آنهایی که جمهوریت را به امارت تسلیم دادند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۲    ۱۴۰۰/۹/۵ کد خبر: 169085 منبع: پرینت

آنهایی که جمهوریت را به امارت تسلیم دادند اکنون در ماه عسل به سر می برند!
معمار تسلیمی جمهوریت به شبکه حقانی و فرار اشرف غنی احمدزی به امارات متحده عربی با یکصد و شصت و نو میلیون دالر و انتقال تمام اسعار از بازار صرافی افغانستان ، پول‌های اوپراتیفی و تخلیه بانک مرکزی محب و فضلی بودند.

محب تمام شبکه های نظامی و استخباراتی را در اختیار داشت و بالاخره همه را به نفع طالبان فلج کرد و در آخر به خاطر که از کرزی، عبدالله و ملا برادر انتقام بگیرد کابل را به شبکه حقانی تسلیم کرد و همچنین خلیلزاد را از بازی بیرون و آمریکایی ها را در میدان هوایی کابل رسوایی جهان نمود.
محب در انتقال قدرت به غلجایی ها به رهبری شبکه حقانی با همکاری پاکستان نقش درانی ها را به رهبری حامد کرزی و ملا برادر خنثی کرد.

فضلی نقش برجسته در دزدیدن دالر از سکتورهای مالیاتی و تقسیم آن میان اشرف غنی احمدزی، بی بی گل و خود را به عهده داشت و در ترویج فرهنگ سکس و تجارت سکس در بدل چوکی شهره جهانی کسب کرد.
محب و فضلی از تعصب و تبارگرایی اشرف غنی احمدزی تا توانستند بهره بردند و در نهایت با تبارگرای جمهوریت را قربانی امارت کردند تا امارت که نماد از اوج تبارگرایی است پوشش باشد برای دزدیدن میلیارد ها دالر و رسوایی جنسی، از همین سبب است که اکنون در شرایط که مردم افغانستان از گرسنگی، فقر و بیکاری در نوبت مرگ حتمی ایستاده اند محب و فضلی بدون سوال و جواب و بدون حساب و کتاب به جای اینکه محاکمه شوند با میلیارد ها دالر پول که از حساب مردم دزدیده اند در ماه عسل به سر می برند و بالای سرنوشت مردم افغانستان می خندند.

کشور هایی که دزدان جمهوریت را با میلیون ها دالر پناه داده نه تنها که جفا در حق شکم گرسنگان افغانستان کرده اند بلکه انسانیت را نیز توهین و تحقیر کرده اند و به دروغ از بشر و حقوق بشر سخن می گویند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمهوریت
امارت
نظرات بینندگان:

>>>   محب برای غنی لوگری حیثیت بچه یی را داشت که ریش نداشت هرچند که ریش گذاشته بود.
علی از اول معلوم بود که کسب مادری اش چه است.
لی شرف ترین های قرن غنی و کرزی و محب و فضلی و دار و دسته ارگ بودند و هستند.
.....به طالب و ارگی ها و فاشیست ها

>>>   پشتونها از همان ابتدا تابحال یکسره به افغانستان ومردم آن خیانت‌های جبران ناپذیری کرده زین پس هم خیانتها خواهند کرد چون اینها بویی از انسانیت نبرده است

>>>   اگر امروز مردم افغانستان در فقر مطلق به سر میبرد حاصل 20 سال حاکمیت رژیم دست نشنده امریکا است ، ریاضی بنده خوب نیست اما هزینه جنگ در افغانستان 2،26 تریلیون دالر هزینه در پی داشت و 144 میلیارد دالر برای باسازی افغانستان به صرف رسیده است ، 144 میلیارد دالر مبلغ بسیار زیادی است اگر یک سوم این مبلغ در اقتصاد مردم صرف می شود الان 80درصد مردم افغانستان به نان شب محتاج نبودند و در رفا بودند ، اگر امروز مردم افغانستان در بحران اقتصادی به سر میبرند و از گرسنگی در رنج هستند به خاطره مادر فروشان غربی هستند در این بیست سال تمام کمک های ملل ها را غارت کردند و مردم را در فقر فرو بردند ، امرالله صالح ، جنرال دوستم ، عطا ممد نور ، احمد مسعود ، اشرف غنی بابا ، و دیگر مقامات فاسد در خارج از کشور هزینه زنده گی خود را از کجا تهیه می کند ؟ از دالر های دزدیده شده ، مجاهدین شیش میلیون دالر و مقدار زیادی طلا در خانه صالح دزد کشف کردند ، صالح باید در مورد این دزدی توزیع دهد ، پس نتیجه بگیرید هر کثافط کاری رژیم قبلی را به پای حاکمیت امارت اسلامی ننویسید ، خداوند حافظ حاکمیت امارت اسلامی باشد ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   غنی و بی بی گل و بچه بی ریش غنی محب و ماساژ گر بی بی گل فضلی کشور را برباد دادند و خود با بی غیرتی تمام در خارج منتظر وصول به جهنم اند.

