روسیه به کشورهای همسایه افغانستان سلاح میدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۴۰۰/۸/۲۹ کد خبر: 169024 منبع: پرینت

الکساندر میخایف، مدیر کل شرکت صادر کننده تسلیحات روسیه (روزوبورون اکسپورت) با اعلام اینکه تسلیحات و تجهیزات نظامی کشورهای همسایه افغانستان را تامین می‌کند، خبر داد که عرضه هلیکوپتر نظامی و سلاح به همسایگان افغانستان آغاز شده است.
رسانه‌های روسیه به نقل از ریانووستی گزارش داده که میخایف گفته است کشورهای همجوار افغانستان از طالبان نگران هستند.

شرکت دولتی «روزوبورون اکسپورت» صادرکننده رسمی سلاح‌های ساخت روسيه است.الکساندر میخایف چند روز پس از تسلط طالبان بر افغانستان هشدار داده بود که اگر برای کشورهای متحد خود تهدیدی از سوی طالبان ببیند، به این کشورها تسلیحات نظامی ارسال می‌کند.

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روسیه
همسایگان افغانستان
طالبان
تسلیحات نظامی
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است که ایران به این کشور ها سلاح نمیدهد.ورنه شورای امنیت عاجل دعوا میکرد که نزد این کشور ها سلاح ایرانی کشف شده است.
از نظر ملل متحد و شورای امنیت،تنها امریکا و اروپا و چین و اسراییل اجازه دارند سلاح تولید کنند و بفروش برسانند،دیگر کشور ها حق ندارند.

>>>   برای کشورهای همسایه و قدرتهای منطقه چین، روسیه، هند و کشورهای ایران و آسیای میانه یک راه وجود دارد ایجاد یک دولت از تمام اقوام و شهروندان افغانستان و کنار گذاشتن طالبان برای همیشه در حال و آینده. این گروه تروریست، انتحاری و جاهل و ....افغانستان، منطقه و جهان را در تشویش و اضطراب و وحشت و ناامنی انداخته است باید برای همیشه از صفحه تاریخ محو شود راه دومی نیست

>>>   دولتهای منطقه بیان واسه یک سری چوب خشک هیچ اراده ای از خودتون ندارید با طالبان وارد جنگ شوند تا شهروندان افغانستان وارد دولت شوند؟
منتظرند بیقه بیان طالبان رو سرنگون کنند دولت تشکیل بدهند بعد بگن بفرمایید تقدیم به شما
طالبان از سر همچین مردم بی اراده زیاد است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است