزد خائن و جاسوس سی آی ای و آی اس آی پاکستان استند. غنی دزد وطنفروش و بکسها دالر از بیت المال مردم فرار کرد و در تاریخ زشت ترین، بدترین و منفور ترین و ننگین ترین نام بجا گذاشت و روی شاه شجاع را سفید کرد. این دو خائن را بجرم غنی دزد احمدزی فاشیست و نژادپرست محاکمه کنید و در حضور مردم بدار عدالت تاریخی و مردمی بیاویزید باید غنی دزد احمدزی محاکمه بین المللی شود و زندان عمری شود

>>>   سلام و عرض ادب به همه !
اگر عادلانه قضاوت شود بدون شک این دو جناب عالی در مسآیل افغانستان بی تقصیر نیستند وباید هم به اندازه سهم شان ازشان پرسان شود...
بااحترام
دوکتور سادات

>>>   کرزی وعبدالله پس از ختم ماموریت میخواهند به در گاه وبارگاه ای ارباب بروند وجایزه ای ختم اخرین بقایای جهاد ومقاومت را از ولی نعمت ومراجع امور بدست اورندبدون شک اینها کار بزرگ را انجام داده اندویک مهم ووظیفه ای بزرگ را موفقانه انجام داده اند حال وقت ان رسیده که خارجی ها مدال مطلوب ومناسبی را به پاس وطن فروشی وخیانت به اسلام وافغان ومسلمین را به گردان اویزان نمایند این دو مهره ای فعال استخبارات تاخرین مرحله سعی وتلاش بخرچ دادند تاهیچ اثر ورسوخی از اسلام وجهاد ومقاومت در کشور محسوس نباشد معلوم نیست که پس ازین هم اینها کرارای ودرخشش خواهند داشت ویا اینکه رنگشان خلاص شده وپس ازین مجازات میشوندوسر به نیست میگردند
حاجی ولایت خان صافی مقیم پاریس

>>>   در یک سروی مشخص شده است که پاسپورت افغانستان در سطح جهان با ارزش ترین وپاسپورت جاپان بی ارزش ترین در سطح دنیا است
بعضی ها که می گویند افغغانستان وجاپان در یک روز استقلال کسب کردند چرا اینقدر تفاوت است گرچه اندکی شباهت است که از شروع افغانستان اول وازانطرف ختم جاپان اول است
غ

>>>   Frotan Kohestani
پند نامه !
برای سلطان محمود غزنوی کبکی را آوردند که یک پاه داشت و اما فروشنده قیمت گزافی طلب می کرد.
سلطان علت قیمت زیاد کبک را جویا شد.
فروشنده گفت: وقتی دام پهن می کنم، این کبک را نزدیک دام رها می کنم، آواز شیرین سر می دهد و کبک های دیگر به سراغش می آیند و در دام می افتند؛ و هر بار کبک را برای شکار ببرم، تعداد زیادی کبک ها گرفتار دامم می شوند. سلطان امر به خریدن کرد و پس از خرید. تیغی به گردن کبک زد و سرش را جدا کرد. فروشنده ناباورانه سر قطع شده کبک را دید، و گفت؛ سلطان بزرگ! چرا سر این کبک را بریدید؟
سلطان گفت: هر کسی قوم و مردم خود را بفروشد سرش از بریدن است.

>>>   مولوی صاحب حسام در صفحه فیسبوک اش نوشته است “طالبان در فقه سیاسی شان جناب دکتور عبدالله عبدالله را غنیمت جنگی میدانند”.
برای توضیح و تبیین سخن ایشان من از استاد مطهری کمک می گیرم. وی در یکی از آثار اش می گوید، پاره ای از گناهان به قدری بزرگ و سنگین اند که در مقیاس عالم بی پاسخ نمی مانند و خداوند حتماً در برابر این دسته از گناهان واکنش نشان می دهد. او نمونه های از این جنس گناهان را در آن جا بیان می کند که من برای اجتناب از اطاله کلام از ذکر آنها پرهیز می کنم.

گناهان عبدالله عبدالله از این تیپ اند. او به مکتب آمرصاحب پشت کرد و به اندیشه ها و آرمان های او خیانت کرد. مردم مارا از عقب خنجر زد و ارزش های فرهنگی-هویتی و حقوق و منافع آنها را غنیمت جنگی دانست و از دل حقوق آنها- تا آن جا که حد یقیف داشت- کرسی و سرمایه ساخت و به قیمت ویرانی همه چیز دنیای خود و حواریون اش را آباد نمود. حالا پاسخ خداوند شاید به وی این بوده که اورا در دستان بی رحم طالبان غنیمت جنگی قرار بدهد و بدین طریق از وی انتقام بکشد.

عبدالله پیمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است