وسط کَله مردم خار سبز میشود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۰    ۱۴۰۰/۹/۱۷ کد خبر: 169206 منبع: پرینت

عجب عجب، پس که اینطور!
۱- که در مسیر کمپ ها با حالات بدی مواجه میشوند هان!
بدتر از دسته دسته کشتن مرد و زن و بندی نمودن و تجاوز بر زنان و گرو گذاشتن فامیل های این افغانها است؟ یا بدتر از ذلت و بی آبروی و گرسنگی اطفال این مردم است؟ و یا اینکه مثلأ امیرالمومنین تان گفته بود مشکلات اقتصادی شما به پشم مجاهدین جان برکف که روزانه خودشان از سفره نداشته مردم نان میخورند و به ما ربطی ندارد بروید از خدایتان بخواهید و دعا کنید! و هزار بدبختی دیگر.... اصلأ گیریم که واقعأ با حالات بدی مواجه میشوند، خوب باعث و بانی این همه بدبختی و بیچارگی و آوارگی شماها نیستید؟

۲- عقاید و اخلاق و ارزش های معنوی؟ آهای این اعتماد بنفس شماها را خر میداشت که حیف نام خر، خودش را سلطان آمریکا هم معرفی میکرد! کدام عقاید کدام ارزش و باور و کدام اعتبار معنوی، از همانی میگویی که شماها به خاک یکسانش نمودید و حالا هیچ کس حتی صاحب زندگی خود، زن و فرزند و شوهر و خانه و زندگی اش نیست و گرفتید؟ از همانی که حرف میزنید که زیر پاهای چرک و چتل تان لح و لورده‌اش نمودید!؟

۳- آخر چرا شماها اینقدر ذلیلید و خودتان را در این دنیا و آن دنیا خوار و بیچاره میکنید واقعأ چقدر؟ بدبخت چٌلاغ «اسلام» را تو و چند تای دیگر تعریف نکردید که با گفته تو و یا چندتای دیگر بدنام شود، هرچند با اعمال و رفتار وحشیانه و ضد دینی شماها خیلی ها از «اسلام» و الله اکبر وحشت کرده اند و این ننگ آورترین لکه‌ی هست که گروه های چون شماها به دامن مسلمانها زده اید نه «اسلام»...
جعلی!؟ به نظر میرسد کدام چیزی خوردید که معده تان تعجب کرده است! پنج زن در مزار، قتل نمودن صدها نظامی سابق در تمام کشور، بندی نمودن ها، تجاوز ها، انتحاری ها، قتل های هدفمند به نام داعش، جلب فرستادن ها، مسدود نمودن کُلی فعالیت ها، تهدید نمودن ها، غصب و صلب نمودن آزادی انجمن ها و انسانها و هزارااان مورد و موارد دیگر.... آخر سر هم جعلی؟ عجب است، اینها با کفش و لباس و موی و پشم های ریش شان به چشم انسانها فرو میروند!

-۴ آقا همین یکی را دیگر خواهشأ زِر نزنید‌ چون دیگر واقعأ گَندش را کشیدید بیرون و این را حتی طفل تازه بدنیا آمده افغانستان و دنیا میداند که تمام افراد متخصص و با سواد افغان که اکنون در افغانستان هستند و قبلأ به معاش و حقوق ماهیانه روند اقتصادی زندگی خود را بپیش میبردند اکنون با کارگری و بیچارگی دست به گریبانند که حتی همان کاریگری هم نصیب شان نمیشود و یک فامیل کامل و هزار فامیل دیگر گرسنه و چشم انتظار لقمه نانی هستند! از این هم که بگذریم همان افراد متخصص از ترس جانشان که شماها به دستور آی اس آی قصد نابود کردنشان را دارید نمیتوانند از خانه برون آیند.... تو میگویی در خارج مصروف کارهای عادی و حتی حقیر میشوند! یک گپا میزنید که وسط کَله مردم خار سبز میشود! اُسکُل خودتانید....

والسلام
نوریه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
امیرالمومنین
نظرات بینندگان:

>>>   مقصد ملا هیبت الله آخوند دیگر چیز بود.
چند نفر زن های قاضی در برازیل پناهنده شدند .دولت برازیل آنها را بنا به کمبود جای،در جنگل های آمازون در بین مردم آنجا جای دادند.
حالا این خانم های قضات شکایت دارند که کلتور ما با آنها فرق میکند و ما را ازین جا بیرون کنید.
پرسان کردند چرا؟
قاضی ها در جواب گفتند که این مردم لخت مادرزاد زندگی میکنند و هیچ لباس در تن ندارند.
مسؤلین گفتند که در ریودی جنیرو ببریم تان؟
قاضی ها گفتند که نی.آنجا نیز در لب بحر رن و مرد با لباس آب بازی است و ما میشرمیم و حتی یگان تفر شان به بهانه آفتاب دادن،سینه بند خود را نیز بیرون میکنند.
مسؤلین برایشان گفتند که شما را به ایتالیا در واتیکان ببریم؟
گفتند:نی.از برای خدا.الحمد لله ما مسلمان هستیم.ما را میخواهید عیسوی کنید؟
گفتند :خی پس افغانستان روان کنیم تان؟
گفتند:از برای خدا!ما را پس ده دوزخ روان میکنید.میخواهید که طالبان سر ما چادری بپوشانند.نی نی!
مسؤلین گفتند که خی چه کنیم؟کجا راهی تان کنیم؟
حالا بیچاره ها بی سرنوشت ماندند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است