ماموریت مهم طالبان نکتایی دار
نقش طالبان نکتایی دار صدها مرتبه بیشتر از طالبان جاهل و مزدوران جنگی است که مانند دانه های شطرنج در جنگ های نیابتی مورد استعمال قرار میگیرند! 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۲    ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ کد خبر: 169416 منبع: پرینت

تجربه تاریخی ثابت ساخت که نقش طالبان نکتایی دار صد ها مرتبه بیشتر از طالبان جاهل و مزدوران جنگی است که مانند دانه های شطرنج در جنگ های نیابتی مورد استعمال قرار میگیرند!!

واضح است که قبل از پیدایش سرطان طالبی در بدنه جامعه افغانستان، نخست تفکر طالبانی در جامعه افغانستان شکل گرفت و سپس به نیروی اصلی سیاسی و نظامی مبدل گردید!!
نقش طالبان نکتایی دار در وجود چهره های خاین ملی خلیلزاد، کرزی و احمدزی برای سقوط افغانستان و تسلیمی کشور برای پاکستان روشنتر از آفتاب است که نیازی بر توضیح ندارد, این سه چهره دارایی طرز تفکر و ذهنیت قبیلوی و طالبی بودند که حتی سیاهی رنگ طالبان و غلامی آنها برای پاکستان نتوانست ذهنیت این چهره های خاین ملی را در مورد ماموریت طالبان تغییر دهد!!

به همین ترتیب جمعی کثیری از روشنفکران نماهای که در مبرز های قومی شنا می‌کنند به گونه روشن و واضح وبعضا تحت ترفندهای دیپلماتیک در خدمت پروژه های طالب سازی قلم زده و از لشکر هیولای طالبی واز اشغال افغانستان بوسیله پاکستان دفاع می‌نمایند!!

بدبختانه که بقایای مسخ شده حزب دموکراتیک خلق افغانستان چه در جناح پرچم و چه در جناح خلق نیز این سیاهی رنگ را به صورت کشیده، عینک های دودی را به چشم زده در برابر اعمال جنایتکار طالبان مهر سکوت برلب کوبیده و از جنایت طالبان دفاع می‌نمایند!!

محمد ولی مجددی سابق منشی کمیته حزبی شهر کابل حزب دموکراتیک خلق افغانستان از بقایای خانواده انگلیس مشرب مجددی، صمد ازهر جاسوس کی گی بی و قاتل معروف مرحوم محمد هاشم میوند وال و طلا پامیر که از کادر های معروف و مشهور حزب حاکم و رژیم داکتر نجیب الله بودند، امروز در خدمت طالبان قرار گرفته و هر جنبنده ای که ضد طالبان حرکت نماید، انرا آماج قرار میدهند.

آنها نه اشغال افغانستان توسط پاکستان را می بینند، نه کوچ های اجباری طالبان، نه جنایت پیشینه و حال طالبان خونخوار، نه پایمال ساختن حقوق زنان و لگد زدن حقوق بشر توسط طالبان، نه قتل و انفجار و انتحار طالبان که بعضاً بنام داعش پرداز داده میشود، نه قتل عام هزاره ها و برادران تشیع را و نه دستگیری، قتل، ترور و زندانی ساختن روشنفکران و کارمندان ملکی و نظامی رژیم قبلی بدست طالبان جنایتکار را!!

چیزی که چشم این چهره های متعصب به دیدن آن قادر است تنها عبارت از پنجشیر و جبهه مقاومت و صدور مجوز نمایندگی برای جبهه مقاومت در امریکا است‌ که وجود اینها را به سوز آورده است!!
اینها این حرکات را در جهت سقوط و فروپاشی رژیم طالبان ارزیابی نموده و نمیخواهند تا مردم افغانستان از زیر سایه رژیم بربریت طالبی-پاکستانی رهایی یابند!!

یکی از اعمال مضحک و عجیب این چهره های عوامفریب تاریخ و فاشیست های هیتلری اینست که اینها به ترکیب صد فیصدی تک قومی حکومت طالبان نگاه ننموده اما تنها واژه های حکومت «همه شمول» را به ترفند های عوام فریبانه غرض اشتراک نمایندگان سایر اقوام در اداره طالبان را به رگبار بسته مینمایند و از آن طوری فلسفه می بافند که دیگر هیچ ملیتی را در قدرت نظام گذری نباشد!!