>>>   آنان همانقدر پول دزدی کردند که اگر دو قرن هم زنده میبودند و در ارگ ما مردم خواب برده می نشستند، بدست آورده نمی توانستند. حال تقاعد خودرا سرجمع گرفتند و بدون داشتن هیچ مسئولیتی خرچ میکنند. 'افغان ملت' باید 'دزد مشری'را هم در جمع افتخارات حزبی خود اضافه کند.
آتش خاوری

>>>   حسن علی جان شما فکر کردید که تنها غنی محب فضلی دوزد بوده از بالا مقام ها بگیر تا پاین ترین مقام ها بلکی دوزد بودن و چشم به دالر بسته بودن اگر اینطور نبود چرا بر علیحی غنی شورش نکردن و غنی رو از چوکی پاین نکردن چون غنی به همه دالر میدادن خدا رحمت کند ژنرال رازق را که هیچ وقت از دستوراتی غنی اطاعت نکرد و شهری قندهار امنیت ترین ولایت افغانستان بود ودر دلی همه ای اقوام جا داشت

>>>   حسن اینها کسانی بودند که دزد لندغر ناموس فروش را نیست و نابود کردند مرده گاوی و فحشا را که از غرب آمده بود نابود کرد فحشای که در اروپا دیگر بازار نداشتند آمدند و غرب کابل را به بازار مرده گاوی تبدیل نمود

>>>   وزیر دفاع مفسد پشقلفروش ملاکت است

>>>   مسوول تمام این وقایع در بیست سال اخیر این جنایت کاران و خاینبن ملی اند که به خاطر چوکی و پول خود ون و ناموس خود را به کرزی و غنی فروختند .
این جنایت کاران ملی این ها اند:
داکتر عبدالله عبدالله
یونس قانونی
ربانی
استاد اعطا نور
فهیم قسیم
بسم الله خان
جنرال دوستم
محمد محقق
کریم خلیلی
این ها جنایت کاران نا بخشودنی اند
این ها مسوول وقایع امروزی اند

>>>   آقای عدالت !!!!
شما و همفکران شما همواره یک جانبه و آنهم به نفع گروه خویش قضاوت میکنید. بیادم است که بعد از زمامداری ببرک کارمل شخص آشتی ناپذیر با تروریست‌ها ، دکتور نجیب الله به قدرت رسید. اولین کاری که کرد تبدیلی نام جمهوری دموکراتیک افغانستان به جمهوری افغانستان تا باشد تنظیم‌های دزد به شمول شورای نظار احمد شاه مسعود قهرمان پوشالی تان خوش گردند و با او بپیوندند. این اولین خبط سیاسی او بود. بعد از سقوط موصوف جمهوری افغانستان به جمهوری اسلامی افغانستان مبدل شد، این تغییرات چه مفادی به مردم رساند؟؟؟هیچ ، تمام دستاوردهای دوازده سال حکومت بخصوص آنکه افغانستان به سوی ملت سازی روان بود برباد شد.حکومت به مشتی از اراذل و اوباش ، بیمقدار تسلیم داده شد و نتیجه همان شد که ما امروز شاهد آن استیم.
وقتیکه بیست سال تمام شما و باند های تان با نام بازی کردند و پول اندوختند ، پس چرا از طالبان گله و شکایت دارید؟
رهبران تان کلمه دموکراتیک را که صفت دموکراسی است تحمل کرده نمیتوانستند و انرا مساوی با کمونیسم تعریف میکردند و اکنون شما از تغییر نام و دگران تان از دموکراسی حرف میزنید. امارت اسلامی سی سال قبل به اثر جنایات تنظیم‌ها توسط ISIوارد میدان عمل شد

و بعد از بیست سال اخیر دوباره وارد میدان عمل گردید. چرا؟؟؟
برای آنکه شمایان طی بیست سال رسانه ها را تبدیل به جبهه جنگ‌های قومی و زبانی کردید مردم را مصروف ساختید و باقی اعضای مافیای تان به غارت ملت دست و آستین را بر زد ند و در نتیجه زمینه برای رشد طالب هم در جبهات جنگ و هم در بین روشنفکران. شهر ها مساعد گردید.

زمانیکه از تغییر نام حرف میزنید به ارزش‌های نامهاییکه بر کشور ما گذاشته شده است نیز فکر کنید و برای خوانندگان تصریح کنید که با گذشت جمهوری دموکراتیک افغانستان طبقه زحمتکش و متوسط ، اقلیت‌های کشور
از سی سال قبل تا کنون با چه مشکلاتی مواجه گردیدند و بخصوص ملیت هزاره امتیازاتی را که در دوره جمهوری دموکراتیک بدست آورده بودند در دوره حکومات اسلامی از دست دادند و اکنون برای. بقا ء خود تقلا میکنند...
زرگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است