یازنه ها مهره های اصلی انتقال قدرت به شبکه حقانی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۴۰۰/۱۰/۷ کد خبر: 169368 منبع: پرینت

شاخه یازنه خسربره جمهوریت مهره های اصلی فساد و انتقال قدرت به شبکه حقانی بود!

سلام رحیمی سرشاخه جمهوری یازنه ها یکی از عوامل عمده طالبان و استخبارات پاکستان در درون ارگ بود ، محب و فضلی را هم رحیمی در ابتدا وارد حلقه فساد در ارگ نمود و بعد ها محب و فضلی از همه پیشی گرفت، اگر یک روز یکی از این ها محاکمه شود راز و رمز انتقال قدرت به شبکه حقانی و سرنوشت میلیارد ها پول دزدیده شده معلوم می گردد، بدی کار در این است که اینها میلیارد ها دالر را در اختیار دارند هم در خارج لابی‌گری می کنند و هم بخش از رهبری طالبان را با انتقال قدرت و دادن پول تطمیع کرده اند.

پدر سلام رحیمی مولوی خطیب قومندان یونس خالص در ولایت فراه بود که بعداً همه طالب شدند و سلام رحیمی در پاکستان بزرگ و مکتب رفته است، با طالبان و استخبارات پاکستان ارتباط داشته است.

گروپ یازنه ها نقش زلمی خلیلزاد و حامد کرزی را در تقویت شاخه درانی ها به رهبری ملا برادر ضعیف کردند و به خاطر که فساد گسترده آنها پنهان بماند قدرت را به شاخه حقانی که وابسته به پاکستان است تسلیم نمودند.
(نادر نادرى يازنه سلام رحيمى، سلام رحيمى يازنه چخانسورى، چخانسوری یازنه فضلی و فضلی یازنه حمدالله محب و قیوم رحیمی برابر سلام رحیمی...)

اینها بیش از حد دزدیده اند، خارج از تصور در فحشا غرق بوده اند و تاجایی مسوول گرسنگی مردم افغانستان همین ها و امثال همین ها اند.
اینها با انحصار قدرت و ثروت سران تاجیک ها، هزاره ها و اوزبیک ها را هرگونه که میخواستند جراحی و خصی می کردند و هر روشنفکر مخالف را هم خریداری می کردند.

حسن علی عدالت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یازنه ها
شبکه حقانی
نظرات بینندگان:

>>>   همو ضرب المثل سابق است که میگویند:
کاری را که کرده یک ...،نه کرده یک ولس.
خانم های هرکدام شان،شب در گوش شوهران شان پیش از ...،زمزمه کردند که همی بیادرک مره هم در دفتر ریاست جمهوری یک کار خو بتی!
حالا هرکدام شان بالای خانم های خود قهر هستند و میگویند:
اگر برادر لوده ترا مقرر نمی کردم،جمهوریت شکست نمیخورد. تمام گدودی از دست برادر تو بود!
حالا همه شان قهر هستند و در جای خواب،پشت سرشان را به خانم هایشان دور داده خواب میکنند.
خانم هایشان زیر لب شان چنین زمزمه میکنند:
گورک ها!زور خودشان به طالبان نرسید،حالا برادر بیچاره مره مقصر میدانند.

>>>   خداوند مولوی خالص و مولوی نبی را نه بخشد و به ....واصل کند که ملا را تبدیل به هیولا کردند که هم از کار ملایی باز ماندند و هم در خدمت پاکستان هیولا پرور قرار گرفتند.
حقانی مربوط حزب خالص و بانی تروریزم و حامی داعش بود.
محب و فامیل اش نیز از آخور حزب خالص تغزیه شده اند.

>>>   .... بر این خایینین ملی و دزدان حرفه یی. سرکرده ی این دزدان و فحاشان غنی ی خاین بود. اوست که باید به محکمه ی مردم کشیده و به دار آویخته شود.
داود عزیزی

>>>   یازنه ها و خسربوره ها فعلا" مصروف دلالی برای خانم ها و خواهرن خود هستند.
بی بی گل سردسته فاحشه ها و غنی از پول بی بی گل زندگی میکند.
بی ناموس ها همیشه بی ناموس میمانند مثل این کثیف ها و محب و همه قدرتمند های ارگ دیروز.