آری!
این جامعه، مردم و افغانستان به آزادی، استقلال و جامعه انسانی نیاز دارند یا خیر؟
چرا با پیشداوری، هرحرکت ضد طالبی را تحت ترفند های مختلف محکوم ساخت، اما یک حرف در باره جنایت طالبان و اسارت مردم افغانستان بدست پاکستان نگفت؟
اینها از جمله همان افرادی است که چشم شان بینا اما تفکرشان نابینا بوده و پرده تعصب چشم شان را کور ساخته است!!
حرکت های خود جوش و قیام های ملی خوشبختانه امروز در بدخشان، هرات، هلمند، پکتیا... نیز آغاز شده است که در نهایت باید حمایت کردند تا افغانستان از چنگال پنجابی ها آزاد گردد!!

حالا برای مردم افغانستان، ازادی کشور از چنگ پنجابی ها مطرح است‌. هرکی آب از دم شممشیر خورد نوش اش باد. نمیتوان با خط کشی های کهنه سیاسی به آزادی دست یافت. باید آزادی را در مرز های خارج از تعلقیت های سیاسی و ایدولوژیک جستجو کرد و نیروی بزرگ مردمی افغانستان را در آن سو سمت داد!!
قابل یاد آوری است که این چهره ها در گذشته حامیان سرسخت رژیم غنی فراری و جنایتکار نیز بودند و تمام عمر از جنایت و فساد رژیم غنی به دفاع پرداختند و حال به دفاع از امارت طالبی به کرایه گرفته شده اند!!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
طالبان نکتایی
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
کلید قفل این سه پرسش را باید دریابید :
1- چرا داکتر عبدالله چون دیگر همراهان اش فرار نکرد؟
2- خاین ، جنایتکار ومعامله گر نبود ؟
3- یا اینکه مثل حامدکرزی ترسی وباکی از طالب نداشتندومنتظر پیروزی چنین روزبرادران خویش بودند؟
بنآ هرزمانیکه پاسخ دقیق این سه سوال خیلی ساده را دریافتید ، بی گمان هیچ چیزی پوشیده نمیماند وبازیهای پشت پرده وشناخت تان درمورد عبدالله تکمیل میگردد ،و من فکر میکنم که حتی جایی برای بگومگوهای اضافی باقی نمیگزارد.

>>>   افغانستان روزی از زیر سلطه چرکستان و توطئه امریکا ازاد خواهد شد وو روسیاهی به چهره خائنین و مزدوران خواهد ماند این تنها دیر و زود دارد

>>>   به نظرم آنانیکه تا هنوز دم از برادری اقوام میزنند و با توصیه های روشنگرانه تساهل و مدارا و دگرپذیری میخواهند دیگران نیز با خود در یک صف قرار دهند؛ یا نهایت احمق اند٬ و یا هم نهایت زبون و پست و بی شخصیت که:
با قبول همه حقارت و پستی حاضر اند برای زنده ماندن با کفتار های لاشخور درنده در یک جوال زندگی ننگین را سپری کنند.

هر انسان باخردی٬ ولو هیچ آگاهی ی در مورد تاریخ سه صد سال گذشته نداشته باشد٬ کافیست با یک دید تحلیلگرانه به حوادث چهل سال اخیر و خاصتآ حوادث صورت گرفته از ۱۵ آگست تا امروز به این نتیجه رسیده باشد که:
شما میتوانید با هر گروه نژادی با تفاوت های رنگی٬ مذهبی٬ فرهنگی٬ تاریخی و اقلیمی بیامیزید٬ بسازید و زندگی انسانی را به پیش ببرید٬اما:
آمیختن با این موجودات خلقت به هیچ شیوه ای ممکن نبوده و نباید بیشتر ازین نه خودرا گول زد و نه هم نسل های آینده را مانند خود بیچاره و بدبخت ساخت.

>>>   کرزی و غنی و همکاران آنها طالبان تروریست، وحشی، ضدبشر، ضد مرد و زن و ضد جامعه بشری را همین خائنهای ملی آوردند و امروز از آنها دفاع میکنند باید با طالبان و خائنین ملی مبارزه شود

>>>   احمد سعیدی
با سلام و درود !
دوستان گرامی اضافه تر از چهار ماه میشود که هر کدام ما به نوبه ی خود در مورد اشرف غنی گاهی مثبت و گاهی هم منفی می نویسیم.
بعضی اوقات در دنیای مجازی یکی در دفاع و دیگری بخاطر توهین و تحقیر اشرف غنی دست و گریبان میشوند.
بیایید برای همیش روی همین موضوع دیگر بحث نکنیم، شخص که خود را رئیس جمهور منتخب میگفت، سر قوماندان اعلی قوای مسلح میگفت، بعد در روز دشوار کشور را با دار و دسته ی خود ترک کند تمام ملت، و قوای مسلح را بی سرنوشت بسازد و هر کدام در گوشه ی یک کشور پناه ببرند دیگر همچو انسان ها هرگز قابل بحث نیست، فقط بهترین راه اینست که برای آینده فکر کنیم، و راه حلی برای بیرون رفت از این بحران جستجو نماییم.
اگر ما و شما دیگر در مورد اینها بحث کنیم و بنویسیم در حقیقت برای اینها شخصیت می بخشیم و بزرگشان میسازیم، اینها آنقدر کوچک هستند که بعد از این دیگر نباید به ذره بین دیده شوند.
چيزيكه برای ملت و وطن ميتوانيم:
تجديد قوت، بسيج شخصيت هاى نيك نام بر محوريت وطن واحد، ملت واحد، جلوگيری از انزوا و تجريد افغانستان است.

