پوتین ریس سازمان جاسوسی المان شرق بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۵    ۱۴۰۰/۹/۲۱ کد خبر: 169241 منبع: پرینت

رسوایی سیاسی برای ولادیمیر پوتین ریس سازمان جاسوسی المان شرق سابق؛
پوتین هنوز تجاوز به کشورهای دیگر مانند افغانستان را هنوز درکله دارد، وی هزاران سرباز را در مرز های اوکراین مستقر ساخته تا به این کشور حمله کند.
پوتین این جاسوس سابقه دار چنان مغرور شده که نه با غرب دوستی و نه باشرق دوستی محکمی دارد، گاهی با چین است و گاهی با امریکا و گاهی هم با طالبان و پاکستان.

آزادی بیان و مطبوعات هنوز در روسیه تابو است و هزاران مخالف پوتین در زندان های این کشور با شرایط سختی سپری می کنند، وی تاحال نتوانسته است کشور اش را با میعار های جهان مانند حقوق بشر و حقوق اقلیت ها و زبان ها در روسیه عیار بسازد.
بنده گزارشی از پوین که عمر خود را در شوروی سابق به جاسوسی سپری نموده است را خدمت شما عزیزان تقدیم میدارم.
پوتین جاسوس کا جی بی و جاسوس المان شرق سابق و نمایده خزب کمونیست شوروی سابق در المان شرق سابق....

به گزارش روزنامه بیلد: پوتین به عنوان جاسوس کا جی بی در آلمان شرق سابق شهر درسدن جاسوس میکرده عکس او با رییس سازمان استخبارات آلمان شرق سابق (اشتازی) دیده میشود. ۲۸ سال پس از پایان رژیم آلمان شرق سابق اسناد کارت عضویت پوتین از سازمان استخبارات مخفی آلمان شرف بدست آمده است. حالا اسناد کشف شده ثابت می سازد که افسر سابق کا جی بی و رییس جمهور امروز کرملین ولادیمیر پوتین ۶۶ ساله تا سقوط دیوار برلین نیز عضو سرویس جاسوسی آلمان شرق بوده است. این سند در پرونده های بخش اداره اطلاعات سازمان استخبارات آلمان شرق سابق در درسند شناسایی شده است.

بنده فقط مطلبی را از یکی از رسانه های برلین ترجمه کردم. بنده از جاسوس بودن پوتین در شوروی اطلاع داشتم ولی از اینکه او عضو سازمان ادم کش اشتازی در المان شرق بوده اطلاع نداشتم. بنده شاید کمی بهتر جنایات سازمان استخبارات المان شرق سابق را بشناسم چون در محدوده برلین غرب حدود ۳۰ سال قبل از فروپاشی آلمان شرق به دست مردم در برلین زندگی کردم و جنایات اشتازی (یا سازمان استخبارات المان شرق را که به گونه ای پوتین رهبری می کرد را بهتر درک کنم.
درهر صورت به حرف ها و لبخندهای بی رنگ توین نباید فریب خورد، پوتین و رهبران سابق شوروی ضمن کشتار و ویران کردن افغانستان آغازگر جنگی است که تاحال همچنان ادامه دارد.

این درحالی است که باقی مانده حزب توده ایران و احزاب خلق و پرچم افغانستان هنوز روسیه را به عنوان ناجی جهان می شمارند و هنوز خیانت های شوروی سابق که تاحال چندان تغییری نکرده است را فراموش کرده اند. از پوتین اسناد مهمی در ارتباط فعالیت به هایش هنوز در ارشیف موجود است.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پوتین
آلمان شرق
نظرات بینندگان:

>>>   برادر چقدر شما برای چاپلوسی جرمنی نوشته می کنید ولی به مردم بیچاره مظلوم هردم شهید افغانستان کدام اهمیتی ندارد
شما در جرمنی شکمت سیر است از طفل و فامیل گرسنه بی خبر استی.به ما چی پوتین کدام حقوق بشری دارد یا ندارد

>>>   منجم زاده صاحب این مستر پوتین بود که دوباره روسیه تحقیر شده و شکست خورده را به ابرقدرت جهانی تبدیل کرد.اگر کشور ما یک پوتین داشت بسیار افغانستان پیشرفت می کرد

