گروه های ترور طالبان فعال شدند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۴۰۰/۸/۱۵ کد خبر: 168872 منبع: پرینت

قبل از سقوط کابل یک عضو دفتر قطر گفته بود که طالبان هرگاه به قدرت برسند بخش خاص و مخفی را برای ترور افراد حکومتی فعال می کنند.
این موضوع در یک نشست غیر رسمی و کوچک بحث شده بود.
اکنون گزارش ها حاکی از فعال شدن این گروه می باشد و شنیده می شود که لیست های منظم ترورهای هدفمند در کابل و سایر ولایات در حال عملی شدن است/
طارق آرین
سخنگوی سابق وزارت داخله
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترورهای هدفمند
گروه ترور
نظرات بینندگان:

>>>   برای پیش برد جنگ در مقابل یک دولت به چند چیز ضرورت است:
اول منابع مالی.دوم منابع نظامی و لوژیستیکی.سوم کشور های تمویل کننده.
چهارم کدر و پرسوتل رهبری جنگ و افرادی که در میدان جنگ کنند.
در مرحله آخر استراتیژی و تکتیک جنگی.

حالا جبهه مقاومت که در مقابل طالبان در پنجشیر،نمیدانم وجود دارد و یا ندارد،هیچکدام منابع فوق الذکر را به جز از حملات انتحاری که تحت نام داعش انجام میدهند،ندارند و است عملیات انتحاری یک تکتیک جنگی است و نه استراتیژی جنگی و بدون منابع مالی و تجهیزات جنگی و کشور های تمویل کننده و کدر ها و پرسوتل جنگی،امکانات پیروزی گروه مقاومت در مقابل طالبان وجود ندارد.
طالبان را هم پاکستان و هم ایران و هم روسیه و چین و هم کشور های عربی و حتی امکان این وجود دارد که خود امریکا تمویل و تجهیز میکزدند.
حالا گروپ مقاومت در مقابل طالبان را کی تمویل و تجهیز میکند؟
همه کشور های منطقه به جز از هندوستان،بعضی شان قاطعانه و بعضی شان محافظه کارانه از دولت طالبان پشتیبانی میکنند و گروپ مقاومت در مقابل طالبان را ،همان دست نشاندگان دولت قبلی تحت حمایت امریکا و غرب میدانند و خود دولت امریکا منحیث یک وسیله تاریخ تیر شده و یا حد اکثر منحیث یک آله ریزرفی برای آینده میداند که اگر پلان امریکا با دولت طالبان به خوبی به پیش برده نشود،در آینده دوباره از آنها استفاده کند.
اما در شرایط فعلی هیچکس ازین گروه مقاومت در مقابل طالبان دفاع نمی کند و تمویل و تجهیز نمی کند و تاجکستان و هندوستان نیز نمیتوانند بدون موافقه کشور های متطقه و امریکا،ازین گروه مقاومت در مقابل طالبان،بطور علنی حمایت مالی و نظامی و لوژیستیکی کنند.

>>>   طالبان هم ابتدا جز پاکستان حامی نداشت اگر ثابت کنند توانایی و شهامت جنگ دارند کشورهای منطقه جز عرب ها همین حالاهم فارس هارا به طالبان ترجیح میدهند زیرا طالبان برای کل منطقه یک خطر بالقوه است که ممکن است بالفعل بشود بنابراین منطقه به دنبال گروهی میگردد تا برسر طالبان چماقی داشته باشد بشرطی که جبهه مقاومت مثل طالبان خود فروخته نشود

>>>   ملا شیخ محمد حسن آخوند؛ رئیس الوزراء امارت اسلامی افغانستان است، یعنی هم ملا است و هم شیخ و هم محمد حسن و در نهایت هم آخوند تشریف دارند.
یکی از ویژه گی بارز ایشان سکوت شان است. در دو ماه گذشته رسانه ها خودشان را کشتند تا لبان مبارک رئیس الوزراء تکان بخورند و یا با نیم ریشتر لرزش بلرزد. برخی ها هم تلاش کردند تا آثار حیات را در وجودشان کشف کنند، باستان شناسان هم به این نتیجه رسیدند که چهره وی به مومیایی های سه هزار قبل از میلاد برمیگردد. مردم هم نمیدانند که چرا این کاکا حرف نمیزند، با کسی قهر است، بدی از مردم دیدند؟ شکست عشقی خورده؟ و یا هم به فکر آینده یوگاندا است؟
امیدوارم شیخ محمد حسن آخوند لطف کنند و حرفی بزنند، با این حرف نزدن شان ملت را دچار افسردگی میکنند. حداقل یک آه بکش که خیال ما راحت شود که سیستم تنفسی شما سالم است.

>>>   مقاومت ملی خدا را دارد و ملت افغانستان را با خود دارد.
مقاومت در حال ریشه گزفتن است و در حال بارور شدن.
زنان ملت من آبستن مقاومتگران سالهای بعد هستند.
این ملت سر تسلیم به هیچ تروریست خم نمیکند و در جبهه مقاومت ایمان است و اراده و توکل به خدا که ضامن پیروزی شان است.
همین که مقاومت زنده است خودش پیروزی است .
به کوری چشم دشمنان مقاومت باید بگویم گه آخر بازی پیروزی با مقاومت است و بس.

>>>   زکریا مشکور کابلی
طال/بان معتدل ( زامبی معتدل ) وجود ندارد !
رئيس شورای رهبری و صدر الوزرای طال/بان رسما در مصاحبه ای می گوید ، شیعیان مسلمان نیستند و ما آنها را در افغانستان نمی پذیریم!
و در سفری که به ایران داشتم متوجه شدم که در ایران چیزی از اسلام وجود ندارد !
تنبیه !
آیا اینها معتدل اند ؟
آیا اینها قابل تعامل اند ؟
آیا علمای شیعه می توانند محوز کمک برای اینها را صادر کنند ؟
آیا همکاری کردن با حکومتی که چنین فردی در راس دولت آن است ، جایز است ؟

>>>   Ehsan Salam
طالبان در میدان تبلیغات عیش‌کرده‌اند. وقتی می‌بینند و می‌خوانند که ما و شما؛ دموکراسی افغانی، جمهوری قلابی و سردمداران آن حکومت فاسد را می‌کوبیم، کیف می‌کنند و بال می‌کشند!
با امریکا داده‌گان ستیزه مکن!

>>>   این بخش از مواد مخفی قرارداد بین سی آی ای امریکا و آی اس آی پاکستان و رهبران مزدور طالب است که زیر رهبری سی آی ای و آی اس آی پاکستان انجام میشود. در این طرح باید عموم مغزهای متفکر، متخصیصین نظامی و استخباراتی و متخصیصین دیگر رشته ها در افغانستان ترور شوند تا افغانستان خالی برای پاگستان بماند. امریکا یک تعداد را بیرون کرد و باقی مانده را باید طالبان ترور کنند این پلان شوم سازمانهای جهنمی میباشد که طالبان مزدور و ظالم و قاتل آن را اجرا میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است