>>>   احمد سعیدی
با سلام و درود !
جمع بندی روایت های سقوط مربوط فضلی است!
از غنی و محب شروع تا واکنش های خنده دار صالح از سقوط نظام را خواندیم. در روایت های غنی و محب همه مسوول بود جز خود آنها. آن دو مثل گذشته همه را محکوم کردند و گفتند ما می توانستیم مقاومت کنیم ولی ما را فلانی خان نماند. بسم الله خان محمدی سر پرست وزارت دفاع هم در یک نوشته ی طولانی سقوط نظام را به غنی و محب نه بلکه به عوامل دیگری از جمله توافقنامه دوحه بیشتر ربط داد و ملت را قرضدار خودش ساخت.
گرچه متین بیگ، وحید عمر، نادر نادری و یک تعداد آقا بلیان دیگر در گذشته حرف های گفته اند، ولی بهتر است اشخاص و افراد دیگر که در دور وبر اشرف غنی جمع بودند و روزانه در سر نوشت افغانستان بازی میکردند دیگر حرفی به زبان نیاورند.
چون همه مردم میدانند که شما نمیتوانید خود را برائت دهید.
در این میان دو تا کاکه جمهوریت هنوز لب به سخن نگشوده اند. استاد دانش و آقای فضلی. استاد دانش که بیشتر عادت ندارد حرف بزند و اگر هم زد، حرفی در قد و قامت چند جلد کتاب خواهد گفت که بدرد این نسل و نسل‌های آینده نمی خورد. ولی فضلی ممکن عمدا فعلن چیزی نمی گوید تا در آخر روایت ها یک جمع بندی لوکس داشته باشد.
همچنان نا گفته نماند که همین " فضلی " جمهوریت را از نگاه سیاسی و اخلاقی برای همیش بد نام تاریخ کرد.

>>>   Zobair Padash
عجب مادر به خطایی بوده این عجوبه!
شنیده بودیم جاسوس سی آی ای ، جاسوس ک گ بی ، جاسوس چینی ، ایرانی ووو، ولی به این اندازه با هوش و با استعداد جهان استخبارات بیاد ندارد که یک تنه و تنها بتواند قدرت بزرگ باشد حتی تا سطح بر اندازی یک نظام. تمام پروسه تسلیم دهی کشور بین محب و حقانی ها طرح و عملی شده .
فکر میکنم جای دارد در تاریخ استخبارات جهانی نام این ... فروش را با خط سرخ درج کنند .

>>>   ماموریت صالح ، محمدی، معنوی، قانونی، عبدالله، فهیم، احمد ضیا، احمد ولی، منصور، گل حیدر و هزاران جنرال فراشوتی شما چه بود؟

>>>   آقای صفوی
جواب شما به سوال های خودتان چیست؟؟؟
داکتر عبداللله اگر به هر دلیلی فرار نکرد حال دیگر مهره سوخته است و کاری از دست اش ساخته نیست.
آنچه مهم است سمت دهی کانال کمک های مردمی از تمام جهان برای جبهات مقاومت است که با آغاز بهار در ۳۴ ولایت فعال خواهند شد و این سیل خروشان بنیاد فاشیسم زورگو و کور دل را وارونه خواهد کرد و معادله سیاسی -نظامی را تغیر خواهد داد.
مهره های سوخته میروند تا خاکستر شوند و حال نو نهال های جوان مقاومت در حال شاخه زدن هستند و در آینده بازیگران پر قدرت سیاسی و نظامی را تحویل مقاومت خواهند داد.