>>>   منجم زاده صاحب
عنوان نوشته ای تان چنان هیجان زده است که گویا ستاره جدید در اسمان کشف کرده اید و باید برای شما جایزه نوبل داده شود...
سوانح پوتین را سنگ و چوب دنیا به شمول بنده میدانم ...نوشته شما حتی تکرار احسن نیست.خیر...شما و افکار تان در خدمت اخوانیزم امپریالیزم و ارتجاع بین المللی است. این را من نه بلکه نوشته ای تان میگوید.البته باید بگویم که پوتین ان کمونیست سابق نیست او نماینده الیگارش روسیه است و برای تداوم قدرت مقام و زندگی اشرافی این طبقه مفت خوار یک مهره بدست انهاست.اگر او عضو یک سازمان اطلاعاتی بد نام است پس مارشال فهیم امرالله صالح کی ها بودند اینها رهبری سازمان اطلاعاتی افغانستان را نداشتند زندانیان را به امریکاییان برای شکنجه تحویل نمیدادند؟؟؟
نکته به نکته نوشته ای تان را حلاجی میکنم:
نخست باید گفت که اوکراین در همسایگی روسیه است و در این کشور گروپی از نشنلستهای متعصب مانند طالبان بعد از یک کودتا قدرت را بدست گرفتند ...این گروپ تمام اوکراینی هایی را که با هیتلر همکار نزدیک بودند و از طرف شوروی سابق خاینین ملی شمرده میشدند بنام قهرمانان و وطنپرستان اعاده حیثیت کردند. طور مثال امریکا امروز تمام تروریستها به شمول گلبدین را از لیست سیاه خارج کرد. تمویل کرد و عزت داد ایا شما این حرکت امریکا و اتحادیه اروپا را قبول دلرید؟؟؟ روسیه حق دارد از اقدامات تحریک امیز ناتو جلو گیری کند این مساله حیاتی برای روسیه میباشد.چرا پاکستان جنگ را در افغانستان دامن زد ؟ جواب روشن است.اگر نمیدانید جستجو کنید ...از نوشته ای تان درک کردم که بسیاری مطالب مهم منطقوی را سرچپه می بینید.
در شرایط گنونی بعد از ختم جنگ سرد و یک قطبی شدن جهان اتخاذ یک سیاست و یا یک استراتیجی مشکل است بخصوص که در امریکا بعد از هر چهار سال یک دیوانه بنام ریس جمهور به قدرت میرسد.سیاست روسیه هند و ده ها کشور در جهان سیاست موش و گربه است.
بلی در روسیه ازادی بیان نیست و تا دیر مدتی نخواهد بود. اگر ازادی بیان واقعی در روسیه باشد طی یک سال انقلاب دوم سوسیالیستی رخ خواهد داد. چرا بخاطر انکه مردم شوروی سابق که متشکل از کارگران و کشاورزان و مشتی از روشنفکران بودند اکثریت شان ان زندگی ارام را از دست دادند. هر کشاورز هر کارگر و فرزندان شان میتوانستند سال یک بار با پول ناچیز برای سه هفته در بهترین استراحتگاه شوروی رفته و عیش کنند ولی حالا رفتن به انجا یک خواب است.این استراحتگاه ها در زمان تزار صرف برای طبقه اشراف بود.بنده در شوروی تحصیل کرده ام ...امروز در روسیه کنونی متقاعدین به مشکل حقوق شانرا میگیرند و ان خدمات رایگان سرتاسری طبی جای خود را به هزاران کلینیکهای شخصی مودل امریکا داده است. تا دیروز در شوروی طبقات وجود نداشت ولی امروز طبقات فقیر و نادار طبقات نیمه بورجوا و طبقه بزرگ ولی اقلیت ملیاردران روسیه که قدرت اصلی را بدست دارند و قیمت خرید یک گردنبند برای معشوقه ای شان یک ملیون دالر امریکایی است در حالیکه هزاران خانواده پول پرداخت مصارف برق و گاز را ندارند.
دقیقا برای سرکوب این طبقه محروم نباید مطبوعات ازاد باشد و دیکتاتوری چون پوتین را ضرورت دارند...
بخش دگر از نوشته ای تان در مورد اغاز جنگ در افغانستان است :
شما نسل جوان و بخصوص پنجشیری هایتان را به گمراهه میبرید .متاسفانه که تعدادی چون شما و فرید مزدک استفاده جو در میان تان کم نیست...به خون جوانان به قدرت میرسید و بعدا یکصدو هشتاد درجه تغییر میکنید.
جنگ در افغانستان را امپریالیزم امریکا با متحدینش اغاز کردند ... چهارده کشور امپریالیستی صد سال قبل برضد انقلاب کبیر سوسیالیستی یکجا با اردوی سفید روسها که مثل احمد شاه مسعود و گلبدین اجیر شده بودند جنگ را بنام حقوق بشر اغاز کردند که شکست خوردند. جالب اینکه کشورهایی از نقض حقوق بشر در روسیه شوروی حرف میزدند که حاملین و عاملین جنگ اول جهانی و مسوولین قتل ملیونها سرباز وافسر و افراد ملکی بودند.