>>>   سلطانزوی و خانمش زهره یوسف از لیست مانده

>>>   در پیشاور پاکستان بودم روزی سفرم به پکتیا شد با جناب جلال الدین مولوی کار داشتم از پیشاور تنها رخت سفر بتم رفتم میرانشاه وازانجا در جبهات مولوی صاحب مرا رهنمای کردند به فخری انجا قرار گاه مرکزی حضرت مولوی بود به ظاهر او معاون مولوی یونس خالص بود اما در واقع خود همه کاره بود ودر کارهایش هرگز با خالص مجلس ومشوره نداشت درفخری برایم گفتند که جلال الدین صاحب در روحانی با با در جهاد است یک هفته انجا ماندم با تور مولوی صاحب استاد مولوی جلال الدین معرفت حاصل نمودم وبا بعض محاسن سفید های فخری از جمله حاجی صاحب ایوب از متنفذین ان محل اشنا شدم بعضا با من راز میکردند ومیگفتند جلال الدی اصلا از منطقه ای ما نیست واز پاکستان امده اینجا درس خوانده ومواطن شده دران وقت ان مردم دسیسه های ای اس ای را بلد نبودندوحکومتها هم چندان در منطقه مسلط نبوده یکی از وزرای حزب دموکراتیک <وزیر سرحدات وقت >که از همان منطقه بوده به دیدن اقارب ویا کارهای سیاسی رفته بوده شیخ جلال الدین ویا ای اس ای اورا به قتل رسانیده که قبر وزیر را هم از نزدیک دیدم ومردم محل با او احساس همدردی وهمنوای میکردند واهل محل از قرار گاه وموجودیت جناب مولوی راضی نبودند یک هفته گذشت از امیر جبه خبری نشد رفتم روحانی بابا در سنگر درانجا یک میجر پاکستانی را دیدم که ظاهرا میجر رشید نام داشت در همه جنگ ها اشتراک ودر واقع جنگ های مولوی صاحب را رهبری مینمودراستش خود مولوی هم در یک کیلومتری سنگرها قرار داشت گاهی جت ها وهلیکوبتر های روسها وخلقی ها می امد یک نفر از بالای کوه صدا میکرد جازونه راغی همه در سنگر ها میرفتند ر قرار گاه فخری یک ریش سفید بنام کوند حاجی صاحب بالای زیگویک ودهشکه می نشست وبی حساب مرمی هارا هوای وبدون نشان فیر میکرد در جبه روزانه دو وقت غذا میخوردند چای صبح را ساعتهای یازده بجه ویک غذای دیگر که معمولا شوربا بود از طرف عصر با مولوی دیدم وبا هم صحبت کردیم از اوضاع واحوال جبهات شمال پرسیدند وظاهرا به کاری که داشتم موافقه نکردند ووعده دادند که دو سه ماه بعد درخواست شما اجرا میشود که اتفاقا هشت ماه طول کشید تا به وعده ای شان وفا کردند وهنگام باز گشت مبلغ ۵۰۰ کلدار پاکستانی جیب خرچ برایم دادند با تشکر پذیرفتم واز راهی که امده بودم دوباره رفتم وباز پس از شش سال مولوی صاحب را در کابل دیدمومن الله التوفیق
بیسواد از ولایت سرپل

>>>   من فرار کردم.
من از بی کاری و بی پولی و گرسنگی فرار کردم .
غم نانی که شما الان در موردش می‌نویسید من ماه هاست همرایش زندگی میکردم ولی عزتم و آبرویم را ندادم ، من برای معاونت ولایتی سمنگان پیش رفتم، برای خیلی کارها پیش رفتم برای خبرگزاری اقتصادی تلاش کردم و پیش رفتم ولی در مقابل ش و برای اجرایی شدنش عزتم را ندادم ، منِ فراری، از گرسنگی، از نشدن ها ، از وعده های رنگی که باید زیر خواب خیلی ناکس ها میشدم فرار کردم .
خوشحالم که فرار کردم
در حال این فرار با یکی از کارمندان دفتر بانو اول روبه رو شدم من از خود کشی یک قهرمان فوتسال گفتم ، من از خداحافظی برادرم (علیرضا) گفتم در مقابل از نرفتن به سفر و چکر های کارمندان دفتر بانو اول و بورس نشدن ها شنیدم ، من فرار کردم و خوشحال از این بند ، از این بی عزت شدن ، از این بی ابرو .
من فقط میتوانم بجایی تمام ملت افغانم از تک تک کارمندان دفتر بانوی اول که بورس نشدن که چکر و سفر خارج نشدن عذر خواهی کنم منِ فراری ...
مهسا قربانی

>>>   مهسا جان
چرا زیاد نا گفته ها را نمیگویی؟
حرف بزن و نامردان زبون را زبون تر بساز

>>>   Hasan Ali Adalat
وزرا و مأمورین بلندپایه ارگ یکی از پی دیگر فساد گسترده و فحشای لجام گسیخته در درون ارگ را افشاء می کنند !
امروز بانو نرگس نهان، وزیر پیشین معادن و یکی از افراد نزدیک با رولا غنی در یک برنامه سپیس تویتر به صورت زنده که از جانب مأمورین بلندپایه قبلی ارگ و سپیدار مدیریت می گردید رازهای آزار و اذیت جنسی ، سکس در بدل چوکی ، ترویج فساد و فحشا را افشا نموده و در مورد آزار و اذیت دختران توسط دوستان و مشاوران اشرف غنی احمدزی به صراحت اظهار نظر کرد ، به گفته نامبرده یک تعداد دختران جوان بطور سیستماتیک مورد آزار و اذیتهای جنسی قرار می‌گرفتند .
البته مأمورین بلندپایه ارگ و سپیدار یکی از پی دیگر در مورد فساد و فحشا اظهار نظر می کردند .
کاش آنها در زمان ماموریت خود چنین افشا کاری می کردند و اکنون هم بد نیست امیدوارم با ارائه اسناد و مدارک ادامه دهند و چه خوب است که دختران که وادار به سکس در بدل چوکی شده اند و یا مجبور به سکس با تهدید ترک وظیفه شده اند سکوت خود را بشکنند و همچنین وکلای پارلمان که در بدل سکس به عضویت پارلمان رسیده بودند برای عبرت آیندگان حقایق را بیان نمایند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است