>>>   کرزی وغنی وخلیلزاد در راس از طراحان اصلی خیانت وقومگرایی بود هست واز ضعف سایر رهبران خائن سوئ استفاده کرد وانها را با تطمیع وتهدید ویا حیله فریب داد وکشور را خراب کرد البته خدا این مکروحیله را به خودشان برمیگرداند وان روز خواهد رسید

>>>   چرا اسماعیل یون در مورد اظهارات آقایی قریشی خاموش است؟

>>>   آقای حارث ناصح یکی از همکاران نادر نادری پای عکس اش چنین نوشته است:
نادری صیب یادتان میایه که برای فضیله جان خواهر همسر تان (خیاشنه تان) بست خارج از تشکیل ساختید؟ معاشش به ۳۰۰ هزار افغانی میرسید..
تیم خبیثه تان یادتان میایه؟ که ریاست های ولایات را بر اساس قومیت و پول استخدام میکردند؟ زیر نظر جناب شما؟
در یکی از جلسات تیم خبیثه تان به طور ناگهانی حضور داشتم، با یک جمع از اشخاص لوگری ها نشته بودند و میگفتند: حالا که دو تذکره دارید، از لوگر و کابل، پس از تذکره کابل تان استفاده کنید تا که مردم زیاد متوجه نشوند..
از زرغونه اسلمی در بدل چی حمایت میکردید؟ زرغونه ادی که معروف به بی بی کمیسیون بود در تعصب و قومگرایی شهره زمان بود..
آیا به یاد دارید که بدون کدام امتحان و شارت لیست اشخاص را در پروژه HRMIS در معاشات ۱۵۰ هزار، ۲۰۰ هزار، ۳۰۰ هزار و و و استخدام میکردید؟ و در نهایت ما که با ایشان همکار بودیم متوجه میشدیم که همه بچه های کاکای همدیگر استند و به یک زبان میگفتند: تره زوی تره زوی..
نادری صیب آیا به یاد دارید که یک روز همرای تان با یک دست سلام کردم اما روز بعدی عقده کردید؟
نادری صیب آیا از امتحانات محمود جلال آگاهی داشتید؟ با هماهنگی زرغونه اسلمی در اتاق جلسات مینشستند و اشخاص را استخدام میکردند!
نادری صیب آیا به یاد داری همکارم به اسم فرامز Murtaza Faramarz معاشات اش را نپرداخته بودید وقتی صدای خود را بلند کرد او را توسط گارد های تان از ریاست بیرون کردید؟ این خیانت هایت یادتان است؟
آیا از فساد اخلاقی که همه ما در کمیسیون شاهد بودیم آگاه نبودید؟ به یاد ندارید؟
۹۰۰ هزار پول سفریه و معاش همکارانم را نپرداخته بودید و پول را از بودیجه بانک جهانی به جیب تیم خبیثه تان امضا کرده بودید وقتی Romeo Atif همکارانم صدا بلند کردند و نزد شما آمدند توسط سکرتر تان نوید جان که خواهر زاده تان نیز میشود، جواب دادید اما یکبار هم صدای شان را نشنیدید چرا؟
مصارف نقاشی دیوار ورودی کمیسیون ۹۵۰ هزار افغانی شد آیا در جریان نبودید؟
شعیب اکسیر Hazin Akseer همکار ما که آمر یکی از بخش ها بودند از ظلمات و نابرابری هایتان نیز آگاه است و خیلی کوشیدیم تا بشنوید اما نخیر.
شما بچه خوانده غنی بودید حالا در تازه ترین مصاحبه تان خودتان را میخواهید جدا سازید؟ نخیر پدرتان غنی است.
الله یار

>>>   پشتونیست‌ها از چیزی که می‌هراسند و رویاهای شرین آینده شان را سخت آشفته کرده، این است: مقاومت به یک روایت رقیب نیرومند مبدل نشود.
براستی که برای پشتونیزم خطری بزرگتر از روایت مقاومت نیست. می‌توان گفت که اکثریت پشتونیست‌ها این خطر را درک کرده‌اند. آنان همه متفق‌الرای‌اند که مقاومت خطر بزرگی است و باید به هر شکل ممکن مقاومت، هم به عنوان یک سازمان نظامی-سیاسی و هم به عنوان یک طرز فکر و یک روایت، درهم کوبیده شود و اثری از آن باقی نماند.
اما مشکل پشتونیست‌ها این است که نمی‌دانند که روش خشن و سرکوب‌گرانه در نابودی مقاومت نتیجه معکوس می‌دهد. به هر پیمانه که با مقاومت برخورد خشن و شدید صورت گیرد، به همان پیمانه مقاومت تقویت می‌شود.
در بیست سال اخیر روایت مقاومت زیر آوار معاملات سیاسی ارزش‌فروشان منتسب به جریان مقاومت و دسایس پشتونیست‌ها شده بود و این تصور بوجود آمده بود که مقاومت از بین رفته است اما دیدیم که وقتی پشتونیست‌های ملبس با ریش و عمامه دست به تفنگ بردند، مقاومت زنده شد و وارد مرحله بازسازی و نوسازی گردید.
Rustam Rooshangar


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است