اگر شما و همفکران تان کمی از اصول حقوق بین الدول اگاه باشید میدانید که شو.روی به افغانستان بر اسا س قرادادهای امضا شده میان دو دولت وقت امده بود. این جانب حقوقی قضیه است ...اشغال واقعی افغانستان توسط امرکا در ۲۰۰۲ بود که باند مافیایی شورای نظار و کرزی به قدرت رسیدند و برای بیست سال این وطن را چور کردند و شما هم مداح سراپاقرص این خاینین بودید.جنگ نیابتی را درافغانستان کی ها اغاز کردند یک بیسواد سر چوک کابل میداند نمیدانم شما را چه شده است ؟ اگر ان جنگها نمیبود امروز افغانستان قدرت هسته یی در منطقه میبود و این چیزی بود که پاکستان نمیخواست و امروز پاکستان ما را نوکر خود ساخته است...کاش کمی مغز و کله میداشتید که درک میکردید که ندارید...
محمد جان منججم زاده
اینکه تعدادی از خلقی ها یا پرچمی ها و یا توده یی های ایران چه فکر میکنند من تا حال چنین چیزی که شما ادعا میکنید که گویا به پوتین امید بسته اند نشنیده ام .در بالا عرض کردم که پوتین یک شارلتان و نماینده طبقه ملیاردر روسیه است و برای انها کار میکند ..نه برای مردم.
افکار مترقی و دوران ساز حزب توده ای ایران و پرچمی ها ی واقعی نه ان پرچمی های چون احمد فرید مزدک سلیمان لایق و سایر افراد ابن الوقت که به جنبش روشنفکری خیانت کردند به مردم افغانستان خیانت کردند و در اخیر به اعضای سرسپرده و صادق حزب خیانت کردند ...همیشه زنده خواهد بود و همین امروز در قلب افغانستان در بین مردم زحمتکش افغانستان در تنویر جوانان مربوط به طبقات و اقشار مختلف از ملیتهای مختلف کار میکنند ...مرام حزب و اهداف حزب هنوز زنده است نمرده است و نخواهد مرد زیرا پایه و اساس انرا مردم و شرکت همه ملیتها تشکیل میدهد. اندیشه پرچمی ها اندیشه شورای نظار نیست که در محدوده پنجشیر باقی بماند. بلی در مبارزه جذر و مد است ...بخصوص که در راس این جنگ امپریالیزم و در داخل افرادی چون شما استید که در تضعیف مبارزه وطنپرستان واقعی همیشه سنگ انداخته اید و این کار را احمد شاه مسعود اغاز کرد بعدا خاینین دگر از درون حزب تعقیب کردند و چیزی بنام جنبش شمال ساختند که در تداوم جنگ کمک رساند ...
فرق بزرگی که پرچمی ها با شما قومگرایان داشتند و دارند و هم اکنون به همان شیوه کار میکنند عبارت از همکاری صادقانه و برادرانه میان ملیتها میباشد که درک ان فهم تند میخواهد .ببرک کارمل همیشه میگفت که هیچ ملیتی بر ملیت دگر برتری ندارد و هیچ ملیتی به تنهایی اکثریت نیست. دوران حاکمیت پرچمی ها تحت رهبری این شخصیت نستوه دوران ملت سازی افغانستان بود که با صد حیف توسط فرزندان ناخلف درون حزب و برون حزب چون گلبدین احمد شاه مسعود به ناکامی انجامید و اکنون بهای انرا همه میپردازند برای اولین بار هزاره به حیث یک ملیت برابر جرگه ملیت هزاره را دایر کردند حتی هزاره های مقیم ایران بوجد امده بودند و اخوند ها در حسد میسوختند و اکنون برای داشتن جا به اندازه یک سوزن نزد طالبان گدایی میکنید .همین اکنون در صفوف حزب افراد از ملیتهای مختلف فعالیت دارند. پرچمی ها مانند شما تک قومی نبودند و نیستند به وحدت افغانستان به برادری بین اقوام باور داشتندو دارند ولی این شما استید که هر روز در راه افتراق مردم قلمفرسایی میکنید. پرچمی ها به اصول ترقی پیشرفت و عدالت اجتماعی باور داشتند و به همین خاطر است که امروز اگر کسی در مورد انها قضاوت میکند اگر تعریف نه کنند دشنام هم نمیدهند ولی امر صاحب تانرا سنگ و چوب از پنجشیر اغاز توهین میکنند علت را خود جستجو کنید.
تکیه گاه پرچمی ها مردم است نه پوتین و نه ایران نه فرانسه که امر صاحب تان به انها ایمان داشت و پسرش نیز درخواست کمک نظامی کرده است.تاریخ شوروی را که برای جنبش های رهایی بخش افریقا و امریکای لاتین چه کرده است همه بخوبی میدانند.
زرگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است